Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygtetråd - sommmeren '15

    Når nu det første sommerrygte er kommet på banen, tænkte jeg vi lige så godt kunne åbne tråden. Jeg fortryder det sikkert

    Anywho. Vi er eftersigende varme på FCVs Rasmus Festersen.

    http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-og-fc...paa-fcv-profil
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Han er virkelig en interessant spiller som jeg gerne ser vi får efter ferien. Der kommer jo nok til at ske en masse i det kommende vindue igen, med alle de kontakter der udløber.

    Comment


      #3
      Hellere ham end Emil. Jeg vil til gengæld gerne beholde både Dalgaard og Zohore. Forudsat vi ikke rykker ned.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Han er virkelig en interessant spiller som jeg gerne ser vi får efter ferien. Der kommer jo nok til at ske en masse i det kommende vindue igen, med alle de kontakter der udløber.
        Jeg har hørt at INGEN af de lejede spillere får forlænget deres aftaler efter sommeren, jeg ved dog ikke om det også gælder de to 6 mdr. kontrakter der blev indgået med KZ og Håkon. Dertil har Azer også udløb, og OB har tilsyneladende ikke travlt med at forlænge med ham.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Når nu det første sommerrygte er kommet på banen, tænkte jeg vi lige så godt kunne åbne tråden. Jeg fortryder det sikkert

          Anywho. Vi er eftersigende varme på FCVs Rasmus Festersen.

          http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-og-fc...paa-fcv-profil
          fint - han ville bestemt være en spændende spiller....men vi skal nok lige have den overlevelse i hus først......skulle fcv hente os vil han næppe være særligt interesseret i en tur til Odense

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg har hørt at INGEN af de lejede spillere får forlænget deres aftaler efter sommeren, jeg ved dog ikke om det også gælder de to 6 mdr. kontrakter der blev indgået med KZ og Håkon. Dertil har Azer også udløb, og OB har tilsyneladende ikke travlt med at forlænge med ham.
            Håkon har jeg ikke den store fidus til - tror det var godt det kun blev 6 mdr. frem for den 2 års kontrakt der vidst var på tale.
            Zohore ville jeg sgu gerne se på en længere aftale.
            Dalgaard har jeg aldrig rigtigt troet på vi kunne hente - han skal købes fri og henter formentlig en pæn hyre i holland.
            Og så er der Azer....kan godt li' ham syntes han gør det fornuftigt - men kunne da godt tænke mig en der var endnu bedre på pladsen.....men får vi det??

            - Og så er det her vel bare resultatet af at der venter et træner skifte til sommer - det vanskeliggør i den grad situationen.....og så ligger vi igen igen og roder i bunden uden at kunne få ro på - gør det heller ikke lettere, får står den på 1 div. efter sommerferien så skal der formentlig skæres til - selv om målet må være en hurtig tilbagevenden.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg har hørt at INGEN af de lejede spillere får forlænget deres aftaler efter sommeren, jeg ved dog ikke om det også gælder de to 6 mdr. kontrakter der blev indgået med KZ og Håkon. Dertil har Azer også udløb, og OB har tilsyneladende ikke travlt med at forlænge med ham.
              Det virker sandsynligt på mig. Dalgaard får alt for meget i løn i Heerenveen til at slippe det, desuden ville han koste en del. Zohore tror jeg ganske enkelt vil noget andet; heller ikke sikkert OB ønsker det (nok). Håkon har ikke imponeret.

              Festersen ville være velkommen, som han har spillet de seneste sæsoner: han har den speed, der skal til for at true i dybden, og en mand med hans målnæse er stærkt tiltrængt. Nok et af de bedste bud på value for money, for han er trods alt nok ikke attraktiv nok for større klubber/udlandet (?).

              Comment


                #8
                Klart en spændende spiller. Han har fart, han er farlig, kan noget på egen hånd og præstere på et konstant højt niveau selvom klubben har været ude at skide det meste af sæsonen. En god erstatning for enten emil eller Falk

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Håkon har jeg ikke den store fidus til - tror det var godt det kun blev 6 mdr. frem for den 2 års kontrakt der vidst var på tale.
                  Zohore ville jeg sgu gerne se på en længere aftale.
                  Dalgaard har jeg aldrig rigtigt troet på vi kunne hente - han skal købes fri og henter formentlig en pæn hyre i holland.
                  Og så er der Azer....kan godt li' ham syntes han gør det fornuftigt - men kunne da godt tænke mig en der var endnu bedre på pladsen.....men får vi det??

                  - Og så er det her vel bare resultatet af at der venter et træner skifte til sommer - det vanskeliggør i den grad situationen.....og så ligger vi igen igen og roder i bunden uden at kunne få ro på - gør det heller ikke lettere, får står den på 1 div. efter sommerferien så skal der formentlig skæres til - selv om målet må være en hurtig tilbagevenden.
                  som andre skriver så er det nok godt at det kun blev til 6 mdr. kontrakt til Håkon, han var superskarp i træningskampene, men har skuffet i turneringen så han skal nok videre til sommer. Zohore må gerne forlænge, men jeg tvivler på han vil. Dalgård har jeg aldrig haft tiltro til er løsningen for OB, bortset fra det faktum at han ved hvor målet står, men spillemæssigt og mener jeg klart Festersen er bedre og vil være "best value for money", men vi skal nok fri af nedrykningen før han er interesseret i OB, og med FCN og sikkert andre nysgerrige får han en del valgmuligheder.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Af en eller anden grund har jeg aldrig været så interesseret i Festersen, men indrømmet han er brandvarm lige nu, så får vi muligheden, så er det bare at skrive. Det er en "no brainer".

                    NB: Manner, jeg tror kun vi har en lejet spiller.......sorry, kun ikke dy mig

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Af en eller anden grund har jeg aldrig været så interesseret i Festersen, men indrømmet han er brandvarm lige nu, så får vi muligheden, så er det bare at skrive. Det er en "no brainer".

                      NB: Manner, jeg tror kun vi har en lejet spiller.......sorry, kun ikke dy mig
                      det skal du ikke undskylde, slet ikke når du ved nærmere eftertanke har fuldstændig ret jeg korrigerer lige mit udsagn til at INGEN med UDLØB forlænges...så er der som minimum 6 stk
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Når nu det første sommerrygte er kommet på banen, tænkte jeg vi lige så godt kunne åbne tråden. Jeg fortryder det sikkert

                        Anywho. Vi er eftersigende varme på FCVs Rasmus Festersen.

                        http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-og-fc...paa-fcv-profil
                        Nu hvor jeg ikke er stået frem med billed og navn herinde, vil jeg godt sige, at Rasmus Festersen selv har sagt, godt nok for over en måned siden, at han skulle til Kina til sommer.

                        Men som sagt er det lidt over en måned siden, og planer kan jo ændres. Det lød bare meget sikkert.

                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det skal du ikke undskylde, slet ikke når du ved nærmere eftertanke har fuldstændig ret jeg korrigerer lige mit udsagn til at INGEN med UDLØB forlænges...så er der som minimum 6 stk
                        Toppel er faktisk den eneste jeg vil komme til at savne, ikke som førstemålmand, men som en solid backup, der besidder en fantastisk kampånd!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          som andre skriver så er det nok godt at det kun blev til 6 mdr. kontrakt til Håkon, han var superskarp i træningskampene, men har skuffet i turneringen så han skal nok videre til sommer. Zohore må gerne forlænge, men jeg tvivler på han vil. Dalgård har jeg aldrig haft tiltro til er løsningen for OB, bortset fra det faktum at han ved hvor målet står, men spillemæssigt og mener jeg klart Festersen er bedre og vil være "best value for money", men vi skal nok fri af nedrykningen før han er interesseret i OB, og med FCN og sikkert andre nysgerrige får han en del valgmuligheder.
                          det er så også en kvalitet vi i den grad har manglet - og hvorfor ikke begge 2? Som sagt tror jeg ikke vi har råd til Dalgaard - og Festersen har mulivis andre spændende muligheder - men så længe vi bare drømmer, for den ene udelukker vel ikke den anden.

                          Comment


                            #14
                            Festersen var et oplagt talent og en oplagt mulighed for et hold uden angribere allerede da Slagelse spillede i 1. division. Nu kan det let blive for sent.

                            Azer er 1.divisonsspiller.
                            Bolden er rund

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              som andre skriver så er det nok godt at det kun blev til 6 mdr. kontrakt til Håkon, han var superskarp i træningskampene, men har skuffet i turneringen så han skal nok videre til sommer. Zohore må gerne forlænge, men jeg tvivler på han vil. Dalgård har jeg aldrig haft tiltro til er løsningen for OB, bortset fra det faktum at han ved hvor målet står, men spillemæssigt og mener jeg klart Festersen er bedre og vil være "best value for money", men vi skal nok fri af nedrykningen før han er interesseret i OB, og med FCN og sikkert andre nysgerrige får han en del valgmuligheder.
                              Håkon, Azer og Zohore væk tak og behold Dalgaard og hent Festersen , samt en brugbar højre back og en stærk defensiv central midt . Bliver Falk i OB efter sommer så ryk ham over i venstre side og Desler op på højre kant .
                              Hvis Kent ikke mener nogle af vores 3 venstre backs er brugbare så få afhændet de 2 .

                              Det er så bare et spørgmål om vi kan tiltrække Festersen hvis FCN også er inde i billedet , for ledelsens fejlslagne valg af trænere og sportsdirektører siden the Big bang i 2010 har efterhånden kostet en helvedes masse , blandt andet at vi konstant har stået med en trup med et alt for højt antal af ikke brugbare spillere , og derfor i hvert eneste vindue skal hive nye spillere ind til at erstatte de i hobetal forfejlede indkøb . Det har ærlig talt virket som om der alt for tit er købt ind uden indsigt i truppens mangler og niveauet hos de enkelte spillere , og kun kvantitet har været hævet over kvalitet .

                              Jeg har et håb om at JH afskibes hvis vi kun med nød og næppe klarer frisag og vi endelig får en sportsdirektør ind med de rette kontakter , det rette netværk og den rette sportslige indsigt i truppen og dens mangler . Ellers håber jeg KN har hvad der skal til for at får de rigtige og passende indkøb ind .

                              Og så lige for at tage den en gang mere for Prins Knud , og diverse folk med Amalie lignende forståelse .. NEJ , jeg forventer IKKE indkøb ala Djemba Djemba til samtlige pladser . Rette indkøb til de rette pladser til den rette pris , og hellere 2-3 spillere med superliganiveau end 5-7 spillere med 1. divisionsniveau ..
                              Last edited by Magge; 12-04-2015, 12:35.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X