Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Jeg er ikke helt sikker på at han BARE er reservekeeper. Jeg tror at HVIS vi henter Rønnov også, så er der fri konkurrence om pladsen, og mange BIF fans så fakitsk Falkesgaard som førstemålmand og fremtidens mand der, inden de hentede Hradezky.

    Også kan det også være med til at presse Horsens lidt. Inden vi hentede Falkesgaard, kunne de godt være lidt karry med prisen, da de vidste vi akut manglede en målmand, nu har vi trods alt en, og det tror jeg faktisk godt kan få forhandlinger med Rønnov til at trække ud, da JH sikkert forsøger at få ham så meget ned i pris som muligt
    Nu kommer der også et U21 EM, og hvis Rønnov bliver førstemålmand der og gør det godt, så tror jeg ikke lige OB er dem der kommer med det bedste tilbud. Så egentlig synes jeg handlen skal på plads INDEN EM, da prisen nemt kan være en anden efter.
    Mon ikke Horsens også godt kan regne den ud. De vil ikke sælge før efter EM, mm de får en for den god pris. Egentlig ville det være en god deal hvis Ratza gik den anden vej på en leje indtægt.

    Comment


      Lidt tyndt, men den kommer med alliwl. https://twitter.com/MickKristensen/s...02871470403584

      Ville elske hvis vi kunne prakke dem ham på. Tvivler på at to så store minusser giver plus.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Lidt tyndt, men den kommer med alliwl. https://twitter.com/MickKristensen/s...02871470403584

        Ville elske hvis vi kunne prakke dem ham på. Tvivler på at to så store minusser giver plus.
        de kan vel også få Kirkeskov tilbage i samme pakke

        Comment


          Horsens tester allerede afløsere for Rønnow

          http://www.bold.dk/nyt/horsens-teste...ennow-afloeser

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Lidt tyndt, men den kommer med alliwl. https://twitter.com/MickKristensen/s...02871470403584

            Ville elske hvis vi kunne prakke dem ham på. Tvivler på at to så store minusser giver plus.
            Man har da lov at håbe

            Et andet bud kan måske være kirkeskov ? - Kender ikke lige deres venstreback situation..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Lidt tyndt, men den kommer med alliwl. https://twitter.com/MickKristensen/s...02871470403584

              Ville elske hvis vi kunne prakke dem ham på. Tvivler på at to så store minusser giver plus.
              Hmm, Aarhus er ikke ligefrem tættere på Kbh... (Dét med at EL ville tættere på Kbh:)
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Hans eneste chance skulle være FC Nordsjælland, men tror ikke de tør tage chancen. Jeg tror ikke han er så priviligeret, at han selv kan vælge hans næste klub.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Hans eneste chance skulle være FC Nordsjælland, men tror ikke de tør tage chancen. Jeg tror ikke han er så priviligeret, at han selv kan vælge hans næste klub.
                  Jeg vil også tro, at han maksimalt kan vælge SIN egen næste klub :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Forlydender på Twitter (bl.a. fra BT) om, at OB er tæt på Rønnow og Kløve..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Forlydender på Twitter (bl.a. fra BT) om, at OB er tæt på Rønnow og Kløve..
                      Hvem skriver det?
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Hvem skriver det?
                        Ikke Søren S

                        han skriver tilgængæl at et indrigs Falk køb er urealistisk og man nok skal op i Borring pris for dette skal kunne lade sig gøre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ikke Søren S

                          han skriver tilgængæl at et indrigs Falk køb er urealistisk og man nok skal op i Borring pris for dette skal kunne lade sig gøre
                          Kan intet finde med Rønnew og Kløve på Twitter som er af nyere dato
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Hans eneste chance skulle være FC Nordsjælland, men tror ikke de tør tage chancen. Jeg tror ikke han er så priviligeret, at han selv kan vælge hans næste klub.
                            De kunne sagtens være aktuelle hvis JJ smutter og det gør han nok.
                            De er ikke blege for at give 2-3 mill for spillere når de bruger af deres CL millioner

                            De gav 2 mill for Oliver Thycosen i Vejle
                            Last edited by fmprOB; 03-06-2015, 18:16.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Kan intet finde med Rønnew og Kløve på Twitter som er af nyere dato
                              Jeg kan heller ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                                Man har da lov at håbe

                                Et andet bud kan måske være kirkeskov ? - Kender ikke lige deres venstreback situation..
                                Mon ikke at de vælger en gratis Lumb i stedet?
                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...kke-afvise-agf

                                Comment

                                Working...
                                X