Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamper ville være en god, erfaren spiller at få ind. Der er gået lidt kravlegård i den med alle de unge spillere der skal udgøre "stammen" på holdet - JJT, Greve, Desler; samt Lucas, Azer, Magnus Pedersen, Thomsen og hvem der ellers bliver nævnt.

    Vi har brug for erfaring andre steder end i midterforsvaret, især nu hvor Høegh nok forsvinder. Kamper holder niveau - har fart, gode indlæg og arbejdsomhed. Medmindre USA trækker helt vildt i ham med de store lønninger, er han meget oplagt, synes jeg.

    Comment


      Kamper har ganske enkelt bare ikke den samme fart, det samme antrit og den power han havde engang, hvilket også er meget naturligt med hans alder. Hvis han stadig var en kvalitetsspiller, så spillede han også mere i Randers, så simpelt er det. Og jeg er ikke vanvittigt imponeret af Randers kanter i forvejen.

      En kantspiller der har krydset de 30, er altså bare sjældent en god idé, og særligt ikke med en som Kamper der har levet så meget på sin fart. Jeg ser ham heller ikke lige umiddelbart som en type, der gør som bl.a. Martin Jørgensen og Keller, og omstiller sig til til en mere kontrollerende rolle centralt.

      Der er bare mange potentielle faldgruber ved at hente en spiller som Kamper, og jeg synes simpelthen ikke det er den rigtige vej at gå, hvis man vil opbygge noget fremadrettet. Så skal han i hvert fald være så billig, at vi får ham smidt i nakken, men så er der nok andre der har hentet ham.
      Last edited by Sheed; 01-06-2015, 20:23.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Hvis både Emil og Falk ryger, som jeg tror de gør. Så ja Desler er den ene, men så mangler vi en til, og her ser jeg Kamper et niveau eller to over Lukas. Derudover har Desler faktisk også mest spillet cm på undgomsholdene, og også i de reserveholdskampe han fik inden hans gennembrud på førsteholdet. Jeg kunne faktisk også se om som kommende mand på HB.
        Spild af talent at smide ham på HB. næsten på højde med Kadrii på venstre back..
        med alt den energi og kreativitet skal han spille HK eller CM

        efter min mening

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Kamper har ganske enkelt bare ikke den samme fart, det samme antrit og den power han havde engang, hvilket også er meget naturligt med hans alder. Hvis han stadig var en kvalitetsspiller, så spillede han også mere i Randers, så simpelt er det. Og jeg er ikke vanvittigt imponeret af Randers kanter i forvejen.

          En kantspiller der har krydset de 30, er altså bare sjældent en god idé, og særligt ikke med en som Kamper der har levet så meget på sin fart. Jeg ser ham heller ikke lige umiddelbart som en type, der gør som bl.a. Martin Jørgensen og Keller, og omstiller sig til til en mere kontrollerende rolle centralt.

          Der er bare mange potentielle faldgruber ved at hente en spiller som Kamper, og jeg synes simpelthen ikke det er den rigtige vej at gå, hvis man vil opbygge noget fremadrettet. Så skal han i hvert fald være så billig, at vi får ham smidt i nakken, men så er der nok andre der har hentet ham.
          Kamper som HB?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Kamper har ganske enkelt bare ikke den samme fart, det samme antrit og den power han havde engang, hvilket også er meget naturligt med hans alder. Hvis han stadig var en kvalitetsspiller, så spillede han også mere i Randers, så simpelt er det. Og jeg er ikke vanvittigt imponeret af Randers kanter i forvejen.

            En kantspiller der har krydset de 30, er altså bare sjældent en god idé, og særligt ikke med en som Kamper der har levet så meget på sin fart. Jeg ser ham heller ikke lige umiddelbart som en type, der gør som bl.a. Martin Jørgensen og Keller, og omstiller sig til til en mere kontrollerende rolle centralt.

            Der er bare mange potentielle faldgruber ved at hente en spiller som Kamper, og jeg synes simpelthen ikke det er den rigtige vej at gå, hvis man vil opbygge noget fremadrettet. Så skal han i hvert fald være så billig, at vi får ham smidt i nakken, men så er der nok andre der har hentet ham.
            manden koster gratis.....ud over selvfølgelig hans løn.....mon ikke det også er derfor man kigger på ham. Men klart han kan ikke være lige så vaks på fødderne som han var for en 4-5 år siden.
            En ønskesigning er han på ingen måde - omvendt vil det ikke være en tilgang hvor jeg ruller med øjnene og tror JH må have mistet forstanden....en dygtig og ikke mindst erfaren spiller - tror godt vi vil kunne få et par gode sæsonner ud af ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Kamper ville være en god, erfaren spiller at få ind. Der er gået lidt kravlegård i den med alle de unge spillere der skal udgøre "stammen" på holdet - JJT, Greve, Desler; samt Lucas, Azer, Magnus Pedersen, Thomsen og hvem der ellers bliver nævnt.

              Vi har brug for erfaring andre steder end i midterforsvaret, især nu hvor Høegh nok forsvinder. Kamper holder niveau - har fart, gode indlæg og arbejdsomhed. Medmindre USA trækker helt vildt i ham med de store lønninger, er han meget oplagt, synes jeg.
              Faktisk indikerer det at han slet ikke har været fast for Randers vel, at han netop ikke holder niveau?

              17 kampe med et snit på 48 min, altså må han have været indskifter i en hel del af dem.
              Last edited by Entusiastens; 01-06-2015, 20:49.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Kamper som HB?
                Nej tak. Ikke flere eksperimenter på den plads.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Det rr vel heller ikke Lucas men Desler vi skal måle op imod ...
                  Altså det kan man jo mene, men nu behøver spillere der hentes jo ikke nødvendigvis være tiltænkt en bestemt position i startopstillingen. Vi kan meget vel stå med en trup, hvor Desler er den mest rutinerede spiller vi har på kanterne. Kampers rutine ville pynte i det billede. Både i kamp og dagligt til træning.

                  Hvis vi leger med tanken, at Falk bliver solgt. Så har vi, som jeg ser det, lige nu Desler og Lucas Jensen til den højre kant. Lucas er måske ved at lægge på sit niveau (scorede 3 mål i reserveholdskampen i dag kan jeg læse), men ud fra hvad jeg har set til ham indtil nu er jeg ikke overbevist om, at han er en for fremtiden. Jeg ville være noget mere tryg ved det hele hvis vi også havde en spiller som Kamper i truppen.
                  Last edited by Agbre; 01-06-2015, 20:55.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Kamper som HB?
                    Hmmmm, det er da måske også en mulighed. Desler har jo bevist han kan arbejde fantastisk både offensivt og defensivt når han spiller på højrekanten. Det kan give mulighed for noget fine offensive raids af Kamper og han har altså ikke glemt hvordan man smider nogle fremragende indlæg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Faktisk indikerer det at han slet ikke har været fast for Randers vel, at han netop ikke holder niveau?
                      Måske. Men grunden til at han ikke har spillet mere i år er vel at han gjorde sig upopulær i klubben tidligere på året..
                      jeg tror sagtens at han kunne holde niveau til OB

                      men igen. Hvad skal vi bruge ham til? Pt har vi 3 mand til den plads. Selv når Falk ryger er vi godt besat

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Måske. Men grunden til at han ikke har spillet mere i år er vel at han gjorde sig upopulær i klubben tidligere på året..
                        jeg tror sagtens at han kunne holde niveau til OB

                        men igen. Hvad skal vi bruge ham til? Pt har vi 3 mand til den plads. Selv når Falk ryger er vi godt besat
                        3 mand?? Desler tror jeg skal ind på midten....og Lucas - har måske ikke rigtigt fået chancen endnu - men det jeg har set til ham mangler han i den grad at overbevise

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Medmindre USA trækker helt vildt i ham med de store lønninger, er han meget oplagt, synes jeg.
                          Store lønninger. Det er vidst som man ser på det.

                          I MLS er de jo underlagt et stramt Salary Cap, hvor man kun må have 3 spillere der overskrider maxlønnen, som deres Salary Cap foreskriver. Det har Seattle f.eks. allerede i Dempsey, Martins og Alonso, og ellers arbejder man med et max lønbudget på lidt over 20 mio. kr. årligt til 20 spillere, så det er ikke for pengene, at man tager derover som Superligaspiller, men nok mere for oplevelsen og for at spille for 40-45.000 mennesker i snit i Seattle.
                          Last edited by Sheed; 01-06-2015, 21:09.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Hvis vi leger med tanken, at Falk bliver solgt. Så har vi, som jeg ser det, lige nu Desler og Lucas Jensen til den højre kant. Lucas er måske ved at lægge på sit niveau (scorede 3 mål i reserveholdskampen i dag kan jeg læse), men ud fra hvad jeg har set til ham indtil nu er jeg ikke overbevist om, at han er en for fremtiden. Jeg ville være noget mere tryg ved det hele hvis vi også havde en spiller som Kamper i truppen.
                            Lad os nu sige, at vi kigger på højre kant isoleret så, som jo også er der Kamper har sin force, så vil jeg altså være ganske tryg ved at sætte min lid til Desler på den position. Så synes jeg det vil være ærgerligt, hvis Kamper skulle gå ind og tage minutter fra en spiller som Lucas, der har været med på flere ungdomslandshold, og trods alt stadig er 20 år.

                            Selvfølgelig skal der rutine ind på holdet, men jeg foretrækker, at det er på de positioner, hvor vi også mangler folk: Målmand, midterforsvar og centralt midt, og ikke på de positioner, hvor vi i forvejen er dækket godt ind med talenter, og da helst ikke skal skubbe dem bag i køen. Vi skal leve af at få bragt dem frem, og få lavet nogle gode salg på dem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              3 mand?? Desler tror jeg skal ind på midten....og Lucas - har måske ikke rigtigt fået chancen endnu - men det jeg har set til ham mangler han i den grad at overbevise
                              Jeg ikke på at Desler skal ind på midten og tror at Lucas er en fin backup næste år..
                              syntes der er andre pladser som skal dækkes først før man kigger om der er flere penge til den plads

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Lad os nu sige, at vi kigger på højre kant isoleret så, som jo også er der Kamper har sin force, så vil jeg altså være ganske tryg ved at sætte min lid til Desler på den position. Så synes jeg det vil være ærgerligt, hvis Kamper skulle gå ind og tage minutter fra en spiller som Lucas, der har været med på flere ungdomslandshold, og trods alt stadig er 20 år.

                                Selvfølgelig skal der rutine ind på holdet, men jeg foretrækker, at det er på de positioner, hvor vi også mangler folk: Målmand, midterforsvar og centralt midt, og ikke på de positioner, hvor vi i forvejen er dækket godt ind med talenter, og da helst ikke skal skubbe dem bag i køen. Vi skal leve af at få bragt dem frem, og få lavet nogle gode salg på dem.
                                helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X