Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg vil også tro, at han maksimalt kan vælge SIN egen næste klub :D.
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Lækkert^

        falder rigtig godt i hak med det jeg hørte tidligere idag fra en person i miljøet...
        Last edited by fmprOB; 03-06-2015, 18:52.

        Comment


          Pænt hvidt

          Comment


            For 10 minutter siden på Twitter:

            @mettecornelius: @klausegelund @FidsenHC @himmelberger @troelsjohnsen Jeg hører, at Rønnow skal til lægetjek, så Falkesgaard andetvalg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Lidt tyndt, men den kommer med alliwl. https://twitter.com/MickKristensen/s...02871470403584

              Ville elske hvis vi kunne prakke dem ham på. Tvivler på at to så store minusser giver plus.
              Det kan jo godt være Emil Larsen lige er en spillertype efter Wieghorsts filosofi. De kan så sende deres u21-es Jens Jønsson til OB, han er vist træt af at spille i AGF's forsvar da hans favoritposition er på den centrale midtbane...BINGO ;-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Det kan jo godt være Emil Larsen lige er en spillertype efter Wieghorsts filosofi. De kan så sende deres u21-es Jens Jønsson til OB, han er vist træt af at spille i AGF's forsvar da hans favoritposition er på den centrale midtbane...BINGO ;-)
                Det lyder som en fin byttehandel

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Det kan jo godt være Emil Larsen lige er en spillertype efter Wieghorsts filosofi. De kan så sende deres u21-es Jens Jønsson til OB, han er vist træt af at spille i AGF's forsvar da hans favoritposition er på den centrale midtbane...BINGO ;-)
                  Godt spottet, det ville virkelig være "win" for alle parter, måske lige med undtagelse af Emil, men det lever jeg med..........

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Godt spottet, det ville virkelig være "win" for alle parter, måske lige med undtagelse af Emil, men det lever jeg med..........
                    AGF har jo samtidig nogle gamle Lyngbyfolk på holdet (Nordstrand, Aabech) som Emil sikkert kender fra sin Lyngbytid. Så måske han vil kunne føle sig mere hjemme i Århus 😍 Det er så meget win-win vi er ude i her!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      AGF har jo samtidig nogle gamle Lyngbyfolk på holdet (Nordstrand, Aabech) som Emil sikkert kender fra sin Lyngbytid. Så måske han vil kunne føle sig mere hjemme i Århus  Det er så meget win-win vi er ude i her!
                      Yes sir!!!! og måske ligger der en mulig grupperabat hos DSB hvis de tager turen Århus-Sjælland sammen......sæt igang
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Godt spottet, det ville virkelig være "win" for alle parter, måske lige med undtagelse af Emil, men det lever jeg med..........
                        Hvis vi leger med tanken ... Tror i så at Emil lever i en verden hvor han tror at GF-fans er mere blide end OB-fans?

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg vil også tro, at han maksimalt kan vælge SIN egen næste klub :D.
                          Haha, rookie mistake Jeg må hellere læse historien om Hans og Sine igen

                          Comment


                            ved ikke om den hører til her eller i ønsker muligheder, men nu havner den her....
                            http://www.bold.dk/nyt/ob-dropper-sin-dalgaard-klausul
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Den burde jo egentlig bare hedde, OB dropper Dalgaard... men fin nyhed, han har været skuffende, og desværre helt som nogen brugere forudsagde... Selv var jeg egentlig nogenlunde positiv, for en sjælden gangs skyld, men det projekt må jeg erkende ikke gik...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                ved ikke om den hører til her eller i ønsker muligheder, men nu havner den her....
                                http://www.bold.dk/nyt/ob-dropper-sin-dalgaard-klausul
                                Fornuftigt at vi ikke trykker på den knap så tidligt i vinduet.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X