Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Meget, meget, MEGET enig. Lucas kunne også for den sags skyld have spillet venstrekant. Han kunne umuligt have været meget værre end Emil, der er mit største spørgsmålstegn ved Ove. Hvordan fan' kunne han få så lang snor? Han trækker sig fra ALLE dueller, og har stort set intet leveret. Handler det om, at Ove gerne ville være ham, der "fik gang i Emil Larsen"?. Jeg håber han ryger til sommer. Og ellers håber jeg på helt anderledes konsekvenspædagogik fra Kent. Vi kan ikke bruge luksusspillere med angst i øjenene til en flyvende dart...
    Jeg ser det bare som at Lucas er lidt klemt af Falk og Desler.. Eller håber..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Faktisk indikerer det at han slet ikke har været fast for Randers vel, at han netop ikke holder niveau?

      17 kampe med et snit på 48 min, altså må han have været indskifter i en hel del af dem.
      Det indikerer nok snarere Todds velbegrundede forkærlighed for Kasper Fisker. Todd kan godt lide kanter, der trækker meget centralt. Det kan næppe siges om Kamper.

      De kampe jeg har set med ham, har han været god.

      Comment


        Så røg Skogseid også, men det er nu heller ikke det store tab.

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...k-stopper-i-ob
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Korrekt. Men med talent som han har, tillid fra træneren og en masse selvtillid kan man komme langt..
          jeg har heller ikke set det store der imponerer mig endnu. Men derfor kan man jo godt have et håb om at hans tid er kommet..
          jeg vil se en målmand, højreback, midtforsvarer, midtbanegeneral,venstrekant og 1-2 angribere før jeg begynder at bekymre mig om HK
          Jeg kunne ikke være mere enig!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Korrekt. Men med talent som han har, tillid fra træneren og en masse selvtillid kan man komme langt..
            jeg har heller ikke set det store der imponerer mig endnu. Men derfor kan man jo godt have et håb om at hans tid er kommet..
            jeg vil se en målmand, højreback, midtforsvarer, midtbanegeneral,venstrekant og 1-2 angribere før jeg begynder at bekymre mig om HK
            Jeg har samme håb, men jeg vil så bare gerne - med mine egne øjne - se bevis for, at han rent faktisk har det talent du refererer til her. Og han altså ikke bare blev hentet fordi han spillede et par fine kampe for Viborg i starten af sidste sæson (og scorede på en halvgod flugter mod FCN i 2. runde).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg har samme håb, men jeg vil så bare gerne - med mine egne øjne - se bevis for, at han rent faktisk har det talent du refererer til her. Og han altså ikke bare blev hentet fordi han spillede et par fine kampe for Viborg i starten af sidste sæson (og scorede på en halvgod flugter mod FCN i 2. runde).
              Jeg håber og tror at han har det. Han har haft mange fine kampe på reserveholdet og scoret nogle mål..
              havde Lucas nu været født stribet ville han garanteret have en meget større hype om sig end han har nu og efter hans hattrick igår ville de fleste have troet vi havde en ny Messi på hånden. Havde det evt været Raben der havde scoret hattrick havde 90% af forum skreget på fast spille tid næste sæson..
              Men det er ligesom at fordi han er en fremarbejder fra Viborg på 20 år der endnu ikke har slået helt igennem er man begyndt at miste troen på ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg håber og tror at han har det. Han har haft mange fine kampe på reserveholdet og scoret nogle mål..
                havde Lucas nu været født stribet ville han garanteret have en meget større hype om sig end han har nu og efter hans hattrick igår ville de fleste have troet vi havde en ny Messi på hånden. Havde det evt været Raben der havde scoret hattrick havde 90% af forum skreget på fast spille tid næste sæson..
                Men det er ligesom at fordi han er en fremarbejder fra Viborg på 20 år der endnu ikke har slået helt igennem er man begyndt at miste troen på ham
                Arrghhh mon dog ;-) .. Tror da de fleste bedømmer ham på indsatserne i ligaen , der har ikke været meget tid at vurdere på , men heller ikke mange lyspunkter i den sparsomme tid det er blevet til .
                For mig er reserveholdskampe og træningskampe lidt ligegyldige ift at vurdere de enkelte spillere , så er det ligegyldigt om spilleren er født i klubhuset i Ådalen eller på en roemark nede på Falster .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Synes det er på tide med lidt tilgang...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg håber og tror at han har det. Han har haft mange fine kampe på reserveholdet og scoret nogle mål..
                    havde Lucas nu været født stribet ville han garanteret have en meget større hype om sig end han har nu og efter hans hattrick igår ville de fleste have troet vi havde en ny Messi på hånden. Havde det evt været Raben der havde scoret hattrick havde 90% af forum skreget på fast spille tid næste sæson..
                    Men det er ligesom at fordi han er en fremarbejder fra Viborg på 20 år der endnu ikke har slået helt igennem er man begyndt at miste troen på ham
                    Jeg er enig i, at der er en tendens til, at vi hurtigt (over)hyper vores "egne" talenter og vurderer deres præstationer en smule bedre end de måske har været. Det gør jeg selv og det er vel ganske naturligt og en del af at være fan som jeg ser det.

                    Jeg er derfor nok noget mere objektiv i min vurdering af Lucas Jensen, men det gør den vel ikke værre.

                    Jeg har som sagt heller ikke afskrevet ham - det ville være dumt og helt urimeligt når jeg har set så lidt til ham. Jeg siger bare, at det jeg har set indtil nu i hvert fald ikke har styrket min tro på, at han har (eller kan få) superliganiveau.

                    I første omgang kunne det være interessant at se ham starte i den sidste kamp. Og det går jeg ud fra han får lov til nu hvor Desler har karantæne.

                    Comment


                      http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...lkesgaard.aspx

                      Comment


                        Kan vel dårligt kaldes et rygte...?
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Jamen så kom vores reserve keeper på plads , forhåbentlig til en løn lidt under den som Toppel blev tilbudt
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Beklager, den havnede i den forkerte tråd. Jeg drikker lige noget mere kaffe ;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                              Beklager, den havnede i den forkerte tråd. Jeg drikker lige noget mere kaffe ;-)
                              LOL!
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jamen så kom vores reserve keeper på plads , forhåbentlig til en løn lidt under den som Toppel blev tilbudt
                                Jeg er ikke helt sikker på at han BARE er reservekeeper. Jeg tror at HVIS vi henter Rønnov også, så er der fri konkurrence om pladsen, og mange BIF fans så fakitsk Falkesgaard som førstemålmand og fremtidens mand der, inden de hentede Hradezky.

                                Også kan det også være med til at presse Horsens lidt. Inden vi hentede Falkesgaard, kunne de godt være lidt karry med prisen, da de vidste vi akut manglede en målmand, nu har vi trods alt en, og det tror jeg faktisk godt kan få forhandlinger med Rønnov til at trække ud, da JH sikkert forsøger at få ham så meget ned i pris som muligt
                                Nu kommer der også et U21 EM, og hvis Rønnov bliver førstemålmand der og gør det godt, så tror jeg ikke lige OB er dem der kommer med det bedste tilbud. Så egentlig synes jeg handlen skal på plads INDEN EM, da prisen nemt kan være en anden efter.

                                Comment

                                Working...
                                X