Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Når alle de lejede spillere nu er meldt færdige og flere spillere med kontrakt udløb er droppet.
    Kunne det betyde at vi stadig arbejder på at tilknytte Zohore? Ham mangler vi at høre om
    han er vel den eneste der snart er et spørgsmålstegn ved

    Comment


      Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi fik Zohore på fast kontrakt. Han har stadig et rimeligt potietiale og han er altså en fed spiller at have på holdet, når han rammer formen. Han skal bare ikke spille i mod Brøndby.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Når alle de lejede spillere nu er meldt færdige og flere spillere med kontrakt udløb er droppet.
        Kunne det betyde at vi stadig arbejder på at tilknytte Zohore? Ham mangler vi at høre om
        han er vel den eneste der snart er et spørgsmålstegn ved
        Kunne han holde sig skadesfri kan han drive det vidt. Han mangler bare den der kontinuerlige kamptræning der bringer ham helt i topform, hvor han får banket et par kasser ind i træk, så tror jeg han vil blomstre, for han har gode tendenser i sit spil. Stærk i luften, kropsstærk, hurtig og så sparker han også fint til kuglen. Jeg så gerne en 1årig forlængelse.

        Comment


          Zohore er ret låst i Kbh med alle hans venner og bekendte. Tror ikk han gider OB. Kan ikke se ham blive en del af fællesskabet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Zohore er ret låst i Kbh med alle hans venner og bekendte. Tror ikk han gider OB. Kan ikke se ham blive en del af fællesskabet.
            med en 1,5 timers arbejdsdag burde det være muligt at pendle lidt..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              med en 1,5 timers arbejdsdag burde det være muligt at pendle lidt..
              nej det er sgu set før dem der absolut vil bo i KBH, tager toget frem og tilbage....det kan nok lade sig gøre.

              - Er det den zohore vi så sidste kamp vi får - så JA TAK. Er det den zohore vi så i de kampe før det så.....njar - for hold da op hvor virkede han bare ikke motiveret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                nej det er sgu set før dem der absolut vil bo i KBH, tager toget frem og tilbage....det kan nok lade sig gøre.

                - Er det den zohore vi så sidste kamp vi får - så JA TAK. Er det den zohore vi så i de kampe før det så.....njar - for hold da op hvor virkede han bare ikke motiveret.
                Eller få sig en bil hvor man kunne køre hjemme fra 7,30 og være hjemme igen ved 13 tiden..
                Den arbejdsdag ville mange mennesker nok gerne bytte med. Og lønnen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Eller få sig en bil hvor man kunne køre hjemme fra 7,30 og være hjemme igen ved 13 tiden..
                  Den arbejdsdag ville mange mennesker nok gerne bytte med. Og lønnen
                  ja....skal han udenlands kan han alligevel ikke bruge så meget tid med vennerne....FCK og BIF tror jeg ikke på i denne omgang igen igen. så er der FCN tilbage hvis vi snakker bold i hovedstadsområdet, ved ikke lige hvor han passer hen i deres system.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Det ville ikke gøre mig noget, hvis vi fik Zohore på fast kontrakt. Han har stadig et rimeligt potietiale og han er altså en fed spiller at have på holdet, når han rammer formen. Han skal bare ikke spille i mod Brøndby.

                    Det håber jeg ved Gud ikke , er faktisk på nippet til hellere at ville satse på TM .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      nej det er sgu set før dem der absolut vil bo i KBH, tager toget frem og tilbage....det kan nok lade sig gøre.

                      - Er det den zohore vi så sidste kamp vi får - så JA TAK. Er det den zohore vi så i de kampe før det så.....njar - for hold da op hvor virkede han bare ikke motiveret.
                      Den Zohore du har set i alle kampe til sammen er den Zohore du får , gennemsnittet ligger lige under middelmådig og er nok en tungtvejende grund til han ikke har haft succes nogle steder ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det håber jeg ved Gud ikke , er faktisk på nippet til hellere at ville satse på TM .
                        Arghhh come on Magge...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Det håber jeg ved Gud ikke , er faktisk på nippet til hellere at ville satse på TM .
                          Set ud fra talentet alene, er jeg ikke enig... set ud fra alle andre områder, så er jeg enig...

                          Jeg synes godt nok ikke Zohore har budt ind med noget der gør ham værd at satse på, der synes jeg da i det mindste indstillingen er rigtig hos TM, der er basis for måske at kan få noget ud af en dårlig dag, det er der ikke med en som Zohore, enten så er det tændt eller slukket, og det er sgu alligevel ikke fordi der er voldsomt meget blus på når den er tændt...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Det håber jeg ved Gud ikke , er faktisk på nippet til hellere at ville satse på TM .
                            Det er jeg næsten enig i. Hvad forestiller folk sig - at vi skal have en angriber gående i flere år, som proklamerer, at han uha nej ikke vil juble, hvis han scorer mod bif? Manden udstråler, at han ikke gider OB. Prøv at sammenligne den gejst, passion og arbejdsiver vi så/ser hos brøndbydrengen Spelmann med det, som Zohore lægger for dagen. For det meste deltager han ikke i det første pres, og vi har tit forladt os på ubrugelige lange bolde med ham på banen. Talentful, javel, men jeg ser det ikke blive udløst hos os.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Set ud fra talentet alene, er jeg ikke enig... set ud fra alle andre områder, så er jeg enig...

                              Jeg synes godt nok ikke Zohore har budt ind med noget der gør ham værd at satse på, der synes jeg da i det mindste indstillingen er rigtig hos TM, der er basis for måske at kan få noget ud af en dårlig dag, det er der ikke med en som Zohore, enten så er det tændt eller slukket, og det er sgu alligevel ikke fordi der er voldsomt meget blus på når den er tændt...
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Enig - Zohore nej tak. Så hellere smide Mads Raben op i suppe-truppen.

                                Zohore's ugidelige og til tider nonchalante indstilling (ala Zanka) har jeg ikke lyst til at se på mit OB-hold.

                                Comment

                                Working...
                                X