Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Er der - pretty please- ikke en venlig sjæl der gider at dumpe et lille rygte?? Jeg græder mig pt i søvn hver aften og overvejer at opstarte et regulært misbrug af euforiserende midler og sprut.
    Bare en lille bitte luns er alt jeg beder om.....
    Der går vedvarende rygter om at OB inden for de næste 20 transfervinduer, henter en spiller som faktisk har kvalitet til at spille i suppen ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Bliver hovedperson i den næste udgave af "Ultimatum". Skål...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Er der - pretty please- ikke en venlig sjæl der gider at dumpe et lille rygte?? Jeg græder mig pt i søvn hver aften og overvejer at opstarte et regulært misbrug af euforiserende midler og sprut.
        Bare en lille bitte luns er alt jeg beder om.....
        har hørt at Palle "prut" fra serie 1 er på vej...........

        pjat jeg er selv ved at kaste mig ud fra en bro.......... hvornår slutter vinduet ???????????? er det mandag kl. 0.00 ???

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          har hørt at Palle "prut" fra serie 1 er på vej...........

          pjat jeg er selv ved at kaste mig ud fra en bro.......... hvornår slutter vinduet ???????????? er det mandag kl. 0.00 ???
          Ja mandag 23.59.59

          Comment


            Mon ikke der sker noget. Hvis ikke, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op med mig selv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Er der - pretty please- ikke en venlig sjæl der gider at dumpe et lille rygte?? Jeg græder mig pt i søvn hver aften og overvejer at opstarte et regulært misbrug af euforiserende midler og sprut.
              Bare en lille bitte luns er alt jeg beder om.....

              Har set en gammel Seat med FC Barcelona-klistermærke som kørte nordpå. Måske til Odense?
              Driveren lignede lidt denne dreng:
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Har set en gammel Seat med FC Barcelona-klistermærke som kørte nordpå. Måske til Odense?
                Driveren lignede lidt denne dreng:
                Mjaa. Tvivler på han slår Emil af venstrekanten, men en habil backup kan vi vel godt bruge, hvis ikke JH betaler for meget for ham...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Mjaa. Tvivler på han slår Emil af venstrekanten, men en habil backup kan vi vel godt bruge, hvis ikke JH betaler for meget for ham...
                  Håbte vi kunne omskole ham til cf...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Mon ikke der sker noget. Hvis ikke, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op med mig selv.
                    +1 (og forventer ikke at blive den sidste plus på den)

                    Men han vil jo bare sige at de har tiltro til dem der er nu og vi er det antal vi skal være i truppen...
                    Og så hopper jeg i odense havn

                    Comment


                      Fordelen ved misbrugsløsningen, er at man ikke kan tage ansvar for egne handlinger i gerningsøjeblikket.
                      (Sidder lige og googler efter JH's hjemmeadresse over en flaske snaps og lidt råhyppere :-) )

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        +1 (og forventer ikke at blive den sidste plus på den)

                        Men han vil jo bare sige at de har tiltro til dem der er nu og vi er det antal vi skal være i truppen...
                        Og så hopper jeg i odense havn
                        Det kunne være vi skulle lave en happening: invitere Fyens Stifttidende, TV2 etc., have OB´s hjemmeside på storskærm, trykke F5 mandag aften kl. 23.59.59. Hvis der ikke sker noget, hopper vi alle i havnen. Kunne det ikke være meget fedt?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det kunne være vi skulle lave en happening: invitere Fyens Stifttidende, TV2 etc., have OB´s hjemmeside på storskærm, trykke F5 mandag aften kl. 23.59.59. Hvis der ikke sker noget, hopper vi alle i havnen. Kunne det ikke være meget fedt?
                          Tjoo, men har vi nok møllesten til at være sikre på, at der ikke er nogen af os der kommer op til overfladen igen?

                          Comment


                            Hvor er svinet????

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Det kunne være vi skulle lave en happening: invitere Fyens Stifttidende, TV2 etc., have OB´s hjemmeside på storskærm, trykke F5 mandag aften kl. 23.59.59. Hvis der ikke sker noget, hopper vi alle i havnen. Kunne det ikke være meget fedt?

                              Jeg er klar. Det kunne være det vildeste statement. EVER!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                                Hvor er svinet????
                                Heldigvis ikke her

                                Comment

                                Working...
                                X