Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Retter lige:

    Kunne sku godt bruge en transfer i dag, bare ikke Rasmus Falk....
    På den anden side; hvis han skal væk i dette vindu, så lad os få det 'overstået'..... :-/
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
      På den anden side; hvis han skal væk i dette vindu, så lad os få det 'overstået'..... :-/
      Og jo før jo bedre næsten....vil trods alt give mere tid til at finde ud af hvad, hvem og hvordan man fylder hans plads ud.
      Det bedste ville dog være en 3 årige forlængelse :)

      Men hold nu op der er stille omkring OB....havde forventet en del mere aktivitet vores situation taget i betragtning....kan selvfølgelig også være der er internt. Men intet slipper ud til os det hungrer......

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Og jo før jo bedre næsten....vil trods alt give mere tid til at finde ud af hvad, hvem og hvordan man fylder hans plads ud.
        Det bedste ville dog være en 3 årige forlængelse :)

        Men hold nu op der er stille omkring OB....havde forventet en del mere aktivitet vores situation taget i betragtning....kan selvfølgelig også være der er internt. Men intet slipper ud til os det hungrer......
        10 dage 7 timer

        puha næste uge bliver vild

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          10 dage 7 timer

          puha næste uge bliver vild
          Ja det må vi da håbe....kan jo også være intet sker....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            10 dage 7 timer

            puha næste uge bliver vild
            Tja, tror vi skal passe på ikke at sætte forventningerne for højt op, synes det plejer at ende i en skuffelse, hvor der ikke sker det store sidst i vinduet.

            Jeg tipper et salg og et køb. Mere tror jeg ikke, der kommer til at ske. Men hvis både Emil og Falk, og måske endda Lado ryger, ja så bliver der også travlt den anden vej. Men nu må vi se.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Tja, tror vi skal passe på ikke at sætte forventningerne for højt op, synes det plejer at ende i en skuffelse, hvor der ikke sker det store sidst i vinduet.

              Jeg tipper et salg og et køb. Mere tror jeg ikke, der kommer til at ske. Men hvis både Emil og Falk, og måske endda Lado ryger, ja så bliver der også travlt den anden vej. Men nu må vi se.
              Altså der skal lande en målmand mere....hvilken kvalitet er så en anden sag. Men vi kan ikke klare os igennem med 2 målmænd.
              så håber jeg stadig der bliver luftet lidt ud og samtidig kommer en cf og cm ind.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Tja, tror vi skal passe på ikke at sætte forventningerne for højt op, synes det plejer at ende i en skuffelse, hvor der ikke sker det store sidst i vinduet.

                Jeg tipper et salg og et køb. Mere tror jeg ikke, der kommer til at ske. Men hvis både Emil og Falk, og måske endda Lado ryger, ja så bliver der også travlt den anden vej. Men nu må vi se.
                Lado tror jeg ikke på bliver erstattet... AK, Festersen, Zohore, Greve, Falk, Emil, Kryger, Raben osv ..
                Vel kun Emil vi er virkelig sårbar over ... Falk, Thomsen, JBL, Kryger ..
                Mangler i centerforsvaret og en målmand ...

                Mantra ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Der skal, skal, skal hentes en midterforsvarer. Det vil være uforsvarligt andet. Lige nu hedder den vel Nielsen-Haddi. Ved skade til én af dem, er det enten Magnus P eller Diarra der skal dække af. Det holder bare ikke en hel sæson.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Der skal, skal, skal hentes en midterforsvarer. Det vil være uforsvarligt andet. Lige nu hedder den vel Nielsen-Haddi. Ved skade til én af dem, er det enten Magnus P eller Diarra der skal dække af. Det holder bare ikke en hel sæson.
                    Enig ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Altså der skal lande en målmand mere....hvilken kvalitet er så en anden sag. Men vi kan ikke klare os igennem med 2 målmænd.
                      så håber jeg stadig der bliver luftet lidt ud og samtidig kommer en cf og cm ind.....
                      Vi mangler en 1. målmand ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Der skal, skal, skal hentes en midterforsvarer. Det vil være uforsvarligt andet. Lige nu hedder den vel Nielsen-Haddi. Ved skade til én af dem, er det enten Magnus P eller Diarra der skal dække af. Det holder bare ikke en hel sæson.
                        jeg e rfuldstændig enig i at vi mangler en cf og meget gerne en DH-klon...DH ville have pyntet godt i år, men sådan er det ikke. Der kommer en tid efter vinduet også hvornalle dem der ikke fik en aftale er mere end klar på en forhandling så måske vi bare kommer til at vente ekstra tid inden der landes en cf'er
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg e rfuldstændig enig i at vi mangler en cf og meget gerne en DH-klon...DH ville have pyntet godt i år, men sådan er det ikke. Der kommer en tid efter vinduet også hvornalle dem der ikke fik en aftale er mere end klar på en forhandling så måske vi bare kommer til at vente ekstra tid inden der landes en cf'er
                          Jeg synes du har en rigtig god pointe, bare fordi vinduet lukker, er det ikke ensbetydende med at vi er færdige.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Vi mangler en 1. målmand ...
                            ganske enig.....er bare temmeligt meget i tvivl om JH kan levere.
                            så mon ikke vi får den 4. anden målmand i truppen......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ganske enig.....er bare temmeligt meget i tvivl om JH kan levere.
                              så mon ikke vi får den 4. anden målmand i truppen......
                              Jeg tror og håber på at JH leverer. Frygter bare at der skal bruges mange penge så det måske går ud over at vi ikke kan hente andre..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tror og håber på at JH leverer. Frygter bare at der skal bruges mange penge så det måske går ud over at vi ikke kan hente andre..
                                uden at der skal på FM i det så har vi mig bekendt fået en pæn sum ind - og de fleste der er hentet er kommet på frie transfers. Ikke at man bare laver en 1:1 og bruger alle de penge der er kommet ind - men der må være en del tilbage.

                                Men det er da helt sikkert et poker spil - sælges falk for 15 mill vil der jo være lidt mere at lege med - så hvis der er bare noget der minder om konkret interesse så holder man nok igen.

                                Så mon ikke det bliver de 1-2 sidste dage af vinduet hvor det hele går amok - ikke kun i OB, det plejer det jo at være.

                                Comment

                                Working...
                                X