Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Lige præcis. Han var ansat i OB på det tidspunkt.
    Man kan ikke lade være med at tænke på, om Erik Larsen fik andet og mere end sin løn fra OB for at finde Diarra. N'Koum var en anden historie; han var jo til prøvetræning og blev lovprist af Troels Bech for sine tekniske evner. At han så ikke kunne spille fodbold på et hold imod andre modstandere end kegler; tja, det var åbenbart ikke lige det, der blev set på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Man kan ikke lade være med at tænke på, om Erik Larsen fik andet og mere end sin løn fra OB for at finde Diarra. N'Koum var en anden historie; han var jo til prøvetræning og blev lovprist af Troels Bech for sine tekniske evner. At han så ikke kunne spille fodbold på et hold imod andre modstandere end kegler; tja, det var åbenbart ikke lige det, der blev set på...
      Som jeg husker det præsterede han faktisk okay i testkampene og træningskampene, han scorede i hvert fald et par mål, måske også derfor han blevet fundet interessant. At han så faldt fuldstændig igennem i kampe med betydning er så en anden snak.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Man kan ikke lade være med at tænke på, om Erik Larsen fik andet og mere end sin løn fra OB for at finde Diarra. N'Koum var en anden historie; han var jo til prøvetræning og blev lovprist af Troels Bech for sine tekniske evner. At han så ikke kunne spille fodbold på et hold imod andre modstandere end kegler; tja, det var åbenbart ikke lige det, der blev set på...
        Svaret kender du vist godt ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
          Som jeg husker det præsterede han faktisk okay i testkampene og træningskampene, han scorede i hvert fald et par mål, måske også derfor han blevet fundet interessant. At han så faldt fuldstændig igennem i kampe med betydning er så en anden snak.
          ikke ifølge mig :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
            Som jeg husker det præsterede han faktisk okay i testkampene og træningskampene, han scorede i hvert fald et par mål, måske også derfor han blevet fundet interessant. At han så faldt fuldstændig igennem i kampe med betydning er så en anden snak.
            det mener jeg er korrekt, men det var mod lavere rangerende hold, muligvis SfB som den stærkeste....der var debattører herinde der kaldte ham en "kynisk afslutter" og sådan kan mandagstrænere tage så grueligt fejl
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Han har da bedre medietræning end Emil. Hehe

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-paa-ob-aftale

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Har netop hørt at OB, udover at have haft forhørt sig om Mads Fengers situation, også havde et godt øje til Pierre Kanstrup i sommerens transfervindue, samt at man vidst fortsat kigger hans vej. Kunne måske kaste et bud af sig i vinterens transfervindue.

                Det tæller selvfølgelig ned at han skal skifte til en pt. dårligere rangerende klub, men en lønstigning (plus dét, at han bor i Odense med sin kæreste) kunne måske veje op for det.

                I min optik kunne det være en rigtig god signing, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er urealistisk a la Fenger

                Hvad siger i?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                  Har netop hørt at OB, udover at have haft forhørt sig om Mads Fengers situation, også havde et godt øje til Pierre Kanstrup i sommerens transfervindue, samt at man vidst fortsat kigger hans vej. Kunne måske kaste et bud af sig i vinterens transfervindue.

                  Det tæller selvfølgelig ned at han skal skifte til en pt. dårligere rangerende klub, men en lønstigning (plus dét, at han bor i Odense med sin kæreste) kunne måske veje op for det.

                  I min optik kunne det være en rigtig god signing, men jeg kan ikke helt finde ud af om det er urealistisk a la Fenger

                  Hvad siger i?
                  Kanstrup er god spiller; ville klart kunne være en gevinst. Han var skreget ud til et enormt talent som helt ung, siden sejlede han rundt i mange klubber og fik aldrig rigtigt forløst talentet. Han fik ro på i Fredericia og har været en af de bedste på Sønderjyskes hold. Han har så lige kontrakt til 2017, og de slipper ham næppe for peanuts.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Kanstrup er god spiller; ville klart kunne være en gevinst. Han var skreget ud til et enormt talent som helt ung, siden sejlede han rundt i mange klubber og fik aldrig rigtigt forløst talentet. Han fik ro på i Fredericia og har været en af de bedste på Sønderjyskes hold. Han har så lige kontrakt til 2017, og de slipper ham næppe for peanuts.
                    Det gør de helt sikkert ikke, nej, men SønderjyskE har i min optik altid været retfærdige ift. til at prissætte deres spillere, i modsætninger til hvad RFC åbenbart var med Fenger. Dertil lægger jeg, at OB jo åbenbart er villig til at spendere et beløb på en forsvarer, da man jo trods alt spurgte om, hvad Fenger kostede. Selvfølgelig var man fra OB's side klar over, at en af ligaens dygtigste CF'ere ville koste knaster - prisen var så alligevel for høj. Bare en tanke.

                    Comment


                      Jeg mener så ikke at kanstrup er en der kan flytte os nok. Han er en ganske fin spiller, men håber da på en der er bedre.

                      Comment


                        Kanstrup er klasser bedre end dem vi har. Siden han kom til Sønderjyske har han været deres sikreste kort i de bageste geleder i en 4-kæde som er væsentlig mere sikker end vores. Tror egentlig der er fine muligheder for at forhandle. De har en fin mængde af midterforsvarer til at tage over da begge deres backer er skolede cf-ere, men han er helt sikkert ikke billig, da han er anfører dernede!

                        Comment


                          Kanstrup skulle være yderst velkommen, men en 3-4 millioner (mit gæt) for en forsvarsspiller, det er ikke en klassisk Jesper Hansen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Kanstrup skulle være yderst velkommen, men en 3-4 millioner (mit gæt) for en forsvarsspiller, det er ikke en klassisk Jesper Hansen
                            Og så alligevel, for der er tale om en stabil cf'er med lederpotentiale, som er en Kent Nielsen type (god på bolden) og som er i sin bedste alder. Taget i betragtning hvad JH tidligere har betalt for Kryger, Mikkelsen osv., så tænker jeg faktisk at 3-4 millioner godt kunne fungere. Jeg frygter så bare at han koster mere end det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                              Og så alligevel, for der er tale om en stabil cf'er med lederpotentiale, som er en Kent Nielsen type (god på bolden) og som er i sin bedste alder. Taget i betragtning hvad JH tidligere har betalt for Kryger, Mikkelsen osv., så tænker jeg faktisk at 3-4 millioner godt kunne fungere. Jeg frygter så bare at han koster mere end det.
                              Tror også de kunne forlange en bjørn paulsen-pris for ham hvis han skal skifte til vinter. Nu har de gang i en super sæson, så skal de sælge anføren midt i sæsonen, så bliver det ikke for peanuts til en klub, som forhåbentlig kommer til at konkurrere med sønderjyderne i tabellen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Tror også de kunne forlange en bjørn paulsen-pris for ham hvis han skal skifte til vinter. Nu har de gang i en super sæson, så skal de sælge anføren midt i sæsonen, så bliver det ikke for peanuts til en klub, som forhåbentlig kommer til at konkurrere med sønderjyderne i tabellen
                                Tænker at det mest realistiske, vil være til næste sommer, når han har 12 måneder tilbage. Til den tid udløber Lasse Nielsens kontrakt også og han er åbenbart ikke lige det Kent vil have.

                                Det ændrer bestemt ikke ved, at vi skal have en CB til vinter.

                                Comment

                                Working...
                                X