Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    I rest my case
    Sikke dog en tøset tilgang til debat. Men dig om det.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Sikke dog en tøset tilgang til debat. Men dig om det.

      MvH ChrisOB
      Når du ikke kan lade være med at komme med så "lame" en melding: du enten kan eller vil ikke forstå mine argumenter, da du hele tiden undgår at forholde dig til dem og du prøver at snakke "rundt om dem". Det er ikke debat - det er at ville have det sidste ord. Derfor: I rest my case. - det er i den sammenhæng ikke specielt tøset i min optik.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Når du ikke kan lade være med at komme med så "lame" en melding: du enten kan eller vil ikke forstå mine argumenter, da du hele tiden undgår at forholde dig til dem og du prøver at snakke "rundt om dem". Det er ikke debat - det er at ville have det sidste ord. Derfor: I rest my case. - det er i den sammenhæng ikke specielt tøset i min optik.
        Jamen, så er vi, atter, uenige. Det er ret tøset. Så kan du bare lade være med at svare mit indlæg; At du skriver "I rest my case" er det retoriske ligning til at sidde sig tøsefornærmet i et hjørne med armene over kors. Så jo, det er ret tøset.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det er egentligt ikke interessant om jeg er bedre til at vurdere spillere end dig - det er interessant at vide om DU mener du kan vurdere en spiller på baggrund af 4 betydende kampe og afsige din endelige dom. Det vil jeg gerne høre din holdning til!
          Husker ham ikke helt detaljeret i de 7,5 kampe han fik for BIF . Men vurderet ud fra det han har vist i de knap 4 kampe for os har han ikke ikke nævneværdigt højere niveau end Toppel . Jeg har af gode grunde ikke andet at vurdere ud fra .
          Og som jeg også skriver så er OB ikke i en position hvor der er plads til et eksperiment på målmandsposten , ej heller inden salget af DH/KL .

          Hvad en spiller viser til træning , i en sommerkamp og lignende kan jeg ikke bruge til meget ( Hej Bodul ) .

          At BIF selv ikke på fallittens rand ville give Falke chancen er for mig en bedre rettesnor end at der er en som har læst at en anden har skrevet at Høgh vist nok har udtalt at Falke er et kæmpe talent .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jamen, så er vi, atter, uenige. Det er ret tøset. Så kan du bare lade være med at svare mit indlæg; At du skriver "I rest my case" er det retoriske ligning til at sidde sig tøsefornærmet i et hjørne med armene over kors. Så jo, det er ret tøset.

            MvH ChrisOB
            Det er for sjovt det her!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det er for sjovt det her!
              Ja, sjovt så tøset, du opfører dig.

              Hvem af os er det nu, der absolut vil ha' det sidste ord? (Udfordrer dig til at lade være med at svare på dette indlæg)

              God kamp i dag.

              :-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Husker ham ikke helt detaljeret i de 7,5 kampe han fik for BIF . Men vurderet ud fra det han har vist i de knap 4 kampe for os har han ikke ikke nævneværdigt højere niveau end Toppel . Jeg har af gode grunde ikke andet at vurdere ud fra .
                Og som jeg også skriver så er OB ikke i en position hvor der er plads til et eksperiment på målmandsposten , ej heller inden salget af DH/KL .

                Hvad en spiller viser til træning , i en sommerkamp og lignende kan jeg ikke bruge til meget ( Hej Bodul ) .

                At BIF selv ikke på fallittens rand ville give Falke chancen er for mig en bedre rettesnor end at der er en som har læst at en anden har skrevet at Høgh vist nok har udtalt at Falke er et kæmpe talent .
                Du svarer ikke på det jeg spørger om: mener du at du kan vurdere en spiller på baggrund af 4 betydende kampe og afsige din endelige dom.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Du svarer ikke på det jeg spørger om: mener du at du kan vurdere en spiller på baggrund af 4 betydende kampe og afsige din endelige dom.
                  I princippet kan man ikke, men i MT tilfælde kan man godt, for de øvrige bedømmelseskriterier, er bare ikke med manden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    I princippet kan man ikke, men i MT tilfælde kan man godt, for de øvrige bedømmelseskriterier, er bare ikke med manden.
                    Mener du Falke - det er ham vi snakker om!

                    Comment


                      Lars Høgh har stor forstand på målmænd. Jeg håber der lyttes til ham. Jeg TROR han vurderer Falkesgaard som en der kan blive god førstemålmand og så er spørgsmålet hvad han har sagt om de to andre.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Du svarer ikke på det jeg spørger om: mener du at du kan vurdere en spiller på baggrund af 4 betydende kampe og afsige din endelige dom.
                        Er det virkelig så svært for dig at forstå at det er vurderet ud fra niveau pt hos Falke og ud fra hvordan vi står rustet i forsvaret .
                        Og nej det er ikke en endelig dom , jeg kan af gode grunde ikke sige om Falke kan blive en målmand med niveau til at være sikker 1. keeper om 20 , 60 eller 142 kampe . Jeg syntes bare ikke vi har grundlag for at opbygge en måske talentfuld målmand i OB pt , dertil har Falke trods alt vist for lidt .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/avis-gai-assu...e-til-broendby

                          En mulighed til midtbanen, nu når BIF ikke kunne blive enig med ham ?? :-) Håber lidt på det samtidigt med en målmand og CF.. PLEASE !!1

                          Comment


                            Hvordan kan man vurdere en spiller ud fra en prøvetræning .? Eller ud fra en reserve kamp..?

                            ... hvis ikke man kan ud fra 4 suppe kampe...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af blåoghvide Se indlæg
                              http://www.bold.dk/nyt/avis-gai-assu...e-til-broendby

                              En mulighed til midtbanen, nu når BIF ikke kunne blive enig med ham ?? :-) Håber lidt på det samtidigt med en målmand og CF.. PLEASE !!1
                              Nej tak .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Hvordan kan man vurdere en spiller ud fra en prøvetræning .? Eller ud fra en reserve kamp..?

                                ... hvis ikke man kan ud fra 4 suppe kampe...
                                På samme måde som man vurderede Bodul ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X