Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ingen snakker om salg af Ari
    Nej nej, men i den kommentar, jeg citerede, skrev vedkommende at en fra cm skulle afskibbes før en ny kunne hentes. Og da vi lige har købt Makrini, og JJT er et talent var det enten azer eller ari, og mange har jo været efter ari. Men det var også bare en observation :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Nej nej, men i den kommentar, jeg citerede, skrev vedkommende at en fra cm skulle afskibbes før en ny kunne hentes. Og da vi lige har købt Makrini, og JJT er et talent var det enten azer eller ari, og mange har jo været efter ari. Men det var også bare en observation :)
      Ok ... Ari afskibes til VB men er vist ikke sikker på bare at kunne tage den .. 😉
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...le-en-mulighed
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          http://www.bt.dk/superligaen/solbakk...s-trup-trimmes
          Remmer, Stadsgaard og Pourie ville da pynte ... Midtbane?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Jesper Evian Hansen stadig 2. Målmand. Starter på bænken idag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              http://www.bt.dk/superligaen/solbakk...s-trup-trimmes
              Remmer, Stadsgaard og Pourie ville da pynte ... Midtbane?
              Selvom at vores centrale forsvar bestemt ikke ser godt ud, ville Stadsgaard absolut ikke pynte. Den mand er simpelthen så kampelendig, og læg dertil en masse skadesproblemer, så ville det være et forfærdeligt køb. Lad bare Esbjerg om, at hente de elendige overskuds-forsvarspillere fra Brøndby og FCK.

              Pourié synes jeg nu heller ikke, jeg kan se den store grund til at hente, med det vi har rendende, når vi også får tilføjet AK. Ingen tvivl om, at han er en klasseangriber på Suppeniveau på sine bedste dage, men den personlighed han slæber med sig, synes jeg ikke, at vi har brug for at få ind i omklædningsrummet nu.

              Remmer, JA TAK, Amankwaa, JA TAK, Hendriksson, JA TAK.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Selvom at vores centrale forsvar bestemt ikke ser godt ud, ville Stadsgaard absolut ikke pynte. Den mand er simpelthen så kampelendig, og læg dertil en masse skadesproblemer, så ville det være et forfærdeligt køb. Lad bare Esbjerg om, at hente de elendige overskuds-forsvarspillere fra Brøndby og FCK.

                Pourié synes jeg nu heller ikke, jeg kan se den store grund til at hente, med det vi har rendende, når vi også får tilføjet AK. Ingen tvivl om, at han er en klasseangriber på Suppeniveau på sine bedste dage, men den personlighed han slæber med sig, synes jeg ikke, at vi har brug for at få ind i omklædningsrummet nu.

                Remmer, JA TAK, Amankwaa, JA TAK, Hendriksson, JA TAK.
                Ingen af de 3(selvom de ville pynte på vores hold) kan løse de problemer vi har IMO

                Comment


                  Sidder og lurer på VB-ACH ... Køb ... Sanneh ... Nu!
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Sidder og lurer på VB-ACH ... Køb ... Sanneh ... Nu!
                    enig... Men.. Han.. Er... Dyr...

                    Kan være at han kan købes når de rykker ned i 2. Div
                    Last edited by fmprOB; 07-08-2015, 21:26.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Sidder og lurer på VB-ACH ... Køb ... Sanneh ... Nu!
                      En 5 årig, hvor de lejer ham til jul, eller næste sommer.

                      Comment


                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dsholdsspiller
                        Ellers vil jeg mene at vi kunne bruge ham i en sæson eller to til JJT er klar ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dsholdsspiller
                          Ellers vil jeg mene at vi kunne bruge ham i en sæson eller to til JJT er klar ..
                          Ja tak! Bare 1 år indtil JJT er klar 100%

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dsholdsspiller
                            Ellers vil jeg mene at vi kunne bruge ham i en sæson eller to til JJT er klar ..
                            Ser ud til at BIF er ved at hente, hvad vi skal bruge. Kan vi følge med her? Kan El Makrini lokke?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Ser ud til at BIF er ved at hente, hvad vi skal bruge. Kan vi følge med her? Kan El Makrini lokke?

                              MvT
                              Hvad hulen skal de bruge endnu en defensiv midtbanespiller til?? Giver ingen mening?
                              De har både Phiri og Ørnskov. Nørregård kan også spille den.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvad hulen skal de bruge endnu en defensiv midtbanespiller til?? Giver ingen mening?
                                De har både Phiri og Ørnskov. Nørregård kan også spille den.
                                Ørnskov er ikke god. Alt for langsom i tanke og handling til den type fodbold Frank vil spille. Og Nørgaard er primært offensiv. Jeg forstår godt de vil forstærke sig der. Det er deres smertenspunkt.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X