Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror heller ikke Lindegaard kommer hjem nu.

    Jeg vil dog sige, at med den kontrakt han har haft i United, så er det ikke nødvendigvis pengene der holder ham væk fra Ådalen. Han har nok tjent 80% (gæt self.) af det han kan tjene i alt på en udlandskarriere.

    Den sportslige oplevelse i en af de to bedste engelske rækker, må trods alt trække mere end os og så er konen jo heller ikke lige dansker, så selv om Odense er dæjlig, sårhhh

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Formentlig, men et par niveauer ned kunne fx være Sunderland eller som MvT foreslår Brentford, og det vil stadig være et par niveauer over OB...
      umiddelbart tænker jeg han skal lidt længere ned.....men det kan da være der er et par PL klubber der mangler en keeper og som er villig til at tage chancen.

      Men står man og virkeligt mangler en ny 1 keeper - tager man så chancen med en bænkervarmer, på sit andet år - godt nok fra united men alligevel?
      Som reserve måske - men så kan hn jo lige så godt blive hvor han er.

      edit:
      anyways - han kommer ikke til OB og så håber jeg da ellers det bedste for lindegaard

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Jeg tror heller ikke Lindegaard kommer hjem nu.

        Jeg vil dog sige, at med den kontrakt han har haft i United, så er det ikke nødvendigvis pengene der holder ham væk fra Ådalen. Han har nok tjent 80% (gæt self.) af det han kan tjene i alt på en udlandskarriere.

        Den sportslige oplevelse i en af de to bedste engelske rækker, må trods alt trække mere end os og så er konen jo heller ikke lige dansker, så selv om Odense er dæjlig, sårhhh
        Hun er nemlig svensker. Mon ikke et luksushus nord for København kan tiltale? Så kan Anders jo bare pendle. Det har flere før ham gjort med pæn succes. Kidding aside, Lindegaard er totalt urealistisk. Men det er en våd drøm at få ham mellem stængerne igen, mens han stadig er i en nogenlunde fodboldalder.

        Comment


          Hvor utroligt det end lyder så har vi da et udvalg han kan kigge nærmere på ..
          http://mobil.bold.dk/nyt/hobro-jagte...-forstaerkning
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hvor utroligt det end lyder så har vi da et udvalg han kan kigge nærmere på ..
            http://mobil.bold.dk/nyt/hobro-jagte...-forstaerkning
            Han siger at det skal være noget hvor man tænker: Hold da kæft!!
            Det.... Passer vist meget godt på et par stykker af dem vi har

            Comment


              Thomas Mikkelsen er lige en type som Hobro mangler. Perfekt match.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Thomas Mikkelsen er lige en type som Hobro mangler. Perfekt match.
                Eller Kryger. Mener helt ærligt både Mikkelsen og Kryger er bedre end Morten Beck, som jeg virkelig ikke er imponeret af. Han er et stort skideskur, som slet ikke får nok ud af at være stor, og han har ikke rigtigt andre kvaliteter, han kan kompensere med.

                Comment


                  Blot lidt kulør ... http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Passer ikke meget overens med det vi hørte om at han havde forhørt sig i Ådalen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Eller Kryger. Mener helt ærligt både Mikkelsen og Kryger er bedre end Morten Beck, som jeg virkelig ikke er imponeret af. Han er et stort skideskur, som slet ikke får nok ud af at være stor, og han har ikke rigtigt andre kvaliteter, han kan kompensere med.
                      Jeg ville ikke have noget imod at holde Kryger i truppen. Som en allrounder, kan vi bruge ham godt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Jeg ville ikke have noget imod at holde Kryger i truppen. Som en allrounder, kan vi bruge ham godt.
                        Af 5 marginalspiller afgange så jeg gerne denne rækkefølge

                        1) Lado
                        2) TM
                        3) Diarra
                        4) Kryger
                        5) JBL

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Passer ikke meget overens med det vi hørte om at han havde forhørt sig i Ådalen
                          Jeg ved fra tætteste hold .... tætteste hold. At han er meget interesseret. Og han vil gerne væk fra England pga børnenes skolegang.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Jeg ved fra tætteste hold .... tætteste hold. At han er meget interesseret. Og han vil gerne væk fra England pga børnenes skolegang.
                            og det tror jeg på. Derfor skrev jeg også at det ikke stemte overens med det der stod på BIF forum..
                            Vi må se hvad der sker. Det er jo ikke sådan at han absolut lige behøver en indkomst med det samme

                            Comment


                              Hvorfor er det lige at fcn kan hente en spiller som de præsenterer i morgen. Han lyder god. Og en som vi godt kunne bruge.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Hvorfor er det lige at fcn kan hente en spiller som de præsenterer i morgen. Han lyder god. Og en som vi godt kunne bruge.
                                Desperation måske
                                Kun 2. Spiller i dette vindue
                                15 friske millioner i kassen

                                Comment

                                Working...
                                X