Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægEh? Hvilke to? Hvis BIF er den ene, hvad er den anden så?
I samme interview afviste han i øvrigt at have set noget fra nogen andre danske klubber...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var en tyrkisk og en russisk klub, ingen navne...
I samme interview afviste han i øvrigt at have set noget fra nogen andre danske klubber...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægOK, det har jeg misset. Synes det er lidt mærkeligt, at hollandske klubber som Vitesse, Feyenoord og i den dur ikke har budt, for han virker så oplagt til hollandsk fodbold. Men brokker mig ikke:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægOK, det har jeg misset. Synes det er lidt mærkeligt, at hollandske klubber som Vitesse, Feyenoord og i den dur ikke har budt, for han virker så oplagt til hollandsk fodbold. Men brokker mig ikke:-)
Det synes jeg også, en klub som Heerenveen der har været interesseret siden han var ungdomsspiller, han har været til prøvetræning og har været sat i forbindelse med dem næsten hver sommer... Ajax har været nævnt af flere omgange, men der er helt stille fra den hollandske front denne sommer... han er vel for dyr...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er altså heller ikke nemt at følge med i lige netop Falk interviews for tiden, så det bliver du ikke bebrejdet...
Det synes jeg også, en klub som Heerenveen der har været interesseret siden han var ungdomsspiller, han har været til prøvetræning og har været sat i forbindelse med dem næsten hver sommer... Ajax har været nævnt af flere omgange, men der er helt stille fra den hollandske front denne sommer... han er vel for dyr...
Han skulle måske have været afsted noget før for at have nået et højere niveau end han kunne nå på et bundhold i den danske liga .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIngen forlængelse, og først et salg mellem d. 7. og 31. December..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment