Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Risikoen for at lave en Jesper Christiansen er stor. Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Lad os nu få en ung mand med fremtidspotentiale.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      Risikoen for at lave en Jesper Christiansen er stor. Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Lad os nu få en ung mand med fremtidspotentiale.
      Har også en stor frygt for en JC version 2.0 .. Samt JH giver ham 4 år
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Har også en stor frygt for en JC version 2.0 .. Samt JH giver ham 4 år
        Lad os nu bare få skrevet en 4 årig kontrakt med Rønnow og han må gerne tage Bubacarr Sanneh med.

        Comment


          http://www.bold.dk/nyt/dalsgaard-er-...nighed-med-aab
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            han kunne sgu sikkert sagtens stå et par år endnu.....meeeeen det vidst ikke meget spilletid han har fået de sidste par år. Der må være en del rust der skal bankes af.....
            så godt som ingen spilletid på fornuftigt niveau....vi må i gang med at satse fremadrettet efter de seneste mange magre år. 1. prioritet for mig må være Jesper Hansen i minimum 2 år (gerne flere) eller Rønnow i 4 år. Med JH/Falkesgård vil vi have et klart 1. valg. Lidt anderledes tror jeg det er med Rønnow/Falkesgård konstellationen som jeg tror er en mere lige kamp om pladsen, men her vil der måske være mere udviklingspotentiale.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Dalsgaard til OB....ja tak.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Dalsgaard til OB....ja tak.
                det bakker jeg op om. Hvilken dynamisk højre flanke med Desler/Dalsgård 😄
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Dalsgaard til OB....ja tak.
                  Vi har behov på den plads og Kent kender ham - resten handler nok en del om økonomi. I første omgang hvor meget han vil have i løn, i anden omgang hvad AaB skulle have for at slippe ham. Det lyder ikke som om, der er andre klubber, som er ret langt med ham, hvis han fortsat siger, at AaB er hans 1.prioritet. Det undrer mig lidt, men efter 30/6 kan han kontaktes direkte udenom klubben, så der sker nok først noget derfra.

                  Comment


                    BIF mangler stadig at sælge for 10 mill.. Og så kommer der vel det oveni de bruger på nye transfers.
                    Det bliver ikke dem der henter Falk på noget tidspunkt

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mio-kr/5597078

                    håber der i mod at vi spenderer op mod 10 mill i dette vindue. Og gerne bruge dem klogt så vi rent faktisk for lidt valuta for pengene også

                    Comment


                      Hvad med en mand som Marvin Pourie?

                      Solbakken udtaler at det er usikkert om han fortsætter i FCK. Jeg syns han ville være et fornuftigt køb (hvis prisen er den rigtige). Han har bevist at han kan lave mål i superligaen og har samtidig en alder hvor der er mulighed for et videresalg!?

                      Comment


                        Marvin Pourie er uden tvivl en rigtig dygtig angriber. Det virker dog til at han har en hel del bagage med sig. Dygtig spiller - tvivlsom holdkammerat. Nej tak.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                          Hvad med en mand som Marvin Pourie?

                          Solbakken udtaler at det er usikkert om han fortsætter i FCK. Jeg syns han ville være et fornuftigt køb (hvis prisen er den rigtige). Han har bevist at han kan lave mål i superligaen og har samtidig en alder hvor der er mulighed for et videresalg!?
                          Enig. Han er måske knap så målfarlig som han var i SIF, men han kæmper hver gang, lidt ala Spelmann. Og så er han forholdsvis ung endnu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Enig. Han er måske knap så målfarlig som han var i SIF, men han kæmper hver gang, lidt ala Spelmann. Og så er han forholdsvis ung endnu.
                            Tror KN vil kunne håndtere ham , og en statestik som hedder 93 kampe og 33 mål lyder sgu godt . Jeg siger ja tak ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Som med mange andre spillere, så er Marvin interessant, set ud fra når det har været godt... men synes også han er en af de her spillere hvor der enten bare er tændt eller slukket, det er godt eller ikke eksisterende... Og det gider jeg egentlig ikke glo på, så nej tak til Marvin... Hangen efter mål, kan dog komme til at stå højere end hvad jeg personligt måtte ønske...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Gad vide om vi snart hører mere til den angriber guldtilob snakkede om den anden dag? Det var en man med rette kunne have forventninger til. Vel næppe KZ..

                                Comment

                                Working...
                                X