Risikoen for at lave en Jesper Christiansen er stor. Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Lad os nu få en ung mand med fremtidspotentiale.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghan kunne sgu sikkert sagtens stå et par år endnu.....meeeeen det vidst ikke meget spilletid han har fået de sidste par år. Der må være en del rust der skal bankes af.....Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDalsgaard til OB....ja tak.
Comment
-
BIF mangler stadig at sælge for 10 mill.. Og så kommer der vel det oveni de bruger på nye transfers.
Det bliver ikke dem der henter Falk på noget tidspunkt
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mio-kr/5597078
håber der i mod at vi spenderer op mod 10 mill i dette vindue. Og gerne bruge dem klogt så vi rent faktisk for lidt valuta for pengene også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægHvad med en mand som Marvin Pourie?
Solbakken udtaler at det er usikkert om han fortsætter i FCK. Jeg syns han ville være et fornuftigt køb (hvis prisen er den rigtige). Han har bevist at han kan lave mål i superligaen og har samtidig en alder hvor der er mulighed for et videresalg!?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEnig. Han er måske knap så målfarlig som han var i SIF, men han kæmper hver gang, lidt ala Spelmann. Og så er han forholdsvis ung endnu.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Som med mange andre spillere, så er Marvin interessant, set ud fra når det har været godt... men synes også han er en af de her spillere hvor der enten bare er tændt eller slukket, det er godt eller ikke eksisterende... Og det gider jeg egentlig ikke glo på, så nej tak til Marvin... Hangen efter mål, kan dog komme til at stå højere end hvad jeg personligt måtte ønske...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment