Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Det er jo rigtigt nok. Man kan bare blive lidt bekymret for Radzas niveau når han ikke engang har formået at rykke forbi Ousager før han selv vælger at droppe sin fodboldkarriere. Hvis klubben virkelig tror på Radza er det da fint nok at holde på ham som 2. Keeper og så hente en "dårligere" 3. Keeper. Men så SKAL Radza så også selv til at træde i karakter.....det er jo ikke nogen svagbørnskoloni det her
    samme tanke jeg har om Radza...vi kan klappe os selv på skulderen her
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Det er jo rigtigt nok. Man kan bare blive lidt bekymret for Radzas niveau når han ikke engang har formået at rykke forbi Ousager før han selv vælger at droppe sin fodboldkarriere. Hvis klubben virkelig tror på Radza er det da fint nok at holde på ham som 2. Keeper og så hente en "dårligere" 3. Keeper. Men så SKAL Radza så også selv til at træde i karakter.....det er jo ikke nogen svagbørnskoloni det her
      tænker det samme efter at have set truppen til kampen mod Hobro...man VED at ousager er væk lige om 2 kampe, nedrykning er ikke længere et tema og hvad spiller vi reelt for?
      Så fatter jeg ikke at man ikke udtager Radza til bænken - men det kan jo være at niveauet netop mangler så markant meget (og er han så langt bagefter ousager så bliver jeg for alvor bekymret)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        tænker det samme efter at have set truppen til kampen mod Hobro...man VED at ousager er væk lige om 2 kampe, nedrykning er ikke længere et tema og hvad spiller vi reelt for?
        Så fatter jeg ikke at man ikke udtager Radza til bænken - men det kan jo være at niveauet netop mangler så markant meget (og er han så langt bagefter ousager så bliver jeg for alvor bekymret)
        Det handler formentlig udelukkende om niveau og stabilitet. Ove P. er her for at få så mange point som muligt og aflevere OB så flot som muligt. At rykke for megen rundt i stabiliteten kan koste dyrt for et så svingende hold som vores. Så jeg tænker, at Ove har set Ousager som 2. målmand, og så er han det hele vejen (medmindre han slår sig selv af, hvilket er svært fra hans bænkplads), i stedet for at skabe ustabilitet ved at skifte en helt ung og urutineret gut ind på en oftest ligegyldig plads.
        Det er vel samme grund til, at mange andre helt unge ikke spiller/sidder på bænken. Dem, der får chancen, er de bedste og ældste.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          http://www.bold.dk/nyt/sl-klubber-ho...koege-brassere

          Kunne vi være med ind over her?

          Nu er det ikke så forfærdelig meget 1. div. fodbold jeg får set, men er dette ( http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...dobbelt-tunnel ) niveauet hos den ene af dem - så ser det da ganske interessant ud.. Så er spørgsmålet bare om det var et Lucky punch fra hans side ;)

          Comment


            Jeg ved ikke lige hvor jeg skulle poste denne...
            Jeg var inde og se vores måske kommende målmand? Rønnow spille imod Vejle i går.
            Han stod OK, men han var meget meget usikker med fødderne. Han lavede en del fejl ved sine udspark, og især når han blev presset.
            Men han virkede ellers som en målmand som godt tør at råbe højt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
              Jeg ved ikke lige hvor jeg skulle poste denne...
              Jeg var inde og se vores måske kommende målmand? Rønnow spille imod Vejle i går.
              Han stod OK, men han var meget meget usikker med fødderne. Han lavede en del fejl ved sine udspark, og især når han blev presset.
              Men han virkede ellers som en målmand som godt tør at råbe højt.
              Hej, havde han Toppels sko på?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hej, havde han Toppels sko på?
                Hvis jeg skal være helt ærlig, så var udsparkene rimelig meget dårligere end Toppels!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                  Jeg ved ikke lige hvor jeg skulle poste denne...
                  Jeg var inde og se vores måske kommende målmand? Rønnow spille imod Vejle i går.
                  Han stod OK, men han var meget meget usikker med fødderne. Han lavede en del fejl ved sine udspark, og især når han blev presset.
                  Men han virkede ellers som en målmand som godt tør at råbe højt.
                  Skræmmende. Troede han var god med fødderne

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Skræmmende. Troede han var god med fødderne
                    Skal jeg ikke kunne sige om han er!!!
                    Men i går var ham MEGET usikker med fødderne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Erstatning for Spellmann, agressiv og pågående angriber, ung gut på 20 år, og med kontraktudløb 30. Juni 2015. 2 mål og 2 assist i seneste kamp.
                      http://www.aftenbladet.no/100Sport/f...a-541858_1.snd
                      2 kasser mere igen idag, sæt igang JH.
                      http://www.aftenposten.no/100Sport/f...a-545039_1.snd
                      Last edited by Faurskov; 31-05-2015, 20:48.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        2 kasser mere igen idag, sæt igang JH.
                        http://www.aftenposten.no/100Sport/f...a-545039_1.snd
                        7 mål og 3 assists i 11 kampe er sgu ret skarpt.

                        http://www.transfermarkt.co.uk/veton...s/?saison=2014

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Skal jeg ikke kunne sige om han er!!!
                          Men i går var ham MEGET usikker med fødderne.
                          Alle kan selvfølgelig have en dårlig dag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            2 kasser mere igen idag, sæt igang JH.
                            http://www.aftenposten.no/100Sport/f...a-545039_1.snd
                            11 ligakampe har givet syv mål og tre assist, han virker spændende!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              11 ligakampe har givet syv mål og tre assist, han virker spændende!
                              Ja og han har kontraktudløb om en måned, han virker som en type som Kadrii.
                              Jeg vil da håbe at vores nye scout har øjne på ham.
                              Last edited by Faurskov; 31-05-2015, 21:07.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Ja og han har kontraktudløb om en måned, han virker som en type som Kadrii.
                                Ja det synes jeg faktisk også, og så laver han en jubelscene hver gang han score, og opildner ofte fansene, jeg så ham meget gerne i OB! Der er et sammendrag med ham her fra 2011-2013, han skyder ligegodt med højre og venstre, og han kan også med hovedet

                                https://www.youtube.com/watch?v=l9d6tKYF85U

                                Comment

                                Working...
                                X