Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Nej tak til Bozga.

    Ham fra Horsens kender jeg ikke, men han lyder spændende.

    Når jeg ser mig rundt i superligaen og ser på hvad der er realistisk, så ender jeg op med, at min ønskekandidat nr. 1 er.....

    Pierre Kanstrup

    Ved godt han ikke er et stort navn, men synes han har gjort det rigtigt godt i Sønderjyske og han må være til at købe for mindre end vi får for Daniel.
    Kanstrup ser jeg også et stort lys i. Han er fysisk stærk, fornuftig teknisk,hurtig, god til at placere sig, så han sjældent kommer i dumme situationer og dermed får kort. Derudover har han nogen farlige indkast, som bestemt gør Skogseids "lange" indkast til skamme. Endelig bor han i Odense, så måske han kunne tænke sig at spare den daglige køretur:-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Bjørn Paulsen er vel en JH type, han kunne være en erstatning for MS
      Stort ja tak.

      Comment


        Er Kanstrup midtforsvarer?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Er Kanstrup midtforsvarer?
          Ja. Har også tidligere i karrieren spillet noget def midt, men uden stort held. Han har klart været god for Sønderjyske, kunne være et godt bud. Problemet er bare, at han har 2 år tilbage på kontrakten - det koster ikke gratis.

          Comment


            Bozga skal holde sig langt væk fra OB. Alt for upålidelig til, at jeg ville turde at have ham rendende.

            Sanneh er super spændende og skal nok blive penge værd om nogle år, når han har vist sig på lidt højere niveau. Har godt nok lige forlænget, men vi skal ikke vente længe med at slå til, hvis vi vil have ham til en fornuftig pris.

            Kanstrup er en ganske udmærket spiller, men ser nu hellere en lidt mere robust og rutineret stopper der kan være med til at lede det forsvar.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Med den løn Anders har gået til i flere år og den ekstravagante livsstil han har, tvivler jeg på at se ham i OB igen, foreløbigt.
              Vedr. vores målmandssituation så ser det jo ud til vi siger farvel til både Ousager og Toppel og jeg håber helt klart vi henter Rønnow og holder fast i Radza men så mangler vi jo stadig én og her har jeg lige et bud: Jannich Storch fra AB.
              Jeg har set ham nogle gange og så sent som idag var jeg på Gladsaxe Stadion, hvor han stod en fremragende kamp imod Vendsyssel. En anden spændende ung gut på det her AB hold var deres centrale forsvarsspiller Matti Olsen.
              jeg er helt med på vi skal kigge på nogle spillere til start 11 nu hvor vi bl.a. har mistet Spelmann, men derfor kan vi jo godt supplere truppen men flere unge spillere som på lidt længere sigt kan løfte os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Det håber jeg personligt ikke. Han er stor og kan vinde nogle hovedstødsdueller, men er i mine øjne en ganske middelmådig forsvarsspiller. Dårligere end Høegh.

                Og så er han ganske ringe når han rykkes på midtbanen.
                Han er midterforsvarer , så han skal jo ikke rykkes op på midtbanen ;-) ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Han er midterforsvarer , så han skal jo ikke rykkes op på midtbanen ;-) ..
                  Med al din snak om middelmådige Azer forstår jeg slet ikke, at du vil have Bozga hertil. 31 år, ikke gode venner med bolden, og så har han ikke engang været fast mand i foråret, mens FCV faktisk har været bedre. Hans spidskompetence er at være en klods; så kunne vi lige så godt hente Babajide.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Bozga skal holde sig langt væk fra OB. Alt for upålidelig til, at jeg ville turde at have ham rendende.

                    Sanneh er super spændende og skal nok blive penge værd om nogle år, når han har vist sig på lidt højere niveau. Har godt nok lige forlænget, men vi skal ikke vente længe med at slå til, hvis vi vil have ham til en fornuftig pris.

                    Kanstrup er en ganske udmærket spiller, men ser nu hellere en lidt mere robust og rutineret stopper der kan være med til at lede det forsvar.
                    jeg er enig i at Bozga ikke bør være attraktiv for OB. Vi har dog en leder i forsvaret, ganske vist en med lidt problemer i afleveringsspillet, men ledertype er LN uomtvisteligt, derfor kunne det måske være smart at signe Sanneh nu og lade ham arbejde med LN og HJ, spørgsmålet er vel mest om han kan klare tempoet i superligaen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Med al din snak om middelmådige Azer forstår jeg slet ikke, at du vil have Bozga hertil. 31 år, ikke gode venner med bolden, og så har han ikke engang været fast mand i foråret, mens FCV faktisk har været bedre. Hans spidskompetence er at være en klods; så kunne vi lige så godt hente Babajide.
                      Syntes ikke han er lige så meget uvenner med bolden som LN , men nej ikke så god med bold som Høegh . 26 kampe foreløbig , ;-) så er nan vil noget nær fast mand . Karantæner og småskader kan have været i spil . Har selvfølgelig ikke set alle FCV's kampe men dem jeg har set syntes jeg Bozfa har spillet sikkert og stabilt i .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Vedr. vores målmandssituation så ser det jo ud til vi siger farvel til både Ousager og Toppel og jeg håber helt klart vi henter Rønnow og holder fast i Radza men så mangler vi jo stadig én og her har jeg lige et bud: Jannich Storch fra AB.
                        Jeg har set ham nogle gange og så sent som idag var jeg på Gladsaxe Stadion, hvor han stod en fremragende kamp imod Vendsyssel. En anden spændende ung gut på det her AB hold var deres centrale forsvarsspiller Matti Olsen.
                        jeg er helt med på vi skal kigge på nogle spillere til start 11 nu hvor vi bl.a. har mistet Spelmann, men derfor kan vi jo godt supplere truppen men flere unge spillere som på lidt længere sigt kan løfte os.
                        Hvis Jannich Storch, mod min forventning, kommer til OB vil det betyde at Radza skubbes tilbage som 3. keeper. Storch står fast i AB og vil næppe lade sig spise af med en 3.keepertjans i OB og fodbold på fynsserie niveau
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          i dette indslag slår Jesper Thygesen på at AGF skal hente Bubacarr fordi "han er bare så superliga klar". spændende om OB er mere interessant for spilleren selv end AGF er, hvis vi jagter ham

                          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...kal-agf-hente/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Hvis Jannich Storch, mod min forventning, kommer til OB vil det betyde at Radza skubbes tilbage som 3. keeper. Storch står fast i AB og vil næppe lade sig spise af med en 3.keepertjans i OB og fodbold på fynsserie niveau
                            OK, så vi skal sørge for at finde en målmand som har et lavere niveau end Radza for ikke at risikere at skubbe ham ned i hierakiet?.
                            Der er er vel ikke nogen der forhindrer Radza i selv at træde i karakter?. Det er forhåbentlig fuldtidsprofessionelle elitesportsudøvere vi har med at gøre, som alle er bevidste om at de selv har et ansvar for at kæmpe sig frem i køen.

                            Vi ved vi skal bruge 3 målmænd og hvis vi leger med tanken om disse 3 hedder Rønnow, Radza og Storch så vil jeg mene Lars Høgh og Co. har gode muligheder for at skabe en rigtig fin konkurrencesituation på målmandsposten med tre unge målmænd med udviklingsmuligheder og videresalgspotentiale.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              OK, så vi skal sørge for at finde en målmand som har et lavere niveau end Radza for ikke at risikere at skubbe ham ned i hierakiet?.
                              Der er er vel ikke nogen der forhindrer Radza i selv at træde i karakter?. Det er forhåbentlig fuldtidsprofessionelle elitesportsudøvere vi har med at gøre, som alle er bevidste om at de selv har et ansvar for at kæmpe sig frem i køen.

                              Vi ved vi skal bruge 3 målmænd og hvis vi leger med tanken om disse 3 hedder Rønnow, Radza og Storch så vil jeg mene Lars Høgh og Co. har gode muligheder for at skabe en rigtig fin konkurrencesituation på målmandsposten med tre unge målmænd med udviklingsmuligheder og videresalgspotentiale.
                              i så fald vil rangeringen være Rønnow, Storch, Radza og jeg ser ingen umiddelbare tegn på at det ændres i det kommende år. Det vil igen betyde Radza ikke har nogen reel fremtid i OB og at han snart må "søgenye udfordringer" og OB dermed henter OB vel en ny 3. keeper fra U19 holdet. Jeg er enig i at det er op til Radza selv at bevise at det ham der skal spille, men vejen vil unægteligt ikke blive kortere, så det afhænger igen af hvad OB vil med ham
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                i så fald vil rangeringen være Rønnow, Storch, Radza og jeg ser ingen umiddelbare tegn på at det ændres i det kommende år. Det vil igen betyde Radza ikke har nogen reel fremtid i OB og at han snart må "søgenye udfordringer" og OB dermed henter OB vel en ny 3. keeper fra U19 holdet. Jeg er enig i at det er op til Radza selv at bevise at det ham der skal spille, men vejen vil unægteligt ikke blive kortere, så det afhænger igen af hvad OB vil med ham
                                Det er jo rigtigt nok. Man kan bare blive lidt bekymret for Radzas niveau når han ikke engang har formået at rykke forbi Ousager før han selv vælger at droppe sin fodboldkarriere. Hvis klubben virkelig tror på Radza er det da fint nok at holde på ham som 2. Keeper og så hente en "dårligere" 3. Keeper. Men så SKAL Radza så også selv til at træde i karakter.....det er jo ikke nogen svagbørnskoloni det her

                                Comment

                                Working...
                                X