Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Venstre back. God spiller, men vi må have så mange andre behov, at det ganske enkelt ikke er relevant.
    Tak begge. Ja der er mange andre pladser der trænger til en kraftig opgradering for VB

    Comment


      Conboy var VB oprindeligt, men han er vist blevet brugt mest som midtstopper de sidste par sæsoner i Holland.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Conboy var VB oprindeligt, men han er vist blevet brugt mest som midtstopper de sidste par sæsoner i Holland.
        Ja det ser sådan ud. Han står i hvert fald listet som midterstopper på transfermarkt. Nu har jeg ikke set ham spille i midterforsvaret, men umiddelbart kunne han godt være interessant. Han har også et godt venstreben der kan slå nogle ret så farlige dødbolde. Ari kom vel lidt efter det her sidst i foråret, men egentlig synes jeg vi har manglet kvalitet i dødboldene siden Chris Sørensen eller Henrik Hansen var i klubben.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Conboy var VB oprindeligt, men han er vist blevet brugt mest som midtstopper de sidste par sæsoner i Holland.
          Interessant. Men han har afvist NEC, der ellers lige er rykket op i Eresdivisie. Det tyder på, at han har endnu bedre muligheder, og så er vi måske i lag eller to over OB, sad to say it.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Interessant. Men han har afvist NEC, der ellers lige er rykket op i Eresdivisie. Det tyder på, at han har endnu bedre muligheder, og så er vi måske i lag eller to over OB, sad to say it.
            Måske. Men det ville da klæde dem at gøre forsøget

            Comment


              Conboy har en frikøbsklausul på omkring 7-8 millioner... ikke at den nødvendigvis skal opfyldes, men tænker han er udenfor vores rækkevidde...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Conboy har en frikøbsklausul på omkring 7-8 millioner... ikke at den nødvendigvis skal opfyldes, men tænker han er udenfor vores rækkevidde...
                Hans kontrakt løber ud nu her, så han kan hentes 'gratis'. Ikke, at det bringer os meget tættere på ham, men det gør det mere muligt, at vi forhører os.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Hans kontrakt løber ud nu her, så han kan hentes 'gratis'. Ikke, at det bringer os meget tættere på ham, men det gør det mere muligt, at vi forhører os.
                  Nåå ja sgu da... båt båt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Spørgsmålet er vel om vi virkelig virkelig gerne vil have ham

                    http://www.bold.dk/nyt/djiby-fall-ty...perliga-tilbud

                    Comment


                      http://www.bold.dk/nyt/avis-jesper-h...ken-i-broendby

                      Det ligner en målmandsduel mellem BIF og os. Er bange for, at de 'vælger' først. Er dog yderst glad, hvis bare vi henter Hansen eller Rønnow.
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Arghhhh men for helvede da også. Mon ikke at de henter begge bare for at vi ikke får nogen ^..
                        Men ja. Bare vi får den ene. Og det må altså gerne være snart hvis vi ikke skal starte SL sæsonen uden de sædvanlige 3 stk i truppen

                        Comment


                          Lidt kandidater her til truppen

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-paa-klubjagt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Spørgsmålet er vel om vi virkelig virkelig gerne vil have ham

                            http://www.bold.dk/nyt/djiby-fall-ty...perliga-tilbud
                            Jeg takker gerne ja til Djiby. Vi ved hvad han står for, vi ved hvad han kan. Djiby var sjældent starter i RFC, men var ret imponeret over hans indhop. Evig trussel i feltet. Der er naturligvis også ting der taler imod, såsom alder, løn og skadeshistorik, men alt i alt tror jeg Djiby vil kunne hjælpe OB igen.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                              http://www.bold.dk/nyt/avis-jesper-h...ken-i-broendby

                              Det ligner en målmandsduel mellem BIF og os. Er bange for, at de 'vælger' først. Er dog yderst glad, hvis bare vi henter Hansen eller Rønnow.
                              hvad skal vi helt seriøst med Rønnow? Hvis vi skal hente en målmand til, skal det være en med rutine. Og desuden ser jeg Falkesgaard være lige så god som Rønnow. Jeg kan ikke hvad vi skal bruge en målmand til, som ikke engang kan slå Jakob Busk af. Det er satme skidt, skader eller ej.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                hvad skal vi helt seriøst med Rønnow? Hvis vi skal hente en målmand til, skal det være en med rutine. Og desuden ser jeg Falkesgaard være lige så god som Rønnow. Jeg kan ikke hvad vi skal bruge en målmand til, som ikke engang kan slå Jakob Busk af. Det er satme skidt, skader eller ej.
                                Vi skal have en god målmand, så simpelt er det. Og det mener en del mennesker, at Rønnow er.

                                Der er ingen lighedstegn mellem rutine og kvalitet. Toppel har jo mange år på bagen, men lavede dælme mangle fejl. Og hvad ved du egentlig om Rønnows niveau (og Falkesgaard for den sags skyld)? Jeg tvivler på, at særlig mange af os herinde har set ham spille, efter han kom tilbage fra sin skade, så vi kender ikke hans niveau. Men vi kender hans potentiale. Og hvis vi skal tænke langsigtet er det måske ikke en hel dum idé at kigge på talent frem for rutine. Derudover så drop nu det der med Busk. Det er én træner, der har valgt Busk fremfor Rønnow - det betyder ikke, at han er bedre (hvor mange herinde mener eks. ikke at Momo, JJT og Greve burde starte hver gang?). Derudover var en del kommentatorer uforstående overfor det valg. Og så har Busk stået fast for Sandefjord, der vel ikke umiddelbart er et meget dårligere hold end vores.
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X