Jeg er bestemt også lettet. En 39 årig målmand er ikke løsningen.
Hvis JH er villig til at bruge lidt penge, kan man forsøge sig med David Jensen eller Kevin Stuhr. Ellers står Wessels sikkert parat; han har vel brugt de sidste par år på at dyppe handskerne i smør, så han kan nok holde niveauet fra sidst
Glimrende. Så mangler vi bare at få fjernet Lindegaard-fantasien, så vi kan komme igang med at snakke om hvem vi rent faktisk henter. Håber virkelig at JH smider en keepertransfer der virkelig er substans i. Et ubetinget og kvalitetsfyldt 1. valg.
Tjaah jeg er ret lettet.....dog i tvivl om hvad JH mon så kan finde��
Jeg er bestemt også lettet. En 39 årig målmand er ikke løsningen.
Hvis JH er villig til at bruge lidt penge, kan man forsøge sig med David Jensen eller Kevin Stuhr. Ellers står Wessels sikkert parat; han har vel brugt de sidste par år på at dyppe handskerne i smør, så han kan nok holde niveauet fra sidst
Hvad med Kevin Conboy, han er kontraktfri, men træner med sin gamle klub Esbjerg, mon ikke JH skulle se lidt på ham som erstatning for Kasper. Han spillede mest midterforsvar i Holland, men han har dog afvist andre hollandske klubber.
4,5 mill for Brock madsen? Og endda en russik klub - det er jo sjældent penge de mangler. Hvis vi antager det er rigtigt syntes jeg det giver et lidt andet perspektiv på priserne vi har fået for KL og Høegh bla.
Ja det lyder billigt. Så lyder 3,7 og 7 mill jo som gode handler for KL og DH
Hvorfor skulle Thomas Sørensen komme "hjem" til Danmark?
Nu har han boet i England siden 1998, så familien har slået rødder derovre. Så fuldforståelse for hvis han og familien bliver i England
Var det ikke noget med at de gerne ville have ungerne i en dansk skole igen og slå sig ned på fyn?
Men man har selvfølgelig et standpunkt til man tager et nyt
Hvorfor skulle Thomas Sørensen komme "hjem" til Danmark?
Nu har han boet i England siden 1998, så familien har slået rødder derovre. Så fuldforståelse for hvis han og familien bliver i England
Hvad med Kevin Conboy, han er kontraktfri, men træner med sin gamle klub Esbjerg, mon ikke JH skulle se lidt på ham som erstatning for Kasper. Han spillede mest midterforsvar i Holland, men han har dog afvist andre hollandske klubber.
Leave a comment: