Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Det tror jeg ikke vi skal bekymre os om.. Danmark får ingen hold ud i europa i år. Det er skændsel! Men jeg kan slet ikke se PAOK ryge ud til Brøndby.. Southampton ryger heller ikke ud til FCM. Overraskelserne i fodbold er altid lige rundt om hjørnet.. Men ikke denne gang, desværre. :)
-
Nu er det jo ikke sikkert vores discount spillere vil gå ned i løn , ambitioner osv .Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDet er helt sikkert for meget, men altså hvis vi tror på ham, kan de vel godt få 3 mio. kr. plus 20% videresalg og deres "gamle" stjerne Kryger stillet til rådighed
Ellers kunne jeg let lave et tilbud til Horsens som hedder
1 mill + Kryger , Lado , Lucas J samt deres direktør retur .
Leave a comment:
-
Det er helt sikkert for meget, men altså hvis vi tror på ham, kan de vel godt få 3 mio. kr. plus 20% videresalg og deres "gamle" stjerne Kryger stillet til rådighedOprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægKommentatorerne sagde, at Horsens allerede har sat et prisskilt på ham omkring de seks millioner. Så det kommer nok ikke til at ske...
Leave a comment:
-
Ja okey. Det var et af de større. Det ligger vi nok ikke..Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægKommentatorerne sagde, at Horsens allerede har sat et prisskilt på ham omkring de seks millioner. Så det kommer nok ikke til at ske...
Mon ikke at BIF henter ham for deres 22-30 mill hvis de går i gruppespil..
Gud forbyde at de gør
Leave a comment:
-
Kommentatorerne sagde, at Horsens allerede har sat et prisskilt på ham omkring de seks millioner. Så det kommer nok ikke til at ske...Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægBubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi har bestemt ikke råd til at lade være...
Hvis Falk bliver er jeg tilfreds med en ny målmand i Falkes klasse eller derover samt en midtforsvarer med erfaring og god i luften..
Hvis Falk der i mod sælges skal der simpelthen investeres i gode spillere. Dvs at målmand og midtforsvar tages fra en endnu højere hylde end ovenstående og der hentes en midtbanespiller der er væsentlig bedre på bolden end vores nuværende midtakse.
Man kunne også overveje endnu en offensiv spiller så man har flere muligheder. En der kunne spille forskellige pladser i den forreste del af banen
Jeg håber at Falk forlænger og bliver indtil næste sommer. Er sikker på at han kan udvikle sig mere under KN
Det bliver godt nok med nerverne uden på trøjen da.......
hvis Emil og Falk bliver skudt afsted skal der også 3 erstatninger ind helst ( målmand + 1-2 til midtbanen og gerne en forsvar for kasper larsen. )
Leave a comment:
-
Vi har bestemt ikke råd til at lade være...Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSpørgsmålet er - om vi har råd til at lade være. Just saying.
MvT
Hvis Falk bliver er jeg tilfreds med en ny målmand i Falkes klasse eller derover samt en midtforsvarer med erfaring og god i luften..
Hvis Falk der i mod sælges skal der simpelthen investeres i gode spillere. Dvs at målmand og midtforsvar tages fra en endnu højere hylde end ovenstående og der hentes en midtbanespiller der er væsentlig bedre på bolden end vores nuværende midtakse.
Man kunne også overveje endnu en offensiv spiller så man har flere muligheder. En der kunne spille forskellige pladser i den forreste del af banen
Jeg håber at Falk forlænger og bliver indtil næste sommer. Er sikker på at han kan udvikle sig mere under KN
Leave a comment:
-
Spørgsmålet er - om vi har råd til at lade være. Just saying.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig!!! Brug dine kontakter JH!!! Vis handlekraft tak!!! Vis vi er tilbage i gamet!!!
Og vi ved det ikke sker jo
Transferkontoen står jo kun i + 7-8 millioner og 18-20 mill mere på vej..
Vi har jo ikke råååååååååååd...
MvT
Leave a comment:
-
Enig!!! Brug dine kontakter JH!!! Vis handlekraft tak!!! Vis vi er tilbage i gamet!!!Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig Bubacarr Sanneh til OB tak. Giv dem evt Luces J og Lado eller lign. med i handlen.
Nogen der ved om Kent var i Horsens og se kampen?
Der MÅ simpelthen være penge til at handle for efter alle de salg.
Og vi ved det ikke sker jo
Transferkontoen står jo kun i + 7-8 millioner og 18-20 mill mere på vej..
Vi har jo ikke råååååååååååd...
Leave a comment:
-
Enig Bubacarr Sanneh til OB tak. Giv dem evt Luces J og Lado eller lign. med i handlen.Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægBubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.
Nogen der ved om Kent var i Horsens og se kampen?
Der MÅ simpelthen være penge til at handle for efter alle de salg.
Leave a comment:
-
Han ved det 100% men sidder som sædvanligt med hænderne i skødet...Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægEnig! Sanneh ser altså bedre ud for hver kamp.. Hans pris falder i hvert fald ikke med tiden! Ham burde vi virkelig hente, han kan sagtens begå sig i superligaen. Kan man ikke tippe JH et sted? :-)
Ender garanteret med at Efb, FCM eller BIF henter ham..
Specielt hvis FCM sælger Erik S
Leave a comment:
-
Enig! Sanneh ser altså bedre ud for hver kamp.. Hans pris falder i hvert fald ikke med tiden! Ham burde vi virkelig hente, han kan sagtens begå sig i superligaen. Kan man ikke tippe JH et sted? :-)
Leave a comment:
-
Ja tak!!! Han bliver ikke billigere med tiden.. Men frygter at prisen er på niveau med Rønnow eller over...Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægBubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.
Jeg tænker bare. Man sælger KL for 3,7 mill og her har man et meget større talent. Så brug dog KL pengene og smid lidt oven i...
Ham her kan sælges for 10-20 mill om 2-3 år
Leave a comment:
-
Bubacarr Sanneh - hent ham for guds skyld ind til det forsvar. Hold kæft han er god i dagens kamp mod Silkeborg.
Leave a comment:
-
Emnerne tynder godt ud. Det ender nok med et køb i Norge/Sverige eller en lottokupon fra østeuropa...
Leave a comment:
Leave a comment: