Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Nogen der har set det her - ser faktisk ret morsomt ud (måske også lidt dumdristigt).
https://www.facebook.com/u21landshol...50237/?fref=nf
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMed hans skadeshistorik giver sådanne nyheder mig ingen glæde. Bare bekymringer for, om vi igen får en skadet spiller hjem fra to ligegyldige kampe.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvis man er af den holdning at landsholdsfodbold er det største der er og det vildeste der kan vindes er EM og VM, så er disse kampe alt andet end ligegyldige, men hvis ens interesse er begrænset til lokal bold, så er det selvfølgelig en anden sag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlægVille gerne have man fik givet zohore en længere kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlægVille gerne have man fik givet zohore en længere kontrakt.
men er jeg den eneste der tænker at Morten Olsen burde overveje zohore til Sveriges kampene?? Han har da om nogen fundet målformen...
Comment
Comment