Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
https://www.youtube.com/watch?v=b19wMJ5L9tA
En mand af få ord, men hvis han lader benene tale for sig, så gør det ikke mig noget!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæghttps://www.youtube.com/watch?v=b19wMJ5L9tA
En mand af få ord, men hvis han lader benene tale for sig, så gør det ikke mig noget!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDu er for vild -
Engageret fan fra udlandet..
Jeg er fan af en fan "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Når jeg sidder og ser/læser de forskellige ting i dagene her, så synes jeg det er en noget anden Zohore end den jeg husker fra da han kom frem på den store scene herhjemme... Han virker meget ydmyg, fåmælt, nærmest genert, som at høre Emil da han lige var kommet til, men det er der nu ikke noget forkert ved, hvis bare den gamle urkraft rammer ned i ham når han står foran kassen...
Nu vi er ved Emil, er det ikke noget med de er ret gode pals de to, det kunne måske give Emil lidt ekstra gnist når det behøves...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægSynes nu ellers det går forbløffende godt - jeg bøjer mig i støvet for din enthusiasme
Må ikke overdrive, eller jeg vil blive forfængelig ... måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMå ikke overdrive, eller jeg vil blive forfængelig ... måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
Giver gerne en øl på stadion ..
Lidt off topic .. Har du en god ide til at skaffe 3 billetter til Dortmund - Bayern 4/4- 2015 :-) :-)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMå ikke overdrive, eller jeg vil blive forfængelig ... måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Deler lige en kommentar, som jeg fik fra kammerat tæt på FCV:
"Hahaha fcv fik tilbudt både ham og Dalgaard søndag, men Dalgaard er mindst ude tre uger, og zohore har taget otte kilo på, så ja stort tillykke til ob og velkommen tilbage i nedrykningen 😜"
Når misundelsen er taget ud af kommentaren: Vedr. Dalgaard, så ja han er småskadet og han når forhåbentlig at blive klar. Men med zohore lyder det ikke betryggende at skulle være så meget ude af form.
Comment
Comment