Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fint tilfreds, vi har allerede fået en ind vi bare skal gå og varme op til sommer, så lad EfB tage ham her...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      En vi ikke har hørt om??!! Vores to nordiske venner er ikke købt til at lave mål. Det er der skoen trykker... Hvis ikke der er noget andet og måske bedre i vente, så er jeg enig med Leander.

      Comment


        Aaaarh. Nordmanden, på kort leje..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
          Helt enig. Folk kan ikke brokke sig nok over en fodboldspiller man dårligt nok kender, men næsten står i kø med kommentarer om, at han sikkert er en lottokupon! Pludselig er han så solgt til anden side, og fanden er løs. Hvad i himlen bilder I jer ind? Bak dog op om din klub og forstå, at der skal være balance i økonomien ellers ender det jo bare med et kollaps. At JH ikke fik afsluttet denne handel - HVIS vi i det hele taget var ret meget involveret - kan der være mange ukendte faktorer til, som vi slet ikke har kendskab til. Jeg er sikker på, at der hele tiden arbejdes med en liste af potentiele muligheder, men i sidste ende skal det hele jo gå op i en højere enhed.
          Lad os nu få det positive og optimistiske håb frem igen, så ender det jo nok med et eller andet godt i sidste ende alligevel. Man kommer nu meget nemmere og lettere igennem livet med positive livssyn, end med negative.
          Den til hver en tid siddende ledelse er ikke lig med klubben; så man kan sagtens kritisere ledelsens beslutninger, uden at det betyder, at man ikke støtter klubben. Fodbold er ikke et spil for de tålmodige - og er ej heller logikkens og rolighedens højborg.

          Kan godt li' at du først skriver "Hvad i himlen bilder I jer ind?" og bagefter forventer folk skal joine dig i din "positive ånd".

          God start mester.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
            Helt enig. Folk kan ikke brokke sig nok over en fodboldspiller man dårligt nok kender, men næsten står i kø med kommentarer om, at han sikkert er en lottokupon! Pludselig er han så solgt til anden side, og fanden er løs. Hvad i himlen bilder I jer ind? Bak dog op om din klub og forstå, at der skal være balance i økonomien ellers ender det jo bare med et kollaps. At JH ikke fik afsluttet denne handel - HVIS vi i det hele taget var ret meget involveret - kan der være mange ukendte faktorer til, som vi slet ikke har kendskab til. Jeg er sikker på, at der hele tiden arbejdes med en liste af potentiele muligheder, men i sidste ende skal det hele jo gå op i en højere enhed.
            Lad os nu få det positive og optimistiske håb frem igen, så ender det jo nok med et eller andet godt i sidste ende alligevel. Man kommer nu meget nemmere og lettere igennem livet med positive livssyn, end med negative.
            Du må aldrig nogensinde blande begreber som optimisme og logik ind i tingene, når transfrersygen hærger. For mig er vinduerne _næsten_ lige så spændende som sæsonen. Så lad mig venligst have mine up'ers and down'ers i fred, mens jeg venter svedende, rystende og ligbleg på mit næste fix. Udover OB, så holder jeg også med Liverpool, så tro mig - jeg har de hårdeste abstinenser og min hjerne er ved at smelte som cheddar på en cheeseburger.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Det pinlige ved det her er ikke så meget den halvdårlige svenske kantspiller vi var ved at hente til vores angreb, som det er det faktum, at vores sportsdirektør blev revet rundt af Esbjerg. En klub vi klart overgår budgetmæssigt, og som nu har hentet "vores" angriber.

              Så er det sådan set ligemeget om han bliver en succes eller ej. Fakta er, at vores sportslige ledelse er blevet numsebollet af en klub vi burde være overlegen både økonomisk og sportsligt.

              Vi kan jo håbe, at den eventuelle erstatning bliver en større succes end Larsson, hvis der overhovedet kommer en erstatning.

              Jeg er ikke imponeret!
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                OB har brugt tid på at få denne handel på plads, og så glipper den 3 dage før vinduet lukker til en anden dansk klub. Come on Jesper Hansen. Vi står så med håret i postkassen, og skal på kort tid iværksætte plan B, hvis ikke dette var plan B. Det er sådanne situationer der gør, at vi i sidste ende ender op med spillere som bla Thomas Mikkelsen. SUK.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  OB har brugt tid på at få denne handel på plads, og så glipper den 3 dage før vinduet lukker til en anden dansk klub. Come on Jesper Hansen. Vi står så med håret i postkassen, og skal på kort tid iværksætte plan B, hvis ikke dette var plan B. Det er sådanne situationer der gør, at vi i sidste ende ender op med spillere som bla Thomas Mikkelsen. SUK.
                  Jeg er meget enig. Det er simpelthen for "small time". Den handel, hvis det virkelig er det man vil, skal bare på plads. Nu ville det ikke undre mig, hvis man henter en Casper Johansen, og prøvede at sælge ham som førstevalg. Pinligt og amatøragtigt!
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det pinlige ved det her er ikke så meget den halvdårlige svenske kantspiller vi var ved at hente til vores angreb, som det er det faktum, at vores sportsdirektør blev revet rundt af Esbjerg. En klub vi klart overgår budgetmæssigt, og som nu har hentet "vores" angriber.

                    Så er det sådan set ligemeget om han bliver en succes eller ej. Fakta er, at vores sportslige ledelse er blevet numsebollet af en klub vi burde være overlegen både økonomisk og sportsligt.

                    Vi kan jo håbe, at den eventuelle erstatning bliver en større succes end Larsson, hvis der overhovedet kommer en erstatning.

                    Jeg er ikke imponeret!
                    Ah det er jeg ikke så enig i.

                    Kan ikke se det vildt slemme i det her. Det er vel bare et meget godt billede på de to klubbers nuværende situation. Esbjerg er mere attraktive i "øjeblikket". Det var da et ærgeligt medieforløb for klubben i dag, et slag. Men når vi reelt ikke ved mere synes jeg ikke man kan argumentere for hvad der ikke er godt nok eller hvad der skulle være gjort anderledes.

                    Du skriver vi klart overgår dem budgetmæssigt, det er jeg ikke så sikker på. Hvor har du det fra? JH har sagt, at på trods af nedskæringer ligger vi nok stadig i den gode halvdel. Det tror jeg egentlig også Esbjerg gør i øjeblikket så vil tro, at det er ret tæt. De har så også lige solgt Pusic, hvilket måske har frigivet lidt ekstra midler. Man skal heller ikke glemme, at selvom de virker som et bedre og mere overbevisende hold så er de kun 1 point foran os på 10. pladsen, og det bliver de nødt til at tage alvorligt.

                    Numsebollet blev vi måske, men det var også af en større og mere viril mand end vi er i øjeblikket. Jeg synes egentlig Daniel Larsson har et ret imponerende CV, hvis man ser bort fra det sidste års tid. Han skal have gang i hans karriere igen. Det kan han gøre ved at præstere godt på en lejeaftale på et halvt års tid. Og det er altså nemmere at gøre på et godt og velfungerende hold. Objektivt set kan jeg sagtens forstå Esbjerg er mere attraktivt for ham end Odense.
                    Last edited by Agbre; 31-01-2015, 05:02.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      OB har brugt tid på at få denne handel på plads, og så glipper den 3 dage før vinduet lukker til en anden dansk klub. Come on Jesper Hansen. Vi står så med håret i postkassen, og skal på kort tid iværksætte plan B, hvis ikke dette var plan B. Det er sådanne situationer der gør, at vi i sidste ende ender op med spillere som bla Thomas Mikkelsen. SUK.
                      Jeg deler din frustration og frygt, men jeg synes ikke vi kan sige noget om hvad JH har gjort forkert i denne specifikke sag, om han har sovet i timen eller noget. Vi ved ganske enkelt ikke nok. JH skal selvfølgelig bedømmes på hans samlede arbejde, hele transfervinduer - om han henter den nødvendige kvalitet (indtil videre har det ikke været videre imponerende må man sige).

                      Man kan heller ikke sige den bare skulle lukkes tidligere. Vi aner jo reelt ikke noget om hvor længe det har stået på. Der er jo også to parter der skal være enige, Daniel Larsson kan jo med rette trække den ud i håb om at bedre tilbud dukker op. Hvilket han nok gjorde.

                      Jeg forestiller mig en sag som denne foregår nogenlunde sådan:
                      - Daniel Larsson får i sin klub at vide, at han ikke er en stor del af planerne for holdet i resten af sæsonen og de vil derfor gerne leje ham ud.
                      - Han sætter så sin agent igang med at kontakte klubber, evt. primært i Skandinavien.
                      - Daniel Larsson var for ikke mange sæsoner siden profil for Malmö FF, så ham skal man vel ganske enkelt kende hvis man sidder som sportsdirektør i suppen. Derfor er der nok flere der hurtigt viser interesse selvom de ikke har scoutet ham i Spanien.
                      - Esbjerg har så haft ham på en shortlist over emner hvis de skulle sælge f.eks. Pusic og er derfor klar til at handle hurtigt. Måske har de meldt deres interesse tidligere.
                      - Dette forløb kan vel reelt være foregået over 3 dage såvel som 3 uger.

                      Nu står vi rigtig nok med håret i postkassen og så må JH vise hvad han kan. Jeg frygter også hvad det ender med. Kan nemt se os komme i problemer i foråret hvis vi ikke forstærker offensiven.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det pinlige ved det her er ikke så meget den halvdårlige svenske kantspiller vi var ved at hente til vores angreb, som det er det faktum, at vores sportsdirektør blev revet rundt af Esbjerg. En klub vi klart overgår budgetmæssigt, og som nu har hentet "vores" angriber.

                        Så er det sådan set ligemeget om han bliver en succes eller ej. Fakta er, at vores sportslige ledelse er blevet numsebollet af en klub vi burde være overlegen både økonomisk og sportsligt.

                        Vi kan jo håbe, at den eventuelle erstatning bliver en større succes end Larsson, hvis der overhovedet kommer en erstatning.

                        Jeg er ikke imponeret!
                        Esbjerg har haft en opadgående kurve krydret med EL bold siden deres oprykning. De er endt foran OB de sidste par sæsoner og har haft positivt regnskabsår samt nytilførsel af likvideri forbindelse på salg, de har et spillekoncept, en del salg af spillere til udlandet og vist endda et par spillere på og i periferien af landsholdene samt ingen skandalehistorier og negativ presse og sidst men ikke mindst så lugter der ikke af fisk i Esbjerg men tværtimod sker der en masse positivt i byen grundet alle depenge der kommer fra offshorevirksonhed så bortset fra en historik der er mere end 5 år gammel hvor er det så at OB er mere attraktiv end EFB hvis man kommer udefra uden tilknytning til nogen af klubberne og landet ....
                        Last edited by Plum; 31-01-2015, 06:34.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Jeg synes det er svært at udtale som om en handel vi ikke kender detaljerne på. Hvem kender EfB økonomi, hvem kender OB's økonomiske muligheder at købe spillere for. Vi gætter og gætter, og konkludere på hypoteser. Fair nok, meeeeeen !!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Udover OB, så holder jeg også med Liverpool, så tro mig - jeg har de hårdeste abstinenser og min hjerne er ved at smelte som cheddar på en cheeseburger.

                            MvT
                            Jeg tror ikke du skal forvente der hentes det store fra nogen af klubberne

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Jeg tror ikke du skal forvente der hentes det store fra nogen af klubberne
                              Præcis. Jeg er en lidende mand. Kan vi bytte Bodul for Balotelli i det mindste så? 😃
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Det pinlige ved det her er ikke så meget den halvdårlige svenske kantspiller vi var ved at hente til vores angreb, som det er det faktum, at vores sportsdirektør blev revet rundt af Esbjerg. En klub vi klart overgår budgetmæssigt, og som nu har hentet "vores" angriber.

                                Så er det sådan set ligemeget om han bliver en succes eller ej. Fakta er, at vores sportslige ledelse er blevet numsebollet af en klub vi burde være overlegen både økonomisk og sportsligt.

                                Vi kan jo håbe, at den eventuelle erstatning bliver en større succes end Larsson, hvis der overhovedet kommer en erstatning.

                                Jeg er ikke imponeret!
                                Der er vel også den mulighed, at vi har trukket os fra handlen.

                                Måske har vi ønsket en længere aftale, men det har spilleren/hans klub ikke været interesseret i, og så har OB trukket sig, fordi det ville være for risikabelt at hente en spiller for 4-5 måneder, fordi han tilsyneladende pt er skadet, var skadet en del af efteråret og er ude af kampform.

                                Jeg tror ikke vi er Esbjerg økonomisk overlegne ovenpå adskillige år med elendige økonomiske resultater contra Esbjergs positive ditto. Og sportsligt ser jeg nu heller ikke vi er overlegne.

                                Jeg er heller ikke enig i, at DL ser halvdårlig ud - vurderet ud fra hans statistik i Malmö og spilletid i Spanien.

                                Så jeg tror såmænd sagtens Esbjerg kan have gjort en god handel.

                                Comment

                                Working...
                                X