Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Nej - det er OBs 'fans' der ser klubben for stor.. Indforståelsen med at dette er nye tider er ikke eksisterende hos mange.

    Vi er en storklub som sadler om - men ikke en topklub.
    Ja vi sadler om, og det er der også behov for. Desværre er hesten for længst redet, inden vi får smækket sadlen på.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det er nok ikke så langt fra virkeligheden. Men det er jo sådan nogle scenarier der udspiller sig, når man konsekvent skal spille højt spil og vente til den sidste weekend i vinduet med at handle. Hvis man havde lukket den tidligere, havde Esbjerg slet ikke haft mulighed for at komme på banen.
      Men det er vel ikke usandsynligt, at en spiller der har gjort det fint for et tophold i Sverige og spillet en del kampe i Spanien sigter højere end OB og derfor næppe har været specielt interesseret i at skifte til os før her tæt på transferdeadline, hvor mulighederne måske har vist sig ikke at være så prangende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Altså, hvis EfB er ude efter ham, så tror jeg han er god. De plejer at være ret gode til ramme rigtigt med transfers.

        MvT
        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...sbjerg/5422636

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          jo da
          Jamen så vil jeg også være negativ
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
            Hold nu op, hvor er vi (OB fans) dog negative og gode til at brokke os...

            Da Daniel Larsson blev rygtet til OB i går, blev stemningen hurtig negativ herinde - dårlig spiller, ofte skadet m.m.m. Nu da Esbjerg så har skrevet med ham, er det dårligt arbejde fra Jesper Hansen's side.....

            Hold nu op - vi aner jo slet ikke, om OB overhovedet har været interesseret i ham - vi kender ikke økonomien til spillerkøb, vi ved ikke hvad der evt. arbejdes på, vi aner ikke om OB overhovedet vil skrive med nye spillere.....

            Lad os nu være glade for, at vores profiler i truppen endnu ikke er solgt, og derved øges vores muligheder for overlevelse i Superligaen - truppen bør være stærkere end de andre bundhold - også selvom Vestsjælland har handlet lidt !!!!

            Så positiv indstilling og opbakning på stadion er vores (fans) bedste våben lige nu - også selvom jeg personligt gerne havde set et par nye spillere i truppen :-)
            Du har heller ikke undersøgt, om det er de samme mennesker der brokker sig over begge ting..? men det er det ikke, og argumentet falder derfor til jorden...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er fint at man har holdninger til klubben gøren og laden, også at den bliver udtrykt med de midler der nu engang er til rådighed. På kampdagen mener jeg dog at vi børe bakke op om de udvalgte, der skal spille kampen for OB, næsten for enhver pris. Hvordan spillere som OB måtte være interesseret i har det med moral og etik er næppe noget vi kan klandre nogen i OB for.
              Vi er da helt enige i, at på kampdage skal vi bakke op, næsten for enhver pris, men der er vel knap nok nogen her, der har givet udtryk for andet? Pointen var at den til hver en tid siddende ledelse kan og bør være genstand for kritik, hvis ikke der bliver leveret. For ledelsen er ikke lig med klubben. Den støtter man ved at komme til kampene og så støtte holdet, når det spiller. Den del har nogen svært ved at skille fra hinanden, hvorfor vi hele tiden vender tilbage til den samme diskussion:

              Støtter man klubben "godt nok", hvis man kritiserer ledelsen, og ikke har tålmodighed nok til at "slappe af"?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Vi er da helt enige i, at på kampdage skal vi bakke op, næsten for enhver pris, men der er vel knap nok nogen her, der har givet udtryk for andet? Pointen var at den til hver en tid siddende ledelse kan og bør være genstand for kritik, hvis ikke der bliver leveret. For ledelsen er ikke lig med klubben. Den støtter man ved at komme til kampene og så støtte holdet, når det spiller. Den del har nogen svært ved at skille fra hinanden, hvorfor vi hele tiden vender tilbage til den samme diskussion:

                Støtter man klubben "godt nok", hvis man kritiserer ledelsen, og ikke har tålmodighed nok til at "slappe af"?

                MvH ChrisOB
                Gad vide hvem der er bedst repræsenteret på stadion's på kampdagene , os gamle gnavne kritiske hoveder som slagter de fleste handlinger fra JH/bestyrelsen eller de posetive glade folk som bakker op om alle handlinger fra ledelsen ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Gad vide hvem der er bedst repræsenteret på stadion's på kampdagene , os gamle gnavne kritiske hoveder som slagter de fleste handlinger fra JH/bestyrelsen eller de posetive glade folk som bakker op om alle handlinger fra ledelsen ?
                  Mon ikke det er en blanding af begge sider ?

                  Og mon ikke brokhovederne også støtter ledelsen og de positive også brokker sig en gang i mellem ? :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Gad vide hvem der er bedst repræsenteret på stadion's på kampdagene , os gamle gnavne kritiske hoveder som slagter de fleste handlinger fra JH/bestyrelsen eller de posetive glade folk som bakker op om alle handlinger fra ledelsen ?
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Gad vide hvem der er bedst repræsenteret på stadion's på kampdagene , os gamle gnavne kritiske hoveder som slagter de fleste handlinger fra JH/bestyrelsen eller de posetive glade folk som bakker op om alle handlinger fra ledelsen ?
                      I mine øjne er det ikke et spørgsmål om nogle positive som bakker klubben op i alt, nærmere et par håndfulde fans herinde som griber enhver chance for at svine ledelse og spillere som om at disse fans bare er bedrevidende på alle områder end alle andre. Men vi ser alle forskelligt tingene. En ting er sikkert og det er at jeg er at finde på stadion når OB spiller og det er selvom jeg ikke er gnaven - Gammel er jeg dog stille og roligt ved at blive
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        I mine øjne er det ikke et spørgsmål om nogle positive som bakker klubben op i alt, nærmere et par håndfulde fans herinde som griber enhver chance for at svine ledelse og spillere som om at disse fans bare er bedrevidende på alle områder end alle andre. Men vi ser alle forskelligt tingene. En ting er sikkert og det er at jeg er at finde på stadion når OB spiller og det er selvom jeg ikke er gnaven - Gammel er jeg dog stille og roligt ved at blive
                        I mine øjne er det faktisk lige omvendt, sjovt nok. At det er en lille håndfuld bedrevidende, der benytter hver en lejlighed til at stille spørgsmålstegn ved folks støtte og dedikation, fordi disse ikke anser ledelsen for at være lig med klubben.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Ja okay. Den fatter jeg så heller ikke. Per Rud må da sidde med et stort smil.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Ja okay. Den fatter jeg så heller ikke. Per Rud må da sidde med et stort smil.
                            Michael Almebäck blev anset som en af Allsvenskans bedste forsvarere, da han blev solgt til Belgien - ellers havde belgierne nok heller ikke budt på ham. Det har så hverken kørt for ham i Belgien eller i BIF, men det behøver jo ikke at betyde, at han er håbløs. Det samme kan jo siges om Pusic, der blev kaldt et fejlkøb i Brann; det kommer jo tit an på kemi m medspillere, falde til i klubben mm.

                            Comment


                              Jeg er faktisk rystet over, hvor mange der virker overbeviste om at det her skal nok gå, bare vi smiler... og dem der ikke kan, de må frem med en facade...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg er faktisk rystet over, hvor mange der virker overbeviste om at det her skal nok gå, bare vi smiler... og dem der ikke kan, de må frem med en facade...
                                Jeg er rystet over den mentalitet mange fans har. Fodbold er følelser, så langt er alle med, men hvorfor skulle det ikke gå? Hvad regner man helt seriøst med????
                                Vi har allerede fået hallgrimur og håkon. Vi har forlænget med Greve og han har allerede scoret mål i træningskampe. Han er afløser for bodul. Lado mangler at vise sig i OB men har da gjort det før.
                                Folk pisker en dårlig stemning op herinde - det så træls at læse hele tiden.
                                Jeg er sku ikke ked af en skadet spiller ikke landede i OB. Jeg er rimelig fortrøstningsfuld...

                                Lige spillet 1-1 mod hsv. St vi så taber med et helt uprøvet hold bestående af reserver til VFF - det tager jeg heller ikke så tungt.

                                Ja ci spiller med i nederste række og det kan gøre ondt at rykke ned, men prøv nu lige at kig på cores materiale - det altså udemærket!!! Alt andet er fordi man er brændt fast i de gamle tider.

                                Comment

                                Working...
                                X