Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Stærkt bekymrende at Esbjerg når at snuppe ham svenskeren foran os, har jh sovet på kontoret eller hvad? Mon han arbejder om lørdagen og søndagen? Det må vi sku da håbe! Må indrømme at min tillid til ham afhænger meget af denne weekend!

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Arghhh det er da bare super lækkert

      Han ender garanteret med at blive et hit og vi ender med røv og gulvsand i dette vindue
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vensk-angriber
      OK, den sved, men vi må have andre angribere i kikkerten. Thomas Dalgaard.....ja tak!!!!

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vensk-angriber
        OK, den sved, men vi må have andre angribere i kikkerten. Thomas Dalgaard.....ja tak!!!!
        Ham snupper Hobro jo. Vi ender med at blive de helt helt store tabere i dette vindue hvis JH ikke finder et trylle nummerfrem..
        ved godt at jeg sagde tidligere på dagen at vi skulle slå koldt vand i blodet og bla bla bla..

        Fuck that!!!

        Comment


          #94
          Takker for svarerne, jeg kunne sguette engang huske hvad han hed ham englænderen, men det var så ikke samme klub... ingen løse teorier, og kun handler med Sildehovederne...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ham snupper Hobro jo. Vi ender med at blive de helt helt store tabere i dette vindue hvis JH ikke finder et trylle nummerfrem..
            ved godt at jeg sagde tidligere på dagen at vi skulle slå koldt vand i blodet og bla bla bla..

            Fuck that!!!
            Transfersygen er officielt sat ind. LOL.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Transfersygen er officielt sat ind. LOL.

              MvT
              Jeg er ramt!!!!

              Comment


                #97
                At vi misser ham her, kan virkelig ikke få mit pis op og spilkoge. Nu har Esbjerg tilgengæld to svenskere oppe foran, med elendige målsnit selv i Allsvenskan, hvor Lasse Vibe scorer 1 i snit per kamp. Held og lykke siger jeg bare.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  At vi misser ham her, kan virkelig ikke få mit pis op og spilkoge. Nu har Esbjerg tilgengæld to svenskere oppe foran, med elendige målsnit selv i Allsvenskan, hvor Lasse Vibe scorer 1 i snit per kamp. Held og lykke siger jeg bare.
                  Sgu da aldrig sjovt at "tabe"

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    At vi misser ham her, kan virkelig ikke få mit pis op og spilkoge. Nu har Esbjerg tilgengæld to svenskere oppe foran, med elendige målsnit selv i Allsvenskan, hvor Lasse Vibe scorer 1 i snit per kamp. Held og lykke siger jeg bare.
                    Takker - man får det faktisk lidt bedre når man ser sådan på det.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ham snupper Hobro jo. Vi ender med at blive de helt helt store tabere i dette vindue hvis JH ikke finder et trylle nummerfrem..
                      ved godt at jeg sagde tidligere på dagen at vi skulle slå koldt vand i blodet og bla bla bla..

                      Fuck that!!!
                      Markedet fra 3/2 og fremefter er bestemt ikke uvæsentligt for os. Her her vi før gravet spillere op som Junior, Mendy, Ruud og Vadocz. Der kan sagtens være nogle der har spillet højt spil helt til vinduets slutning, og nu pludselig sidder uden dansepartner. Der kan godt være nogen der er værd at tage en svingom med indtil sommer og på niveau med Larsson, som ikke lignede nogen stensikker Fred Astaire imo.
                      Last edited by Sheed; 31-01-2015, 00:02.

                      Comment


                        Folk burde vel være glade, når stemningen for få timer tilbage var at han var en ny Dusan eller Løffe?!? Jeg ved ikke rigtig hvad der forventes herinde, men en spiller som er i sin bedste alder og har spillet rimelig fast i La Liga tidligere, tror jeg ikke at vi har mulighed for at hente hverdag. Der klages også over hans scoringssnit? Hvad med Lado? Han havde en god statistik, men han har vel ikke ligefrem overbevist endnu. Vi kan ikke hente spillere som scorer i hver kamp, er 22 år og aldrig har været skadet. Jeg har heller ikke været imponeret over JH's handler indtil nu, men han kan ikke vinde hos os uanset hvad han gør, ligner det..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Folk burde vel være glade, når stemningen for få timer tilbage var at han var en ny Dusan eller Løffe?!? Jeg ved ikke rigtig hvad der forventes herinde, men en spiller som er i sin bedste alder og har spillet rimelig fast i La Liga tidligere, tror jeg ikke at vi har mulighed for at hente hverdag. Der klages også over hans scoringssnit? Hvad med Lado? Han havde en god statistik, men han har vel ikke ligefrem overbevist endnu. Vi kan ikke hente spillere som scorer i hver kamp, er 22 år og aldrig har været skadet. Jeg har heller ikke været imponeret over JH's handler indtil nu, men han kan ikke vinde hos os uanset hvad han gør, ligner det..
                          Velkommen til hverdag i en klub med fans, der har høje ambitioner! På ingen måder underligt eller nyt.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Helt enig. Folk kan ikke brokke sig nok over en fodboldspiller man dårligt nok kender, men næsten står i kø med kommentarer om, at han sikkert er en lottokupon! Pludselig er han så solgt til anden side, og fanden er løs. Hvad i himlen bilder I jer ind? Bak dog op om din klub og forstå, at der skal være balance i økonomien ellers ender det jo bare med et kollaps. At JH ikke fik afsluttet denne handel - HVIS vi i det hele taget var ret meget involveret - kan der være mange ukendte faktorer til, som vi slet ikke har kendskab til. Jeg er sikker på, at der hele tiden arbejdes med en liste af potentiele muligheder, men i sidste ende skal det hele jo gå op i en højere enhed.
                            Lad os nu få det positive og optimistiske håb frem igen, så ender det jo nok med et eller andet godt i sidste ende alligevel. Man kommer nu meget nemmere og lettere igennem livet med positive livssyn, end med negative.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                              Helt enig. Folk kan ikke brokke sig nok over en fodboldspiller man dårligt nok kender, men næsten står i kø med kommentarer om, at han sikkert er en lottokupon! Pludselig er han så solgt til anden side, og fanden er løs. Hvad i himlen bilder I jer ind? Bak dog op om din klub og forstå, at der skal være balance i økonomien ellers ender det jo bare med et kollaps. At JH ikke fik afsluttet denne handel - HVIS vi i det hele taget var ret meget involveret - kan der være mange ukendte faktorer til, som vi slet ikke har kendskab til. Jeg er sikker på, at der hele tiden arbejdes med en liste af potentiele muligheder, men i sidste ende skal det hele jo gå op i en højere enhed.
                              Lad os nu få det positive og optimistiske håb frem igen, så ender det jo nok med et eller andet godt i sidste ende alligevel. Man kommer nu meget nemmere og lettere igennem livet med positive livssyn, end med negative.
                              Det er måske svært at forstå, men de mennesker der brokede sig før, er ikke de samme mennesker som brokker sig efterfølgende... så hvor vil du hen..?

                              Nåå, er det bare sådan... hahahaha....
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Det ligner sgu Jesper Hansen har sovet i timen!!

                                Comment

                                Working...
                                X