Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Må indrømme at jeg kender ham ikke, men efter at have læst op på ham, så synes jeg han ser endog meget spændende ud.

    Jeg tror så også Emil eller Rasmus er på vej væk. Daniel er mest højre kant (transfermarkt) og vi har også været efter en belgisk kant. Synes det er lidt "spøjst" vi kigger på kanter, når vi ser på hvordan vores rigtige angribere præsterer.
    Måske har Ove skåret igennem, og sagt at vores angribere (Dvalishvili/Mikkelsen) er gode nok, og at det er "fodringen" af dem der er for dårlig?
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Må indrømme at jeg kender ham ikke, men efter at have læst op på ham, så synes jeg han ser endog meget spændende ud.

      Jeg tror så også Emil eller Rasmus er på vej væk. Daniel er mest højre kant (transfermarkt) og vi har også været efter en belgisk kant. Synes det er lidt "spøjst" vi kigger på kanter, når vi ser på hvordan vores rigtige angribere præsterer.
      Spøjst eller trist?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Måske har Ove skåret igennem, og sagt at vores angribere (Dvalishvili/Mikkelsen) er gode nok, og at det er "fodringen" af dem der er for dårlig?
        Ja, måske.

        Bliver spændende de næste par dage. Jeg tænker (nok snarere håber) også lidt, at vi er ude i, at vi henter Daniel og en rigtig angriber, samt får solgt Emil. Hans gode tid ved os er overstået.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg er meeeget loren ved denne signing, hvis den skulle vise sig at gå igennem.

          Hans målsnit er simpelthen for lavt.

          0.2 mål pr. kamp, eller et mål i hver femte kamp, vil svare til 3 mål i forårets 17 kampe. Og det er et snit han har holdt gennem hele sin karriere, samt hvad vigtigere er, de sidste tre sæsoner han var i svensk fodbold, som nok er det niveau vi skal sammenligne os med. Og hans snit har stort set været faldende seks år i træk.

          Det lugter af Morten Skoubo, der heller ikke var "den slags angriber" vi skulle bruge, men til gengæld var dyr.

          Jeg tror ikke på, at en 28-årig kantspiller, der kommer hjem til Skandinavien efter et mislykket ophold i Spanien, og som aldrig har scoret specielt mange mål, er svaret på vores målscoringsproblemer. Og det er vores absolut største problem lige nu.
          Og vi ved jo heller ikke om han hentes ind som angriber. Kan jo være at der hentes en mere..
          tror det ikke, men håbet lever vel 3 dage endnu

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Spøjst eller trist?
            Det kan jeg først svare på når vinduet er lukket

            Comment


              #66
              ... men det er da helt rigtigt, set ud fra den klassiske "da han var bedst" så er han da, som de fleste andre, interessant...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Måske har Ove skåret igennem, og sagt at vores angribere (Dvalishvili/Mikkelsen) er gode nok, og at det er "fodringen" af dem der er for dårlig?
                Tvivler. Ove vil jo have en "stürmer"

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Og vi ved jo heller ikke om han hentes ind som angriber. Kan jo være at der hentes en mere..
                  tror det ikke, men håbet lever vel 3 dage endnu
                  Ok, det er en pointe. Men når jeg ser på Jesper Hansens hidtidige indkøbshistorie, er jeg ikke fortrøstningsfuld. Hvis vi henter både Larsson og en "rigtig" angriber, er det en hel anden snak.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Ja, måske.

                    Bliver spændende de næste par dage. Jeg tænker (nok snarere håber) også lidt, at vi er ude i, at vi henter Daniel og en rigtig angriber, samt får solgt Emil. Hans gode tid ved os er overstået.
                    Emil skal ingen steder før til sommer af 2 grunde

                    1) alternativet på VK er ikke bedre
                    2) kunne jo være at hvis han bare spiller nogenlunde her i foråret at vi kan få mere for ham end han er værd nu

                    der er sikkert også andre

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg er meeeget loren ved denne signing, hvis den skulle vise sig at gå igennem.

                      Hans målsnit er simpelthen for lavt.

                      0.2 mål pr. kamp, eller et mål i hver femte kamp, vil svare til 3 mål i forårets 17 kampe. Og det er et snit han har holdt gennem hele sin karriere, samt hvad vigtigere er, de sidste tre sæsoner han var i svensk fodbold, som nok er det niveau vi skal sammenligne os med. Og hans snit har stort set været faldende seks år i træk.

                      Det lugter af Morten Skoubo, der heller ikke var "den slags angriber" vi skulle bruge, men til gengæld var dyr.

                      Jeg tror ikke på, at en 28-årig kantspiller, der kommer hjem til Skandinavien efter et mislykket ophold i Spanien, og som aldrig har scoret specielt mange mål, er svaret på vores målscoringsproblemer. Og det er vores absolut største problem lige nu.
                      Jeg ville ikke vædde mit hus på, at han løser det problem.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Ok, det er en pointe. Men når jeg ser på Jesper Hansens hidtidige indkøbshistorie, er jeg ikke fortrøstningsfuld. Hvis vi henter både Larsson og en "rigtig" angriber, er det en hel anden snak.
                        Det er jeg bestemt heller tryg ved...
                        Men hvis han har fået en pose penge kunne det jo være at han havde lidt flere muligheder at vælge imellem

                        dette er ikke et forsvar af JH. Det har han ikke gjort sig fortjent til efter det transfer vindue i sommers

                        Comment


                          #72
                          Spansk Ideal skriver at Esbjerg har meldt sig på banen, og lige nu ligger til at skrive med Larsson.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Spansk Ideal skriver at Esbjerg har meldt sig på banen, og lige nu ligger til at skrive med Larsson.
                            Ja det lader til at Esbjerg snupper ham for næsen af OB.

                            http://granadacf.ideal.es/noticias/2...130160915.html

                            Comment


                              #74
                              *Roligt nu - vi har jo en super sportsdirketør, som nok skal trække en eller anden spiller fra 1. division med et ukendt stort talent frem.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Ja det lader til at Esbjerg snupper ham for næsen af OB.

                                http://granadacf.ideal.es/noticias/2...130160915.html
                                Altså, hvis EfB er ude efter ham, så tror jeg han er god. De plejer at være ret gode til ramme rigtigt med transfers.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X