Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så Dalgaards Facebook, der skriver han at det er brækket...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Så Dalgaards Facebook, der skriver han at det er brækket...
      Vi håber bare at han er klar til sæsonstart

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Vi henter nok en kontraktløs i næste uge... :-)
        Ej, kan sagtens se hvad du mener, men
        man håber vel på skaderne bliver klar, og ser sådan på det at vi ikke skal bruge ham, set ud fra det store perspektiv... men nu må vi se, der er da aktion her på sidste dag, om ikke andet... :-)
        meget betryggende ;)

        må sige jeg heller ikke kan se hvorfor OB skulle leje sende ham væk.....så stærkt besat mener jeg ikke vi er.

        Comment


          TV2 liveopdatering skriver at Zohore er på vej til OB.. Det er deres Odense reporter, der er i Ådalen, der beretter det..
          Last edited by cdjensen; 02-02-2015, 12:26.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Nu var begejstringen på forum altså også til at overse da rygtet med Larsson startede (du kan selv checke de første 3-4 sider).
            Så havde vi signet ham havde der været ballade og nu hvor det ikke er sket, så er der også ballade.
            Medmindre vi hiver en spiller ned fra en urealistisk høj hylde, så er der altid nogen der er utilfreds (og hvis det så er fra en høj hylde, så vil nogen sikkert syntes han er for dyr).
            Er der noget unaturligt ved det..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
              TV2 liveopdatering skriver at Zohore er på vej til OB.. Det er deres Odense reporter, der er i Ådalen, der beretter det..
              Ah, han videregiver et rygte - sikkert BTs - der allerede har været bragt. Det var noget andet, hvis han havde set Zohore i Ådalen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Jeg her sagt det før og gentager gerne igen, vi aner ikke en hylende fis om hvad der reelt er foregået i disse forhandlinger.
                Det vi ved er at vores økonomi har været under pres. Vi ved, der er tilført 35 mill, om de så skal bruges til at handle for, ( nok ikke sandsynligt)eller til at pynte på regnskabet.(nok mest sandsynligt).
                Næsten uanset hvad JH handler med mindre det er Ronaldo, Messi, eller Zlatan så vil det altid være " lottokuponer" hos mange herinde.
                Men kære venner klubben vil ikke/ har råd til dyre investeringer lige nu. Det må stå soleklart for enhver.
                Helt enig, lad os få lukket debatten... lad os også droppe kamptrådene, vi aner jo ikke hvad taktiken var nede i omklædningsrummet...

                Det burde stå helt klart, at OB økonomisk hører til i den bedste halvdel, ellers er det fordi man ganske enkelt ikke følger med...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Og jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Der er forskel på skyld og ansvar. Også i fodboldens verden. Det er sportsdirektørens ansvar, at hente spillere og optimere truppen. Det er bundlinjen der tæller - nærmest fuldstændigt adskilt fra omstændigheder, og hvis "skyld" det er, at handler falder igennem. Så det er faktisk, på en måde irrelevant hvad vi ved eller ikke ved. Leverer en sportsdirektør ikke, vil han blive udsat for kritik - og ultimativt fyret. Upåagtet hvad du så ellers siger. Sådan fungerer det over alt, sådan vil det altid fungere.

                  MvH ChrisOB
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Hmmm bliver lidt nysgerrig efter at høre dig om hvorfra du ved det var et mundtligt tilsagn?....moral og etik er, efter min overbevisning, forældede begreber i fodboldens verden. Manglende omhu kan også være er, ikke at sikre sig en underskrift før andre bejlere melder sig (det ved vi så ikke i dette tilfælde ). Hvis nogen tilbyder mig et job, og andre så tilbyder mig et bedre betalt, (og måske mere attraktivt sportsligt set udefra) job ville jeg da også slå til hvis første part ikke havde sikret sig min underskrift.
                    Nej vi ved ikke hvad der er forsøgt tidligere, men i fodboldens verden måles sportsdirektøre ikke på lige ved og næsten men på det der står på bundlinjen.
                    og her har JH absolut ikke (igen efter min mening) ikke imponeret....hvorfor jeg sagtens forstår den sarkastiske tone.
                    det er selvf. ud fra det der stået dels herinde og på div. nyhedssites. Moral og etik er en individuel ting og en aftale er jo en aftale, også juridisk, men der ofte et problem med bevisførelsen selvsagt, og vil OB på nogen måde kunne være interesseret i en småsur spiller der hellere ville være i en anden klub...næppe, men det er jo bare min holdning til det. Det kan sagtens være at aftalen lå til signatur, men DL sprang på stregen. Kan du forholde dig til at det er noget svært at klandre JH for et sådan forløb, når der nu skal skydes med skarpt på ham.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Kazakstan er, i modsætning til meget af regionen, et stabilt land i ret stor vækst. Det er et kæmpe land, med mange forskellige klimaer og miljøer. Det er til dels et diktatur (der bliver afholdt valg, men det er den samme præsident der vinder, og oppositionen er både ikke-eksisterende og splittet), men ikke mere end Rusland eller Qatar er diktaturer.

                      Som ung vesterlænding vil KL få en rigtig god løn i en liga, der bliver satset meget på i disse år. Der er gode forhold i klubbene, og gode stadions. Det er en anden kultur, ja, men det er ikke Afghanistan eller Ukraine han er på vej til. Der er altså ikke borgerkrig eller oprørsstyrker i Kazakstan...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Mon ikke Zohore kun er backup, hvis Dalgaards ribben ikke består. De er for ens typer til at vi kan bruge begge.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det er selvf. ud fra det der stået dels herinde og på div. nyhedssites. Moral og etik er en individuel ting og en aftale er jo en aftale, også juridisk, men der ofte et problem med bevisførelsen selvsagt, og vil OB på nogen måde kunne være interesseret i en småsur spiller der hellere ville være i en anden klub...næppe, men det er jo bare min holdning til det. Det kan sagtens være at aftalen lå til signatur, men DL sprang på stregen. Kan du forholde dig til at det er noget svært at klandre JH for et sådan forløb, når der nu skal skydes med skarpt på ham.
                          ...Jeg mener ordvalget Mundtligt tilsavn er noget af en tilsnigelse at kalde det jeg har læst om DL....men det er måske bare mig!
                          Som jeg tidligere skrev hvis ikke der er skrevet under er der ingen aftale....sådan er det bare........Der skydes med skarpt på JH fordi hans track record som sportsdirektør er som den er og det handler ikke kun om DL.........kan du forholde dig til det? (for nu at bruge dit eget udtryk
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Mon ikke Zohore kun er backup, hvis Dalgaards ribben ikke består. De er for ens typer til at vi kan bruge begge.
                            Han er muligvis skide billig at leje, ligesom vi så det ved løffe i sin tid. Derfor kan det godt give mening at hente begge to på den korte bane, hvis nu Dalgaards skade er meget slem, og man evt. Vil gøre brug af Dalgaards købsoption til sommer.

                            Comment


                              Jeg tror ikke på, at FCM henter Emil.

                              Ganske enkelt, fordi han i de sidste par år ikke har vist et niveau der berettiger til at ryge til topholdet i ligaen. FCMs nye ejere er meget videnskabelige og statistisk funderede i deres tilgang til tranfers, og Emil ville være en for stor chance at tage for dem. FCK kunne finde på at tage den slags chancer, men FCMs økonomi er stadig ikke så styrket, at man smider fire-fem millioner efter en lottokupon. Hele deres nye strategi er bygget op om, at man ikke tager den slags chancer i sine transfers.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Er der noget unaturligt ved det..?
                                Det eneste unaturlige ville være, hvis man forsøgte at gøre det unaturligt, at det er utaknemmeligt job at være sportsdirektør. Det dér ansvar noget is a bitch.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X