Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg tror ikke Spelmann får tjansen som hængende angriber. Jeg tror at Greve kommer til at få masser af spilletid. Han kæmper godt, han score mål og Ove har set potentialet i ham.
    den køber jeg gerne, de indhop Greve gjorde i efteråret som afløser for Bodul afslørede et stort potentiale, engagement og vilje
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Er det sikkert nok ja. Men hvis de ikke når at blive klar og vi får en god defensiv start kan det jo godt være at han fortsætter der lidt..
      men ser pt også helst LN og DH på de pladser når de er helt klar
      den kalder jeg lige. LN bliver klar...DH når det næppe efter hvad jeg hører
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        den kalder jeg lige. LN bliver klar...DH når det næppe efter hvad jeg hører
        Hvad var/er der egentligt galt med LN.

        Nej når DH ikke engang træner med endnu varer det nok lidt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvad var/er der egentligt galt med LN.

          Nej når DH ikke engang træner med endnu varer det nok lidt
          det sidste jeg hørte var at der var lidt ankel"knas" muligvis lidt overbelastning p.gr.a. bløde baner og at det var lidt on/off med det
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det sidste jeg hørte var at der var lidt ankel"knas" muligvis lidt overbelastning p.gr.a. bløde baner og at det var lidt on/off med det
            Okey. Vi krydser fingre. Så bliver det nok HJ og LN fra start

            Comment


              Nu kan bt.dk fortælle, at Heerenveens danske angriber vender tilbage til Superligaen efter intense forhandlinger og tørner ud for OB på en lejeaftale for resten af sæsonen.

              Dialogen er stadig i gang, men ifølge hollandske pressekilder, så mangler der kun formalia og enkelte økonomiske knaster, før den blonde frontløber præsenteres.


              http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejer-th...aesen-af-hobro

              Comment


                Han er ikke noget særligt med bolden ... men han ved hvor målet står. Hvis han kan score i hver anden kamp er det helt fint.

                Comment


                  og så håber man jo lige på toppen af kransekagen = Leje/Køb af en keeper 2-3 niveaer over Toppel
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                    og så håber man jo lige på toppen af kransekagen = Leje/Køb af en keeper 2-3 niveaer over Toppel
                    Det ville være lækkert ja. Men man tror ikke rigtig på det vel?

                    Comment


                      Det er nok for meget at bede om, men hvor ville jeg dog ønske at vi også hentede en hurtig teknisk stærk angriber også - og nej, jeg har ikke glemt Greve. Tror bare ikke at han kan gøre en forskel endnu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Det er nok for meget at bede om, men hvor ville jeg dog ønske at vi også hentede en hurtig teknisk stærk angriber også - og nej, jeg har ikke glemt Greve. Tror bare ikke at han kan gøre en forskel endnu.
                        Mon ikke vi prøver til sommer. Mange ting kommer i spil på den plads vel..
                        TM risikerer at tilbringe meget tid uden for truppen og får vel næppe spilletid i foråret
                        Dalgaard kan vi ikke være sikre på hvis han kun lejes
                        Lado. Tja. Hvis han er piv ringe i foråret søger han vel også videre

                        Comment


                          http://cabla.nl/link/190602/heerenve...ard-breekt-rib

                          Bum - brækket ribben i fredags...........

                          Nå, JH lader som ingenting, han ved han skal levere og der er sikkert ikke flere på listen.

                          Edit: Et brækket ribben er vist ikke så slemt, men 100% klar til den 23 februar, det kan han vel ikke være!
                          Last edited by Polle; 01-02-2015, 16:38.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mon ikke vi prøver til sommer. Mange ting kommer i spil på den plads vel..
                            TM risikerer at tilbringe meget tid uden for truppen og får vel næppe spilletid i foråret
                            Dalgaard kan vi ikke være sikre på hvis han kun lejes
                            Lado. Tja. Hvis han er piv ringe i foråret søger han vel også videre
                            jo der sker nok store ændringer igen igen til sommer - lige nu skal der bare samles noget der kan sikre overlevelse. Og så begynder vi forfra når Kent ankommer - så da gerne man fik en klausul med forkøbsret på Dalsgaard, hvis han lever op til forventningerne, og Kent ellers vil bruge ham var det jo rart at have rimeligt på "plads"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              http://cabla.nl/link/190602/heerenve...ard-breekt-rib

                              Bum - brækket ribben i fredags...........

                              Nå, JH lader som ingenting, han ved han skal levere og der er sikkert ikke flere på listen.

                              Edit: Et brækket ribben er vist ikke så slemt, men 100% klar til den 23 februar, det kan han vel ikke være!
                              Hvad tager det at komme over , 3-5-6 uger ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Mikkel Thygesen kom da hurtigt over det, dengang han brækkede et riben. Men han også en stærk gut

                                Comment

                                Working...
                                X