Oprindeligt indsendt af Gregor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægVi mangler bare lige en 100% bekræftigelse. Men hvad tænker i? Er han starter med lado, eller kommer han til og være alene på toppen?
Comment
-
http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejer-th...aesen-af-hobro
" Dialogen er stadig i gang, men ifølge hollandske pressekilder, så mangler der kun formalia og enkelte økonomiske knaster, før den blonde frontløber præsenteres. " Fra artiklen.
Lad os nu ikke håbe de økonomiske knaster er så store, så de vælter læsset. Vil se det officielt fra OB, før jeg svinger tommelen i vejret.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægVi mangler bare lige en 100% bekræftigelse. Men hvad tænker i? Er han starter med lado, eller kommer han til og være alene på toppen?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg synes det er svært at se de 2 sammen i angrebet, specielt i de første kampe
Lado er god til at skabe plads til medspillere så hvis TD kan løbe i rummene, synes jeg egentlig godt jeg kan se de to sammen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægUd fra det jeg har set synes jeg, TD er god til at løbe bagom forsvar - eller også er han bare god til at løbe bagom Anders Møller:)
Lado er god til at skabe plads til medspillere så hvis TD kan løbe i rummene, synes jeg egentlig godt jeg kan se de to sammen.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægDet vil være naturligt om vi I nogle af kampene kom til at se Spelmann ligge bagved Lado eller TD. Det er meget et spørgsmål om hvordan midtbanen skal bygges op og om der skal være plads til både Azer, Hallgrimur og Spelmann.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægDet vil være naturligt om vi I nogle af kampene kom til at se Spelmann ligge bagved Lado eller TD. Det er meget et spørgsmål om hvordan midtbanen skal bygges op og om der skal være plads til både Azer, Hallgrimur og Spelmann.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægTror kun det er fordi LN og DH ikke er klar
men ser pt også helst LN og DH på de pladser når de er helt klar
Comment
Comment