Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Jeg ved ikke, om det er en tilfældighed, men jeg synes jeg spottede Utaka slentre ned af Vestergade i Odense i dag. Mon han er i byen for at tale kontrakt?.
    Der er nu ikke noget som den sidste uge af et transfervindue

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Der er nu ikke noget som den sidste uge af et transfervindue
      Jeg så Ronaldo inde i byen i dag. Jeg blev helt vild, men opdagede det desværre var en plakat
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg så Ronaldo inde i byen i dag. Jeg blev helt vild, men opdagede det desværre var en plakat
        "plakatfuld" sikkert 😜😄
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Allerede Abert Einstein sagde: "Fantasi er vigtigere end viden". (Hørte at Albert i dag har besøgt Fjord og Bælt i Kerteminde ...)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Og forskellen mellem en fantastisk spiller og en fantasi spiller er kun "tsk".

Og fantasi koster ingen penge!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Tjaa, her er tomt, så hvorfor ikke lige copy&paste noget fra den anden tråd ind; det kan jo nok ikke skade.
              Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
              Så er Utaka blevet set igen.. Denne gang er det min kammerat der vagt på Banegårdsceneret. Han er 110 % sikker på at han så Utaka i går morges (på banegården naturligvis).Tør man håbe på en kontrakt med ham. Jeg tror på det, også når man tager Ove P's morsomme kommentar om en ny angriber i det interview fra HSV kampen, i betragtning..

Comment

Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Tjaa, her er tomt, så hvorfor ikke lige copy&paste noget fra den anden tråd ind; det kan jo nok ikke skade.
                Nej, men vi kan hurtigt blive utakanemlige....

Comment

Utaka er rigtig nok i Odense. Dog ikke for at tegne kontrakt med for at besøge en kammerat.
                  http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

Comment

Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                    Utaka er rigtig nok i Odense. Dog ikke for at tegne kontrakt med for at besøgen en kammerat.
                    skide være med om han tegner en kontrakt, bare han underskiver en kontrakt 😜
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      skide være med om han tegner en kontrakt, bare han underskiver en kontrakt 😜
                      Hvilke med stor sandsynlighed ikke sker... Selvfølgelig kan han fortie sandheden, men han har skrevet til mig at det ikke er derfor han er her.

Comment

Cool lige at have Utaka's nummer

Det må godt nok være en god kammerat når man rejser fra Nigeria/Kina for liiiige at besøge ham sidst i et transfervindue...
                        nok en rund fødselsdag. Eller nowet

Comment

Facebook...

Vil gerne ligge vores korte snak ind, men kan ikke fra telefonen.

Comment

Facebook...

Vil gerne ligge vores korte snak ind, men kan ikke fra telefonen.
                            ja okey. Spændende.
                            Men selv om i er "venner" tror jeg ikke at han ville sige sandheden hvis han var i en forhandlings situation..
                            vi ser hvad der sker

i morgen "træner han måske bare med for at holde formen vedlige"

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              ja okey. Spændende.
                              Men selv om i er "venner" tror jeg ikke at han ville sige sandheden hvis han var i en forhandlings situation..
                              vi ser hvad der sker

i morgen "træner han måske bare med for at holde formen vedlige"
                              Selvfølgelig ville han ikke det. Jeg kan dog på nogle måder godt se ham i stribet igen. På andre slet ikke.

Vi må se...

Comment

Selvfølgelig ville han ikke det. Jeg kan dog på nogle måder godt se ham i stribet igen. På andre slet ikke.

Vi må se...
                                Det bliver en spændende uge uden tvivl. Tror vi går STENHÅRDT efter en solid angriber her i den sidste uge..
                                vi må så se hvad der lykkedes

Comment

Working...
                                X