Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ohøj. Lad mig være ærlig og sige at jeg intet bringer rent rygtemæssigt.. Jeg har siddet og trawlet tråden for rygter, men må for Gud ved hvor mange vinduer i træk, konstatere at det hele drukner i personligt, pigesurt fnidderfnadder.. Da jeg efterhånden har været en del af dette forum en del år, kan jeg også genkende nogle af de navne der optræder som afsendere. Jeg tænker at de ikke er helt unge længere. Så vis det dog!! Lad de falske rygtesmede dø i tavshed og lad jer ikke provokere af små indskudte sætninger der MÅSKE kunne antyde at Zlatan (vor herre bevares) skulle være set på Blomsten og Bien i lørdags..
    Sorter med jeres sunde fornuft. OG KOM SÅ MED NOGLE RYGTER!! JÆ' DØØØR!! :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      Ohøj. Lad mig være ærlig og sige at jeg intet bringer rent rygtemæssigt.. Jeg har siddet og trawlet tråden for rygter, men må for Gud ved hvor mange vinduer i træk, konstatere at det hele drukner i personligt, pigesurt fnidderfnadder.. Da jeg efterhånden har været en del af dette forum en del år, kan jeg også genkende nogle af de navne der optræder som afsendere. Jeg tænker at de ikke er helt unge længere. Så vis det dog!! Lad de falske rygtesmede dø i tavshed og lad jer ikke provokere af små indskudte sætninger der MÅSKE kunne antyde at Zlatan (vor herre bevares) skulle være set på Blomsten og Bien i lørdags..
      Zlatan kommentaren har vel intet med den del af debatten at gøre..?

Problemet er at en vis herre poster rygter under under skiftende brugere, ja han har endda på trods af vanviddet fået lov til at blive her med navnet "RMN", og som du ser var de seneste rygter jo ikke ligefrem de store kendte navne, så det er svært bare at tie ham ihjel, jeg vil i hvert fald altid reagere, netop fordi folk falder i...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg har også min personlige mening om Grissebassen. Jeg gider bare ikke kommentere på hans indlæg. Skulle han på et tidspunkt få ret så fedt nok. Men man kan da undres over at han ikke er blevet smidt af hækkenfeldt til af moderatorene endnu, når det tydeligvis ikke lykkes for ham at overholde tidligere indgåede aftaler. Nå..ikke mere snak. Rygter!! :-)

Comment

Måske der er så få rygter, fordi der er så få valgmuligheder på markedet:
          Messi: for svag ved hoved
          Neymar: gråd altid for hurtigt, falder ned hele tiden
          Lewandowski: spiller for Bayern, derfor lidt tvivlsom i karakter
          Ronaldo: for arrogant til os
          Huntelaar: har forlænget for et par dage i Schalke
          Hvem ellers ville kunne ser interesting?
          ... vi er ja på udkig efter en forstærkning af holdet ...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Nå nu har den vidst også fået nok opmærksomhed - taget i betragtning det vidst ikke var andet end lidt tankespind fra en bruger herinde ;)
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Shit, shit, shit, det er så ærgerligt! Jeg har allerede håbet, at Zlatan allerede havde købt et lille hus i Odense ...
              Jeg er ked af at måtte skuffe dig
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Jeg har også min personlige mening om Grissebassen. Jeg gider bare ikke kommentere på hans indlæg. Skulle han på et tidspunkt få ret så fedt nok. Men man kan da undres over at han ikke er blevet smidt af hækkenfeldt til af moderatorene endnu, når det tydeligvis ikke lykkes for ham at overholde tidligere indgåede aftaler. Nå..ikke mere snak. Rygter!! :-)
                der er nok en mangel på rygter - og den løse snak der så er generere jo noget debat.....nok i mangel af bedre.

Grisebassen eller hvad han kalder sig bør klart ignoreres, og skal have skyld for meget - men utaka der blev til zlatan var et sidespor - og det havde han da vidst ikke noget med at gøre.

Comment

Det ved jeg. Bare et udtryk for debatten generelt:-)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Nå nu har den vidst også fået nok opmærksomhed - taget i betragtning det vidst ikke var andet end lidt tankespind fra en bruger herinde ;)
                    Korrekt. Jeg havde også mine overvejelser omkring overhovedet at poste det, da jeg vidste der ville komme diskussionsfnidder om emnet. Men det er jo trods alt et DEBAT-forum, så der skal vel debatteres.

Lige for at understrege det, det var IKKE et reelt rygte, blot min egen fortolkning af informationer:
                    - Utaka leder efter en klub i Europa, sandsynligvis via udlejning.
                    - Rygte herinde omkring vi kigger efter en angriber med erfaring fra Danmark.
                    - Vi kigger efter at leje nogle spillere i dette transfervindue.
                    - Utaka har tjent, hvad han skulle og kigger derfor ikke nødvendigvis efter bedste økonomiske kontrakt, hvis det skulle komme til køb.

Jeg vil ikke gøre mig til dommer i, om det er realistisk eller ej, dette var blot informationer, som fik mig til at tænke på ham.

Comment

Selvfølgelig skal der da debatteres.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Korrekt. Jeg havde også mine overvejelser omkring overhovedet at poste det, da jeg vidste der ville komme diskussionsfnidder om emnet. Men det er jo trods alt et DEBAT-forum, så der skal vel debatteres.

Lige for at understrege det, det var IKKE et reelt rygte, blot min egen fortolkning af informationer:
                        - Utaka har tjent, hvad han skulle og kigger derfor ikke nødvendigvis efter bedste økonomiske kontrakt, hvis det skulle komme til køb.

Jeg vil ikke gøre mig til dommer i, om det er realistisk eller ej, dette var blot informationer, som fik mig til at tænke på ham.
                        Og jeg vil helt klart hilse Peter Utaka velkommen tilbage til OB, hvis det sker:
                        http://m.youtube.com/watch?v=LLoJF-57_yo

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg er ked af at måtte skuffe dig
                          O.k.,tænker at min terapeut vil bygge mig op igen. Så måske vi kan trøste os med en øl ved næste hjemmekamp.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

helt enig....syntes da det er relavant - utakas fortid taget i betragtning,....realistisk måske ikke, men vil han tilbage til europa, og ikke kun kigger på lønningsposen så er det da værd at nævne.
                            - og så var vi nok bare et par stykker der kørte ud på et sidespor og gik lidt i selvsving ;) men det skal der da også være plads til

Comment

Uha, vel en af de allerbedste angribere vi nogensinde har haft når han var bedst. Alsidig, og med det vi mangler i høj grad nu. Fart! Bare kom hjem

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Uha, vel en af de allerbedste angribere vi nogensinde har haft når han var bedst. Alsidig, og med det vi mangler i høj grad nu. Fart! Bare kom hjem
                                Enig - en spillemæssigt komplet angriber. Hurtig, stærk og en god afslutter både med fødderne og med låget.

Comment

Working...
                                X