Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Med fare for at forum går amok, så er der en i Asien, som kigger sig om efter en ny klub.

    Peter Utaka har lige afsluttet en udlåning, og hans nuværende klub vil gerne af med ham. Han har efter sigende tjent de penge han skulle derover, og vil gerne tilbage til Europa, for at forsøge at få sin karriere tilbage på sporet igen, der gjorde han i sin tid kom på landsholdet. Jeg fik det at vide for en måneds tid siden, af en som var tæt på ham da han var i OB, og som fortsat har kontakt med ham. Lagde dog ikke noget i det, da jeg ser det som værende urealistisk.
    Men med den info om at vi kigger efter en som har erfaring med Danmark, så dukkede han da op i hovedet på mig.

    Fyens og alle andre medier, det er IKKE et rygte, blot min egen fortolkning af hvad der er blevet skrevet i tråden, sammenblandet med min egen lille fantasi.
    http://forum.ob.dk/showthread.php?49...ll=1#post34385
    sad selv med samme tankr for en måneds tid siden og tror ikke motivationen er et problem..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tja en utaka der er motiveret - ja tak.....meeeeen ser det som mere end usandsynligt
      Har det på samme måde. I hans sidste par sæsoner i OB blev Utaka mere og mere sløj og til sidst var han nok den mest ugidelige spiller jeg har set i den tid jeg har fulgt OB. Hans topniveau kan man ikke sætte en finger på, men hvis den Utaka vi evt. ville få tilbage bare lidt ligner den Utaka der forlod OB, foretrækker jeg klart vores nuværende angribere. Og det siger ikke så lidt.

      Tanken om Utaka tilbage i OB er i hvert fald ikke noget, der umiddelbart giver mig våde drømme.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det kan jo også være en Nicki Bille som Evian efter sigende er interesseret i at leje ud, men deeet....
        Tvivler på det. Han får stadig spilletid og er tæt på holdet. Starter inde i pokalen idag og scorer
        http://tipsbladet.dk/nyhed/ligue-1/b...e-i-evian-sejr

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Fordi vi har jo de 15+ millioner der skal til at hente ham, for ikke at tale om lønnen og de ambitioner som Vibe ikke får indfriet her.
          Undskyld men, smid lige et stænk realisme ind.
          Helt enig

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Har det på samme måde. I hans sidste par sæsoner i OB blev Utaka mere og mere sløj og til sidst var han nok den mest ugidelige spiller jeg har set i den tid jeg har fulgt OB. Hans topniveau kan man ikke sætte en finger på, men hvis den Utaka vi evt. ville få tilbage bare lidt ligner den Utaka der forlod OB, foretrækker jeg klart vores nuværende angribere. Og det siger ikke så lidt.

            Tanken om Utaka tilbage i OB er i hvert fald ikke noget, der umiddelbart giver mig våde drømme.
            Alligevel lavede han 8 mål i 16 kampe, den sidste sæson han var i OB, og derudover en håndfuld assists. Så selv om han til tider ikke var fuldt motiveret så var han produktiv. Og det er jo ikke fordi at hverken Bodul eller Lado laver meget løbearbejde, og så jeg vil bestemt hellere have en målfarlig angriber der "laver ingenting", når vi ikke har bolden, og så er farlig når han får chancen.

            Comment


              #96
              Peter Utaka, hmmmmmm, den er godt nok dobbelt.

              Jeg var godt nok træt af ham til sidst, men selvfølgelig, vi har anden træner, anden sportsdirektør og så er der vel kun en håndfuld spillere tilbage fra han var her sidst, så skeletterne kan ikke rigtigt vælte ud af skabet. Så siger Peter, at han gerne vil os igen (og dermed er bare lidt motiveret), så skal vi jo sige ja.

              Jeg tror så bare ikke han har OB i sine overvejelser, bare en mavefornemmelse, tager hellere end gerne fejl.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Alligevel lavede han 8 mål i 16 kampe, den sidste sæson han var i OB, og derudover en håndfuld assists. Så selv om han til tider ikke var fuldt motiveret så var han produktiv. Og det er jo ikke fordi at hverken Bodul eller Lado laver meget løbearbejde, og så jeg vil bestemt hellere have en målfarlig angriber der "laver ingenting", når vi ikke har bolden, og så er farlig når han får chancen.
                jeg har det på helt samme måde.
                Kunne jo også være at trænerens oplæg er at han ikke bruge alle sine kræfter på at lave pres så han har noget i stængerne til at sprinte på kontra som jo er hans force..
                kunne vi få ham på en 2 årig sagde jeg JA TAK med det samme..

                der er vel ingen her ved sine fulde 5 der ikke ville bytte Bodul for Utaka?

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  der er vel ingen her ved sine fulde 5 der ikke ville bytte Bodul for Utaka?
                  Næ det er der nok ikke og der er vel heller ingen der ikke gerne vil bytte Bodul for Zlatan.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Næ det er der nok ikke og der er vel heller ingen der ikke gerne vil bytte Bodul for Zlatan.
                    Så du mener at Utaka er lige så urealistisk at hente som Zlatan? Eller hvad prøver du at sige med den "smarte" bemærkning?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      jeg har det på helt samme måde.
                      Kunne jo også være at trænerens oplæg er at han ikke bruge alle sine kræfter på at lave pres så han har noget i stængerne til at sprinte på kontra som jo er hans force..
                      kunne vi få ham på en 2 årig sagde jeg JA TAK med det samme..

                      der er vel ingen her ved sine fulde 5 der ikke ville bytte Bodul for Utaka?
                      nej da....men nu ville jeg bytte Bodul for en æske rosiner...

                      jeg siger bestemt ja tak til utaka - men må sige jeg regner det for mere end usandsynligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så du mener at Utaka er lige så urealistisk at hente som Zlatan? Eller hvad prøver du at sige med den "smarte" bemærkning?
                        Nå føler man sig lige trådt på? Jeg vil gerne at vi diskuterer de forskellige emner, men det skal være inden for noget opnåeligt og ikke som du gør der.Hvis vi skulle så lad mig spørge dig. Hvor reelt tror du at det er at vi bytter Bodul for Utaka. Helt ærligt hvor reelt er det? Helt ærligt? og der er jo ikke det store valg mellem de to så hvem er det som er lidt smart?

                        Men lad os tage debatten om hvad der er realistisk. Du mener at Macena og Utaka er/var opnåelige. Hvad bedømmer du det på. Hvad er dit kendskab til fodbolden i Østen? Min er nadas, men når Macena kan få endnu en super kontrakt derude med (vidst nok) deres champions League vinder, hvor realistisk er det så at Utaka kommer til OB i stedet for at blive i Østen? Jeg mener, uden at have tjekket på det seneste, at deres stats er meget ens i deres tid i Kina. Så det er vel rimelig reelt at tro at han bliver derude ik? Så på den måde er Zlatan og Utaka vel temmelig urealistisk i Ådalen - At sammenligningen så ophører der kan vi måske nok blive enige om.
                        Last edited by Oblisk; 03-01-2015, 22:06.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Jeg kan huske at Utaka nævnte i sin afskedstale, at han håbede at komme tilbage til OB engang igen når han var færdig i Kina. Desuden forstod jeg at Rasmus Falk i sin tid var glad for Utaka, da han lærte mange ting af ham, så helt urealistisk er det ikke at se Utaka i OB igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Nå føler man sig lige trådt på? Jeg vil gerne at vi diskuterer de forskellige emner, men det skal være inden for noget opnåeligt og ikke som du gør der.Hvis vi skulle så lad mig spørge dig. Hvor reelt tror du at det er at vi bytter Bodul for Utaka. Helt ærligt hvor reelt er det? Helt ærligt? og der er jo ikke det store valg mellem de to så hvem er det som er lidt smart?

                            Men lad os tage debatten om hvad der er realistisk. Du mener at Macena og Utaka er/var opnåelige. Hvad bedømmer du det på. Hvad er dit kendskab til fodbolden i Østen? Min er nadas, men når Macena kan få endnu en super kontrakt derude med (vidst nok) deres champions League vinder, hvor realistisk er det så at Utaka kommer til OB i stedet for at blive i Østen? Jeg mener, uden at have tjekket på det seneste, at deres stats er meget ens i deres tid i Kina. Så det er vel rimelig reelt at tro at han bliver derude ik? Så på den måde er Zlatan og Utaka vel temmelig urealistisk i Ådalen - At sammenligningen så ophører der kan vi måske nok blive enige om.
                            præmissen er jo den som "rygte-starter" WhyNot? gør sig - tanken at "...Han har efter sigende tjent de penge han skulle derover, og vil gerne tilbage til Europa, for at forsøge at få sin karriere tilbage på sporet igen..." - hvis det er tilfældet er det jo ikke helt umuligt - ønsker utaka sig derimod en bedre betalt kontrakt kan vi naturligvis ikke være med i konkurrence med klubberne fra østen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Nå føler man sig lige trådt på? Jeg vil gerne at vi diskuterer de forskellige emner, men det skal være inden for noget opnåeligt og ikke som du gør der.Hvis vi skulle så lad mig spørge dig. Hvor reelt tror du at det er at vi bytter Bodul for Utaka. Helt ærligt hvor reelt er det? Helt ærligt? og der er jo ikke det store valg mellem de to så hvem er det som er lidt smart?

                              Men lad os tage debatten om hvad der er realistisk. Du mener at Macena og Utaka er/var opnåelige. Hvad bedømmer du det på. Hvad er dit kendskab til fodbolden i Østen? Min er nadas, men når Macena kan få endnu en super kontrakt derude med (vidst nok) deres champions League vinder, hvor realistisk er det så at Utaka kommer til OB i stedet for at blive i Østen? Jeg mener, uden at have tjekket på det seneste, at deres stats er meget ens i deres tid i Kina. Så det er vel rimelig reelt at tro at han bliver derude ik? Så på den måde er Zlatan og Utaka vel temmelig urealistisk i Ådalen - At sammenligningen så ophører der kan vi måske nok blive enige om.
                              Trådt på og trådt på er så meget sagt. Gider ikke at mudderkaste med dig om hvem der er mest "smartass".
                              Men hvis du mener at Macena/Utaka er lige så uopnåelige for OB som Zlatan ved jeg faktisk ikke om jeg gider at spilde en aften på at diskuttere med dig..

                              ikke når den ene af de 3 er gammel OB'er og måske havde sin bedste fodbold tid netop her med landsholdsudtagelse til følge. Og den anden har udtalt at han meget gerne ville hjem til Danmark og vi tilfældigvis har hans gamle sportsdirektør og får hans gamle træner..
                              er muligt at de ikke var/er særligt realistiske. Men de er bestemt ikke umulige. Måske først om et par år hvem ved?
                              Zlatan kunne vi ikke engang hente som 60 årig med Parkinson syge..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Trådt på og trådt på er så meget sagt. Gider ikke at mudderkaste med dig om hvem der er mest "smartass".
                                Men hvis du mener at Macena/Utaka er lige så uopnåelige for OB som Zlatan ved jeg faktisk ikke om jeg gider at spilde en aften på at diskuttere med dig..

                                ikke når den ene af de 3 er gammel OB'er og måske havde sin bedste fodbold tid netop her med landsholdsudtagelse til følge. Og den anden har udtalt at han meget gerne ville hjem til Danmark og vi tilfældigvis har hans gamle sportsdirektør og får hans gamle træner..
                                er muligt at de ikke var/er særligt realistiske. Men de er bestemt ikke umulige. Måske først om et par år hvem ved?
                                Zlatan kunne vi ikke engang hente som 60 årig med Parkinson syge..
                                Det styre du selv.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X