Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    "Et brækket ribben er altså ikke så slemt" !!???
    Har DU nogensinde prøvet at brække et ribben??? Det har jeg! Ingenting fungerer rent fysisk - overhovedet! I LAAAANG tid!
    OK, sorry det var ikke min mening at træde nogen over tæerne....eller ribbenene ;-), vil dog tro der kan være forskel på sådanne brud, bl.a. præcist hvilket ribben der er tale om og hvor voldsomt slaget har været. Jeg har naturligvis ingen anelse om hvor slemt det står til med Dalgaard, men jeg håber bare stadig vi lejer ham frem til sommer, evt suppleret med endnu en angriber med fart i støvlerne, så dybdeløb også kan blive et våben fra vores side.

    Comment


      Der er 4 måneder til vi spiller den sidste kamp, vi skal handle en vi kan bruge i alle 4 måneder...

      1 måneds skade, 1 måned til at komme tilbage og til at finde lidt ind på holdet, så er der 2 tilbage til at få gang i karrieren igen... Det er jeg ikke tryg ved...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Der er 4 måneder til vi spiller den sidste kamp, vi skal handle en vi kan bruge i alle 4 måneder...

        1 måneds skade, 1 måned til at komme tilbage og til at finde lidt ind på holdet, så er der 2 tilbage til at få gang i karrieren igen... Det er jeg ikke tryg ved...
        nej det sgutte optimalt - men så må JH jo sætte plan C og D i værk.....for dem har han vel liggende

        Comment


          Så må man bare hente både Dalgaard og en mere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Thomas Dalgaard brækkede åbenbart et ribben mod Dordrecht og er ude ca en måned. Kildent tidspunkt nu der forhandles tæt med OB #transferdk
            Måske derfor Hobro kigger mere i retning af ham den lange fra FCM ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Så må man bare hente både Dalgaard og en mere
              Yeahhhh baby

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Måske derfor Hobro kigger mere i retning af ham den lange fra FCM ?
                Poul

                Comment


                  Du har Tydeligvis ikke selv brækket et ribben. ..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    nej det sgutte optimalt - men så må JH jo sætte plan C og D i værk.....for dem har han vel liggende
                    Ja mon ikke han har kig på endnu en middelmådig angriber med et niveau som knap rækker til 1. div som han kan smide 1,3 mill og en 4 årig kontrakt efter ;-) ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ja mon ikke han har kig på endnu en middelmådig angriber med et niveau som knap rækker til 1. div som han kan smide 1,3 mill og en 4 årig kontrakt efter ;-) ..
                      Antipas kostede mindre
                      http://www.bold.dk/nyt/hobro-ude-efter-thygesen

                      skræmmende handel JH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        OK, sorry det var ikke min mening at træde nogen over tæerne....eller ribbenene ;-), vil dog tro der kan være forskel på sådanne brud, bl.a. præcist hvilket ribben der er tale om og hvor voldsomt slaget har været. Jeg har naturligvis ingen anelse om hvor slemt det står til med Dalgaard, men jeg håber bare stadig vi lejer ham frem til sommer, evt suppleret med endnu en angriber med fart i støvlerne, så dybdeløb også kan blive et våben fra vores side.
                        Der var nu ikke noget at undskylde for :-)
                        Blot ville jeg lige pointere, at det der med et brækket ribben altså ikke er for sjov....man kan stort set intet lave udover bare at sidde stille og hvile.

                        ....og hvor er det dog tragikomisk - først "lander" OB ham svenskeren...ham napper EfB for næsen af OB. Dernæst er den sikker med Dalgaard - så kommer der lige et brækket ribben i vejen....hvad så nu, JH? Du har haft hele efteråret og vinteren over til at se på bl.a. angribere - du har vel fundet frem til mere end blot disse to?
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ja mon ikke han har kig på endnu en middelmådig angriber med et niveau som knap rækker til 1. div som han kan smide 1,3 mill og en 4 årig kontrakt efter ;-) ..
                          Nu er du ikke fair overfor Jesper Hansen. Casper Johansen kan da ikke koste over en million, og kan sikkert overtales til at sige ja til en 3 årig kontrakt . 1,2 mille om året. Og en million til Middelfart hvis han spiller 2 hele kampe.

                          Har der overhovedet været en plan, for det her vindue.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Nu er du ikke fair overfor Jesper Hansen. Casper Johansen kan da ikke koste over en million, og kan sikkert overtales til at sige ja til en 3 årig kontrakt . 1,2 mille om året. Og en million til Middelfart hvis han spiller 2 hele kampe.

                            Har der overhovedet været en plan, for det her vindue.
                            NU må det stoppe. Det der indlæg er så usigelig dumt, at det ikke på nogen som helst måde tenderer at være morsomt...det er simpelthen DUMT
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Der var nu ikke noget at undskylde for :-)
                              Blot ville jeg lige pointere, at det der med et brækket ribben altså ikke er for sjov....man kan stort set intet lave udover bare at sidde stille og hvile.

                              ....og hvor er det dog tragikomisk - først "lander" OB ham svenskeren...ham napper EfB for næsen af OB. Dernæst er den sikker med Dalgaard - så kommer der lige et brækket ribben i vejen....hvad så nu, JH? Du har haft hele efteråret og vinteren over til at se på bl.a. angribere - du har vel fundet frem til mere end blot disse to?
                              Det er nøl og mangel på handlekraft . I sommers ventede man med at handle til det var for sent , så måtte man ud i panik og købe en elendig angriber i 1. div til vild overpris og derefter en Georgier efter sæsonen var startet skævt ( som forventet uden angribere ) og så langt ude af form at han ikke nåede i form inden det blev jul .
                              Nu starter man så endnu et vindue med at nøle så man i den første handel bliver overhalet af en konkurrent og man står tilbage med en lang næse og er til grin . Så vender man næsen mod den angriber som man også i sommer blev snydt for pga nøleri , men han er så i nøletiden rendt ind i en skade ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                NU må det stoppe. Det der indlæg er så usigelig dumt, at det ikke på nogen som helst måde tenderer at være morsomt...det er simpelthen DUMT
                                hvad er det lige der gør det dumt?

                                sarkasme - ja, decideret sjovt....nja ikke rigtigt vel - nærmere tragikomisk, lidt ligesom den virkelighed han beskriver.

                                Comment

                                Working...
                                X