Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er nøl og mangel på handlekraft . I sommers ventede man med at handle til det var for sent , så måtte man ud i panik og købe en elendig angriber i 1. div til vild overpris og derefter en Georgier efter sæsonen var startet skævt ( som forventet uden angribere ) og så langt ude af form at han ikke nåede i form inden det blev jul .
    Nu starter man så endnu et vindue med at nøle så man i den første handel bliver overhalet af en konkurrent og man står tilbage med en lang næse og er til grin . Så vender man næsen mod den angriber som man også i sommer blev snydt for pga nøleri , men han er så i nøletiden rendt ind i en skade ..
    Var det pga nøl vi ikke fik TD i sommer? Var det ikke snarere, fordi prisen var meget høj for en klub med vores økonomi, og fordi TD på det tidspunkt hellere ville til udlandet?

    Ved du med sikkerhed, at vi kunne have fået DL til at skrive under tidligere? Eller er det ikke rimelig sandsynligt, at en mand der har gjort det godt for et tophold i Sverige og spillet en del kampe i Spanien ser tiden an op til transferdeadline at se, om han kan få et bedre bud end fra en bundklub, der ikke har været i nærheden af europæiske kampe i flere år?

    Comment


      Om ikke andet kan vi da regne med en spændende dag i morgen, hvor vi nok vil jagte en ny mand til det sidste og givetvis bliver kædet sammen med den ene efter den anden. Hvis det virkelig er rigtigt at Dalgaard er ude en hel måned, så tror jeg simpelthen ikke på vi henter ham. Så bliver det i hvert fald på en længere aftale. Det vil jo være vanvittigt at hente en skadet spiller ind til blot at spille en halvsæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Var det pga nøl vi ikke fik TD i sommer? Var det ikke snarere, fordi prisen var meget høj for en klub med vores økonomi, og fordi TD på det tidspunkt hellere ville til udlandet?

        Ved du med sikkerhed, at vi kunne have fået DL til at skrive under tidligere? Eller er det ikke rimelig sandsynligt, at en mand der har gjort det godt for et tophold i Sverige og spillet en del kampe i Spanien ser tiden an op til transferdeadline at se, om han kan få et bedre bud end fra en bundklub, der ikke har været i nærheden af europæiske kampe i flere år?
        Med sikkerhed ved jeg det ikke , men kun " sladder" fra en person med godt kendskab til hvad der foregår i VFF , at TD i sommer var indstillet på at tage til OB eller selvfølgelig til udlandet og at der ikke var noget konkret på bordet da OB afgav bud .

        Kender intet til Larson handlen . Kun at set udefra ser ud til at vi blev snydt af EfB fordi handlen ikke blev lukket i tide . Kan selvfølgelig være at vi blot var uheldige .
        Kan være du ved med sikkerhed at det var Larson som ikke ville lukke handlen ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          hvad er det lige der gør det dumt?

          sarkasme - ja, decideret sjovt....nja ikke rigtigt vel - nærmere tragikomisk, lidt ligesom den virkelighed han beskriver.
          jeg undskylder naturligvis mit sure opstød.....det dumme er at det intet har med virkeligheden st gøre i dette vindue.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Der var nu ikke noget at undskylde for :-)
            Blot ville jeg lige pointere, at det der med et brækket ribben altså ikke er for sjov....man kan stort set intet lave udover bare at sidde stille og hvile.

            ....og hvor er det dog tragikomisk - først "lander" OB ham svenskeren...ham napper EfB for næsen af OB. Dernæst er den sikker med Dalgaard - så kommer der lige et brækket ribben i vejen....hvad så nu, JH? Du har haft hele efteråret og vinteren over til at se på bl.a. angribere - du har vel fundet frem til mere end blot disse to?
            Argh, brækkede ribben er da ikke så slemt. Altså, der er stor forskel på det, og bøjede ribben er værre i forhold til selve smertefølelsen. Dog varer brækkede ribben selvfølgelig typisk længere tid at komme sig over.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Om ikke andet kan vi da regne med en spændende dag i morgen, hvor vi nok vil jagte en ny mand til det sidste og givetvis bliver kædet sammen med den ene efter den anden. Hvis det virkelig er rigtigt at Dalgaard er ude en hel måned, så tror jeg simpelthen ikke på vi henter ham. Så bliver det i hvert fald på en længere aftale. Det vil jo være vanvittigt at hente en skadet spiller ind til blot at spille en halvsæson.
              Jep, spænding til det sidste.

              Håber lidt (ren ønsketænkning, I know), at det, at både Larsson og måske TD glipper får Niels til at åbne læderet lidt, situations alvor taget i betragtning. Vi ligger 10 og nr. 11 er indiskutabelt styrket.

              Comment


                Ren gætteri, men.. Skaden skete i fredags i kampen mod dordrecht. Mon ikke det er opdaget på forhånd ved eventuelle kontrakt forhandlinger, rygterne startede i går, så jeg gætter på at OB har vidst det og kalkuleret med det. Jeg ved det ikke, vi må se.

                Comment


                  Rene Schrøder skriver på twitter: I morgen bliver Thomas Dalgaard - trods en ribbenskade - ny OB-spiller. Leje til sommer med en frikøbsklausul. #transferdk

                  Comment


                    Ja, Dalgaard bliver hentet på leje, præsenteres i morgen formiddag.Heereveen har hentet Henk Veerman som erstatning for ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Med sikkerhed ved jeg det ikke , men kun " sladder" fra en person med godt kendskab til hvad der foregår i VFF , at TD i sommer var indstillet på at tage til OB eller selvfølgelig til udlandet og at der ikke var noget konkret på bordet da OB afgav bud .

                      Kender intet til Larson handlen . Kun at set udefra ser ud til at vi blev snydt af EfB fordi handlen ikke blev lukket i tide . Kan selvfølgelig være at vi blot var uheldige .
                      Kan være du ved med sikkerhed at det var Larson som ikke ville lukke handlen ?
                      Men selvom TD var indstillet på OB i sommer var der jo stadig det lille men, at Viborg krævede en pris, der var meget høj ift OBs økonomiske formåen. Så det var vel ikke pga nøl, vi ikke fik ham, men vel mere pga nærighed eller manglende økonomiske midler alt efter, hvordan man ser det.

                      Mht DL aner jeg intet om forløbet. Men jeg har svært ved at forestille mig, hvorfor han - med det cv han trods alt har - skulle have travlt med at skrive under med OB. Han har vel set tiden an, og da transferdeadline nærmede sig var han moden på os, men vi blev overhalet indenom af Esbjerg, der sportsligt har været mere interessant de sidste par år og måske endda har kunnet tilbyde en bedre økonomi ovenpå et par gode spillersalg. Men jeg aner det ikke, så det er da muligt JH har været håbløs, men jeg har bare svært ved at forestille mig, vi i vores situation kunne lokke en spiller som DL til OB tidligere end et par dage før transferdeadline.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Ja, Dalgaard bliver hentet på leje, præsenteres i morgen formiddag.Heereveen har hentet Henk Veerman som erstatning for ham.
                        Vil så se frem til at høre en diagnose på skaden og en prognose for hvornår han ventes i fuld vigør igen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          Rene Schrøder skriver på twitter: I morgen bliver Thomas Dalgaard - trods en ribbenskade - ny OB-spiller. Leje til sommer med en frikøbsklausul. #transferdk
                          Det lyder sgu lidt desperat må jeg sige, men forstår det bedre, hvis Kent ønsker at få ham tilknyttet når han kommer til. Ellers er det jo et forfærdeligt udgangspunkt at hente en spiller til, som på kort sigt skal redde os, er skadet og ikke er en del af opstarten helt frem til forårets start.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Men selvom TD var indstillet på OB i sommer var der jo stadig det lille men, at Viborg krævede en pris, der var meget høj ift OBs økonomiske formåen. Så det var vel ikke pga nøl, vi ikke fik ham, men vel mere pga nærighed eller manglende økonomiske midler alt efter, hvordan man ser det.

                            Mht DL aner jeg intet om forløbet. Men jeg har svært ved at forestille mig, hvorfor han - med det cv han trods alt har - skulle have travlt med at skrive under med OB. Han har vel set tiden an, og da transferdeadline nærmede sig var han moden på os, men vi blev overhalet indenom af Esbjerg, der sportsligt har været mere interessant de sidste par år og måske endda har kunnet tilbyde en bedre økonomi ovenpå et par gode spillersalg. Men jeg aner det ikke, så det er da muligt JH har været håbløs, men jeg har bare svært ved at forestille mig, vi i vores situation kunne lokke en spiller som DL til OB tidligere end et par dage før transferdeadline.
                            Det kan være muligt at DL ville vente det har du ret i , men muligheden for at det var JH som nølede er vel lige så stor . Han er jo ikke kendt for at handle hurtigt . Så meget mere attraktiv er EfB heller ikke ift OB , så hvis DL ville vente for at se om noget bedre end OB dukkede tror jeg også han ville holde EfB hen de sidste par dage for at se om noget endnu bedre dukkede op .

                            At vi ikke havde økonomi til at sende et højere bud end de 2,5 mil til VFF giver jeg intet for , når vi efterfølgende smider 800.000 for Kryger . 1,3 mill for Mikkelsen og ikke mindst 1,7 mill for Kirkeskov samt brugte X kr på Lado .
                            Last edited by Magge; 01-02-2015, 22:47.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Fint med TD. Han skal nok vise sit værd når han bliver klar. Spørgsmålet er bare hvornår. Kunne man håbe på at der kommer mere?

                              Comment


                                Har osse mine tvivl om TD. Men alt andet lige, han er 31 har altid scoret masser af mål, så Ham må vel også være sulten efter at vise at han kan for en stor klub i Denmark. Og der er OB vel hans sidste chance for at vise hvad han kan

                                Comment

                                Working...
                                X