Ja lad os håbe vi ikke taber de første 8 kampe som da han trænede BIF. Gad vide hvad der gik galt den gang.. Håber Kent er vokset som træner med årene.
Jeg er helt tryk ved Kent. Han fik rykket både AaB og Horsens rigtig meget. Okay den sidste sæson, var måske ikke helt som AaB havde håbet på, men forlydenderne derfra var også at mange af spillerne var mættet i foråret, efter både mesterskab og pokal sidste sæson, samt alle de europæiske kampe. Samtidig følte flere spillere at de havde opnået det de kunne med AaB, herunder AK, Thelander og Dalsgaard.
Som Kent selv siger, tager det tid at komme med et nyt koncept, men jeg vil blive lidt skuffet, hvis vi ikke ender i top 6. Og som JH har været ude og sige, så er håbet og forventningerne at vi ikke kommer i nærheden af de nederste pladser i år.
Ja lad os håbe vi ikke taber de første 8 kampe som da han trænede BIF. Gad vide hvad der gik galt den gang.. Håber Kent er vokset som træner med årene.
Kent Nielsen tabte ikke de første 8 kampe med BIF ...
Han blev fyret efter ikke at have vundet i 8 kampe ... 0 2 6.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Jeg er helt tryk ved Kent. Han fik rykket både AaB og Horsens rigtig meget. Okay den sidste sæson, var måske ikke helt som AaB havde håbet på, men forlydenderne derfra var også at mange af spillerne var mættet i foråret, efter både mesterskab og pokal sidste sæson, samt alle de europæiske kampe. Samtidig følte flere spillere at de havde opnået det de kunne med AaB, herunder AK, Thelander og Dalsgaard.
Som Kent selv siger, tager det tid at komme med et nyt koncept, men jeg vil blive lidt skuffet, hvis vi ikke ender i top 6. Og som JH har været ude og sige, så er håbet og forventningerne at vi ikke kommer i nærheden af de nederste pladser i år.
Og mon dog vi gør det. Men vinduet er langt endnu og meget kan ske.. Vi mangler stadig en spiller eller 2 og hvad sker der med Falk?
Seriøst? Selvfølgelig bliver han fyret, hvis vi kun har fået to point efter otte kampe.
Efter 8 kampe når der er skrevet en lang kontrakt, et nyt system skal spilles ind og vi bestemt ikke ser skarpe ud defensivt ... nej, det kan jeg umuligt tro, det ville være helt skørt med de ting der er meldt ud.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Efter 8 kampe når der er skrevet en lang kontrakt, et nyt system skal spilles ind og vi bestemt ikke ser skarpe ud defensivt ... nej, det kan jeg umuligt tro, det ville være helt skørt med de ting der er meldt ud.
Hvis man efter 1/4 af sæsonen kun har to point er man godt igang med at lave "en Silkeborg", det nægter jeg at tro på at ledelsen i OSE vil sidde overhørigt, uanset hvad der er lagt af planer. Jeg er helt sikker på at i det tænkte scenarie ville KN blive fyret.
Når det er sagt har jeg fuld tillid til KN, kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har haft så meget tiltro til OBs træner.
Helt enig. Kent er en super træner og alle vores unge spillere skal nok få chancen løbende når de er klar. Kent og Bredahl har styr på det. Der vil uden tvivl komme op- og nedture denne sæson, men jeg er overbevist om Kent Nielsen ved hvad han gør med det materiale han har til rådighed.
Så var der lige et indslag på 30 sek fra Ådalen..
Vi skal spille mere teknisk og søge hurtigere mod mål istedet for alt det der tiki taka...
det så jeg også....hvor er det fedt sagt 👍🏻 lidt senere var han på igen og forklarede at respekten for Hobro er vigtig, de skal også matches på fight og entusiasme. Kan vi det som minimum mente han at der er gode muligheder for sejr på søndag
Comment