Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kent Nielsen den nye Richard Møller Nielsen?

http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...oeller-nielsen

Comment

Jeg er ret fortrøstningfuld omkring hele det nye trænerteam. Måtte lige smile, da jeg så kanalsport-indslaget, hvor Kent fortalte, at spillerne nok skal få brug for deres løbesko:-)

Hvis kent kan få noget positivt op at køre, så er det jo også en frisk start for spillere som Momo, Lado, Kirkeskov, Mikkelsen mv.: bare han får én af dem i gang, så er det jo lige så godt som en ny spiller. Jeg bestemmer mig for at tage Ja-hatten på pga. Kent Nielsen; han kan ikke lave mirakler på ingen tid, og jeg tror heller ikke på en topplacering eller andet urealistisk i næste sæson; men jeg er fortrøstningsfuld omkring at få en positiv udvikling i gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Jeg er ret fortrøstningfuld omkring hele det nye trænerteam. Måtte lige smile, da jeg så kanalsport-indslaget, hvor Kent fortalte, at spillerne nok skal få brug for deres løbesko:-)

Hvis kent kan få noget positivt op at køre, så er det jo også en frisk start for spillere som Momo, Lado, Kirkeskov, Mikkelsen mv.: bare han får én af dem i gang, så er det jo lige så godt som en ny spiller. Jeg bestemmer mig for at tage Ja-hatten på pga. Kent Nielsen; han kan ikke lave mirakler på ingen tid, og jeg tror heller ikke på en topplacering eller andet urealistisk i næste sæson; men jeg er fortrøstningsfuld omkring at få en positiv udvikling i gang.
        I hvert fald Momo og Lado burde have niveauet til at gøre en god figur i superligaen, under den rette træner.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

jeg går gerne med dig her, det er urealistisk med bare top 5-6 næste år. Jeg sidder med en fornemmelse at endelig er "nedrivningen" slut og vi kan måske begynde at kikke frem og bygge op igen. Det er, undskyld udtrykket, en proces som næppe klares på 1/2 sæson. Det kræver stadig udskiftninger og tilgange på mange pladser, men med økonomien på ret spor og et stærkt hold bag holdet er der tegning til noget der er bedre, end set i mange år.
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg går gerne med dig her, det er urealistisk med bare top 5-6 næste år. Jeg sidder med en fornemmelse at endelig er "nedrivningen" slut og vi kan måske begynde at kikke frem og bygge op igen. Det er, undskyld udtrykket, en proces som næppe klares på 1/2 sæson. Det kræver stadig udskiftninger og tilgange på mange pladser, men med økonomien på ret spor og et stærkt hold bag holdet er der tegning til noget der er bedre, end set i mange år.
            Næste sæson skal være "opbygnings- og sammenspilnings"-sæson, hjulpet på vej af, at der kun bliver én nedrykker i sæsonen. Så kan vi sigte efter at komme med i top-seks-spillet når slutspilsstrukturen starter i 16-17, hvilket jeg ville mene var realistiskt.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kent Nielsen den nye Richard Møller Nielsen?

http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...oeller-nielsen
              Dejlig artikel der gør mig glad og fortrøstningsfuld.

Comment

Ikke så meget pis med Kent:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-lig-i-lasten

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 27 min.27 minutter siden Tilbringer fridag ved OB-træning. Kent Nielsen til de unge spillere: 'Nu var I vel ikke til Tinderbox i går?' #sldk

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Martin Davidsen – ‏@mpbdavidsen

40 minutters Kent Nielsen-træning har allerede været mere interessant og sjovt at følge end flere Ove P-sessioner.

Comment

Vi tager lige en mere...

Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 3 t.3 timer siden T.Mikkelsen er tæt på mål, spiller bolden på tværs til Kryger i stedet for at afslutte. Kent: 'Skyd nu bare i stedet for det pjat der!'

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Vi tager lige en mere...

Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 3 t.3 timer siden T.Mikkelsen er tæt på mål, spiller bolden på tværs til Kryger i stedet for at afslutte. Kent: 'Skyd nu bare i stedet for det pjat der!'

Det hørt!

Comment

Kent overvejer ny anfører. Det hilser jeg velkommen

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-anfoerer-i-ob

Comment

Jeg ville også nødig melde en målsætning ud før en ny målmand er signet.

nu håber jeg bare ikke vi får endnu en andenrangskeeper

Comment

KN evaluerer truppens størrelse

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...men-ikke-mange

Comment

Kent Nielsen ser frem mod sidste test:

http://www.ob.dk/artikel/kent-nielse...dste-test.aspx

Comment

Working...
                                X