Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg ved, at hvis jeg havde sagt sådan til min salgschef, både dengang jeg var salgskonsulent og butikschef, at jeg lige ville vente med at se, hvad vores konkurrenter gjorde, inden jeg ville lægge mig fast på en målsætning, så var jeg blevet strittet ud med det samme. Man kan da ikke lade ens konkurrenter styre, hvad målsætning man vil have?? Eller er jeg bare helt galt afmarcheret?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg ved, at hvis jeg havde sagt sådan til min salgschef, både dengang jeg var salgskonsulent og butikschef, at jeg lige ville vente med at se, hvad vores konkurrenter gjorde, inden jeg ville lægge mig fast på en målsætning, så var jeg blevet strittet ud med det samme. Man kan da ikke lade ens konkurrenter styre, hvad målsætning man vil have?? Eller er jeg bare helt galt afmarcheret?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Vi kan vel reelt ikke melde en målsætning ud, før truppen er nogenlunde på plads.
Med vores nuværende trup, ville min målsætning være overlevelse. Med tre forstærkninger kunne det være top-seks. Jeg synes det er fint man ikke lover noget man ikke kan holde."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Det er jo en balancegang, på alle mulige måder... Jeg kan sagtens forstå dem der efterlyser at OB sætter en målsætning og så arbejder efter den, også hvad angår indkøb, for det er ikke specielt betryggende det andet, hvor det bliver indkøbene der afgør målsætningen, for så kan man virkelig komme til at sejle rundt i ring... vi kender selv søsygen i OB...
Omvendt er en udmelding om ambitioner også et klart signal til omverdenen, feks. hvor meget mener vi det egentlig når vi kaster os ind i en kamp med BIF om Rønnow... der skal man måske også passe lidt på...
Jeg så dog gerne en udmelding omkring sæsonstart på ligaen, det er ikke for sent, og ikke for tidligt, der må være en grundtanke om hvad målet/ene er, og ellers er det jo netop man har resten af vinduet til at få det på plads...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
“Det gælder om meget hurtigt at få lavet en ny måde at spille på, uden det bliver revolutionerende anderledes.”Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg ved, at hvis jeg havde sagt sådan til min salgschef, både dengang jeg var salgskonsulent og butikschef, at jeg lige ville vente med at se, hvad vores konkurrenter gjorde, inden jeg ville lægge mig fast på en målsætning, så var jeg blevet strittet ud med det samme. Man kan da ikke lade ens konkurrenter styre, hvad målsætning man vil have?? Eller er jeg bare helt galt afmarcheret?
Det er den ene måde at se det på.
For jeg kan omvendt sagtens forstå at man melder som man gør - lige pt er truppen langt fra komplet og hvordan de angre handler ind HAR bare en indflydelse på hvor langt vi kan drømme om at nå.
Så det er den små kedelige og snusfornuftige måde de melder ud på.
Men et eller andet sted sætter man også sig selv op til at det er i orden at fejle. Få lidt mere vindermentalitet ind - og meld lidt mere offensivt ud, ville sgu være lækkert. Men det kræver selvfølgelig at JH kan levere det der mangler i truppen - Kvalitet og erfaring - for potentialet er der helt sikkert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFik en tanke, da jeg så kanalsport-interviewet: der kommer 1-2 nye spillere indenfor en rimelig tid - og det ved Kent. Derfra vil OB erklære sig tilfreds med vinduet, for der er jo 23/24 i truppen (og Jesper Hansen-tråden drukne i skuffelse:-), hvorefter man går over til en strategi, der hedder at vente på de spillere, der kan være til rådighed sidst i vinduet + evt. Falk-salg.
nu kan vi igen ende med at være hvad....7-8 runder henne i turneringen før truppen er komplet - og så skal der så lægges en del uger til før de nye er klar og spillet ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg... nu kan vi igen ende med at være hvad....7-8 runder henne i turneringen før truppen er komplet - og så skal der så lægges en del uger til før de nye er klar og spillet ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFik en tanke, da jeg så kanalsport-interviewet: der kommer 1-2 nye spillere indenfor en rimelig tid - og det ved Kent. Derfra vil OB erklære sig tilfreds med vinduet, for der er jo 23/24 i truppen (og Jesper Hansen-tråden drukne i skuffelse:-), hvorefter man går over til en strategi, der hedder at vente på de spillere, der kan være til rådighed sidst i vinduet + evt. Falk-salg.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægWell belært af de sidste mange vinduer har jeg valgt at ikke at forvente noget som helst (og være forberedt på det værste)...Det har desværre haft en negativ indflydelse på mit OB-engagement, til gengæld tror jeg min familie er ret godt tilfredse....
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægWell belært af de sidste mange vinduer har jeg valgt at ikke at forvente noget som helst (og være forberedt på det værste)...Det har desværre haft en negativ indflydelse på mit OB-engagement, til gengæld tror jeg min familie er ret godt tilfredse....
Har heller ingen forventninger overhovedet , glæder mig ikke til vinduerne tværtimod ligger der nærmere en frygt . Da Lund blev købt var reaktionen ,, nå ja okay .
Men det ændrer ikke på mit arrangement i OB , det kan der ikke rokkes ved den gnist og passion kan ikke nedkæmpes af en for mig at se uduelig sportsdirektør , jeg forventer at lave hattrick i år og få 16 hak i sæsonkortet for tredie år i træk .
En gang Odense , altid Odense ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment