Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed de "løfter" at JH kom med i artiklen er der da grund til optimisme omkring at ligge omkring top6 til den tid...
glæder mig til en tid hvor man kun kigger op ad og ikke nedad
Fodbold går op og ned: for 4 år siden var top 6 uambitiøst; nu lyder det nærmest som paradis
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja håber bare det mentale er ved at være på plads igen - var vi i havnet i nedrykningsspillet med det mentale niveau der blev vist til tider under Troels var vi nok rykket ned.....og med den lille krølle på halen - at nok bliver risikoen for nedrykning mindre.....men det gør det jo også så meget desto sværere at vende tilbage.....
jeg er klar på en sæson med succes ihverttilfælde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi må håbe at den kommende OB kerne bestående af Desler,Greve,JJT,Magnus P og måske Anders T/Kasper L kan danne noget stort krydret med andre talenter og profiler...
jeg er klar på en sæson med succes ihverttilfælde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsyntes det er tydeligt når man ser på vores trup at lige det der mangler der...og noget erfaring. Alle de "ældre" spillere husere nede i forsvaret - så gerne en erfaren midtbane profil til at hjælpe de unge på vej
Comment
-
KN får lige nævnt lidt om os efter AAbs sejr i dag.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...toppen/5596981Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægKN får lige nævnt lidt om os efter AAbs sejr i dag.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...toppen/5596981
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDu har 6 til JH
Jeg mener at JHs arbejde indtil nu ligger lidt middel og det er i min verden et 6 tal på 10 skalaen. Jeg synes han har gjort det fornuftigt efter forholdende. Hvis jeg lige skal smide nogle navne på bordet, som ellers har fået høvl af mange, både begrundet og ubegrundet, så er Zohore og Thomas Mikkelsen 2 spillere som jeg ser som ok signinger. Zohore skriver vi jo nok med nu, og derfor var det ok at leje ham. Thomas Mikkelsen har gjort det fornuftigt i Sverige, som jeg læser det, og jeg synes at han også nåede at spille nogle fornuftige kampe for os inden han blev lejet ud. Ingen af dem har bidraget med de mål man kunne håbe på, men Zohore viser nogle gode takter og jeg synes at Thomas Mikkelsen kæmpede røven ud af bukserne i de fleste minutter han fik, og han var bedre på bolden end jeg regnede med. Han kan ligge et fornuftigt første pres og sådan nogle er der også brug for. Så det var 2 eksempler...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægog du har ham til 4 ...
Jeg mener at JHs arbejde indtil nu ligger lidt middel og det er i min verden et 6 tal på 10 skalaen. Jeg synes han har gjort det fornuftigt efter forholdende. Hvis jeg lige skal smide nogle navne på bordet, som ellers har fået høvl af mange, både begrundet og ubegrundet, så er Zohore og Thomas Mikkelsen 2 spillere som jeg ser som ok signinger. Zohore skriver vi jo nok med nu, og derfor var det ok at leje ham. Thomas Mikkelsen har gjort det fornuftigt i Sverige, som jeg læser det, og jeg synes at han også nåede at spille nogle fornuftige kampe for os inden han blev lejet ud. Ingen af dem har bidraget med de mål man kunne håbe på, men Zohore viser nogle gode takter og jeg synes at Thomas Mikkelsen kæmpede røven ud af bukserne i de fleste minutter han fik, og han var bedre på bolden end jeg regnede med. Han kan ligge et fornuftigt første pres og sådan nogle er der også brug for. Så det var 2 eksempler...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægog du har ham til 4 ...
Jeg mener at JHs arbejde indtil nu ligger lidt middel og det er i min verden et 6 tal på 10 skalaen. Jeg synes han har gjort det fornuftigt efter forholdende. Hvis jeg lige skal smide nogle navne på bordet, som ellers har fået høvl af mange, både begrundet og ubegrundet, så er Zohore og Thomas Mikkelsen 2 spillere som jeg ser som ok signinger. Zohore skriver vi jo nok med nu, og derfor var det ok at leje ham. Thomas Mikkelsen har gjort det fornuftigt i Sverige, som jeg læser det, og jeg synes at han også nåede at spille nogle fornuftige kampe for os inden han blev lejet ud. Ingen af dem har bidraget med de mål man kunne håbe på, men Zohore viser nogle gode takter og jeg synes at Thomas Mikkelsen kæmpede røven ud af bukserne i de fleste minutter han fik, og han var bedre på bolden end jeg regnede med. Han kan ligge et fornuftigt første pres og sådan nogle er der også brug for. Så det var 2 eksempler...
Hvad mener du om at vi har været tvunget til at hente 4 lappeløsninger fordi de handler nan lavede i sommerens vindue fejlede , og hvordan syntes du castingen af Dalgaard har været ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHver sin smag , og heldigvis for det giver os noget at debattere ;-) .
Hvad mener du om at vi har været tvunget til at hente 4 lappeløsninger fordi de handler nan lavede i sommerens vindue fejlede , og hvordan syntes du castingen af Dalgaard har været ?
Men jeg kan ikke lide alle de lappeløsninger, det er klart. Jeg er skuffet over Dalgaard lejen, Azers forlængelse, da jeg ikke synes han er god nok. Kryger burde have været købt som allrounder og ikke højre back. Skogseid kan jeg ikke bestemme mig for, men gode er han ikke, men han var en "brandslukker" på posten. Jonasson og Lasse Nielsen er ikke gode nok, men på ingen måde katastrofe signinger. Jeg er i tvivl om JBL, men lad os se når Kent træder til.
Jeg mener også at JH har gjort mange fornuftige køb og handlinger. De unge - Mange vil sige at den er oplagt, men det er stadig JHs ansvar at få det til at ske, eller til ikke at ske. Desler, JJT, Greve, Magnus P og Thomsen har fået kontrakter. Kent og Bredals tiltræden hører også til plusserne sammen med det andet nye personale. Jeg tror også stadig Kirkeskov, som jeg synes afløser Ari fint i dag. Kaspers leje til Astana skulle også være økonomisk god og han var lidt væk fra holdet. Sidst men ikke mindst var Spelmann også en god signing.
Lidt mere positivt end negativt og derfor en karakter lidt over middel.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægLad os starte med Dalgaard. Det var en fejl signing og sådan havde jeg det fra dag 1. Det er ikke godt nok og der er selvfølgelig også en grund til at jeg har en karakter over middel og ikke topkarakter. Kryger er en allrounder og han gjorde det fint nok i efteråret, men selvfølgelig ikke som højre back - Den forstod jeg heller ikke, men Kryger er ok at have i truppen trods alt. Lado, mener jeg, er handlet til noget andet end det vi endte ud med. Lado er en spiller der passer mere ind i Bechs univers, hvorimod han intet har at gøre i Oves spilkoncept. Jeg har også min frygt for at Lado aldrig kommer i gang nu, men mener han lidt endte som en lus mellem 2 negle. Kirkeskov nævnte jeg i en anden tråd for ikke så få dage siden. Han blev købt mens Ari spillede på midten, så...
Men jeg kan ikke lide alle de lappeløsninger, det er klart. Jeg er skuffet over Dalgaard lejen, Azers forlængelse, da jeg ikke synes han er god nok. Kryger burde have været købt som allrounder og ikke højre back. Skogseid kan jeg ikke bestemme mig for, men gode er han ikke, men han var en "brandslukker" på posten. Jonasson og Lasse Nielsen er ikke gode nok, men på ingen måde katastrofe signinger. Jeg er i tvivl om JBL, men lad os se når Kent træder til.
Jeg mener også at JH har gjort mange fornuftige køb og handlinger. De unge - Mange vil sige at den er oplagt, men det er stadig JHs ansvar at få det til at ske, eller til ikke at ske. Desler, JJT, Greve, Magnus P og Thomsen har fået kontrakter. Kent og Bredals tiltræden hører også til plusserne sammen med det andet nye personale. Jeg tror også stadig Kirkeskov, som jeg synes afløser Ari fint i dag. Kaspers leje til Astana skulle også være økonomisk god og han var lidt væk fra holdet. Sidst men ikke mindst var Spelmann også en god signing.
Lidt mere positivt end negativt og derfor en karakter lidt over middel.
TM og Lado blev hentet i sommers . TM præsenteret som et uopdaget talent som lige havde noget af det OB manglede og Lado var den angriber vi skulle vente på for at få den helt rigtige alt imens vi kom helvedes dårligt fra start i ligaen . Begge angribere floppede og i vinters måtte vi så bruge penge på 2 nye angribere , Dalgaard må stå som en gåde hvorfor han blev hentet for det ligner ikke noget der var koordineret ned Ove P . Igen ekstra penge ud af et budgettet fordi man har lavet fejlkøb .
Det var så de 4 lappeløsninger jeg mente som alle kun var nødvendige pga fejlkøb .
Mht Azer så er vi enige om at han ikke er god nok , men det er så en anden snak .Last edited by Magge; 07-06-2015, 20:40.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægLad os starte med (1.) Dalgaard. Det var en fejl signing og sådan havde jeg det fra dag 1. Det er ikke godt nok og der er selvfølgelig også en grund til at jeg har en karakter over middel og ikke topkarakter. (2.)Kryger er en allrounder og han gjorde det fint nok i efteråret, men selvfølgelig ikke som højre back - Den forstod jeg heller ikke, men Kryger er ok at have i truppen trods alt. (3.) Lado, mener jeg, er handlet til noget andet end det vi endte ud med. Lado er en spiller der passer mere ind i Bechs univers, hvorimod han intet har at gøre i Oves spilkoncept. Jeg har også min frygt for at Lado aldrig kommer i gang nu, men mener han lidt endte som en lus mellem 2 negle. (4.) Kirkeskov nævnte jeg i en anden tråd for ikke så få dage siden. Han blev købt mens Ari spillede på midten, så...
Men jeg kan ikke lide alle de lappeløsninger, det er klart. Jeg er skuffet over Dalgaard lejen, Azers forlængelse, da jeg ikke synes han er god nok. Kryger burde have været købt som allrounder og ikke højre back. Skogseid kan jeg ikke bestemme mig for, men gode er han ikke, men han var en "brandslukker" på posten. (5.) Jonasson og Lasse Nielsen er ikke gode nok, men på ingen måde katastrofe signinger. Jeg er i tvivl om JBL, men lad os se når Kent træder til.
Lidt mere positivt end negativt og derfor en karakter lidt over middel.
2. Enig - Har været omkring det stunt mange gange, så bare enig...
3. Enig - men er også nød til at få med, at den transfer var en vi gik og ventede længe på, det skulle være den rigtige... og så var han ikke engang i form da han kom... Lado som spiller kan sikkert blive fin nok, og at OB vil have ham er jo heller ikke hans skyld, men som transfer var det på det nærmeste en total fiasko...
4. Også enig - Kan dog også tilføje at JBL blev hentet 3-4 uger før, og som JH har sagt, var det en pludselig mulighed der opstod med Kirkeskov, det blev et impuls køb, som vi bare må sige ikke gik overhovedet, og den slags indkøb, de skal helst bare sidde der... JH må også have haft en idé om Ari på midten ikke var optimalt...
5. Enig her også(og om JBL)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment