Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Måske vi kunne få ham overtalt til at holdet skal løbe på banen til "For whom the bell tolls" i stedet for "Eye of the tiger"
    Det var faktisk en god ide! Så skal der tæskes! (;

Comment

Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Det var faktisk en god ide! Så skal der tæskes! (;
      Alt er bedre end "Eye og the tiger". Det eneste jeg kan tænke på, når jeg hører den, er at nogen havde hørt Brøndbys "Jump" og tænkt, "sådan én skal vi også ha'".
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er tæt på min vådeste drøm at OP og KN indleder nogen snakke om spillestil og hvilke typer der skal arbejdes på at få til klubben, så OP på bedste måde får afleveret OB og Kents overgang dermed bliver så glidende som muligt.
        Ingen tvivl om at Ove og Kent allerede har drøftet klubben samt spillestil osv. og jeg er også overbevist om at de, samt JH, det kommende halve år vil være i dialog omkring klubben/truppen både kortsigtet og langsigtet.
        Jeg har iøvrigt et håb om at man på en eller anden måde kan finde en funktion i OB til Ove P. Jeg kan virkelig godt lide manden og det vil være ærgerligt at skulle vinke farvel til al den fodboldkompetence allerede til sommer. Men et assistenttræner job under Kent Nielsen eller et job som chefscout eller lign. vil han jo nok ikke Være med på ;-)

Men lige meget hvor god en forfatning OP overdrager truppe i, til Kent til sommer, så er det vigtigt at vi giver manden noget arbejdsro og tid. Det er en 4 årig kontrakt han er ansat på og erfaringerne fra hans tidligere trænerjobs viser at han netop har brug for noget tillid og tid til at bygge tingene op. Det er trods alt ikke længe siden vi lignede en oplagt nedrykker med en trup og organisation der til tider sejlede rundt og på trods af OP's imponerende brandslukningsarbejde, har vi altså stadig lang vej endnu. Når Kent starter til sommer kommer han jo lige fra 5 år i Ålborg med langt bedre træningsfaciliteter og med nogle virkelig imponerende ungdomsårgange, hvor tingene også tog tid med op og nedture, inden det hele kulminerede med mesterskab og pokal sidste sæson. Når han siger at han ser et stort uforløst potentiale i OB er det jo sød musik for alle os striber efter en del sløje år, men bare et hurtigt kig på sammensætningen af vores nuværende trup, samt klubbens træningsfaciliteter osv. viser jo at vi har laaaaang vej endnu. Men jeg er ikke i tvivl om at folk som Ove P. og Kent Nielsen er de helt rigtige folk at få til klubben, så vi kan få OB tilbage på rette spor igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          I

...Men lige meget hvor god en forfatning OP overdrager truppe i, til Kent til sommer, så er det vigtigt at vi giver manden noget arbejdsro og tid. Det er en 4 årig kontrakt han er ansat på og erfaringerne fra hans tidligere trænerjobs viser at han netop har brug for noget tillid og tid til at bygge tingene op.
          Så længe vi ikke er i akut nedrykningsfare (hvilket jeg vil definere som at ligge over stregen), så er jeg frisk på at give Kent alt den tid han skal bruge. I modsætning til Bech, har han bevist at han rent faktisk kan styre en "proces". Jeg glæder mig til at se hvad han kan, og jeg er overbevist om, at Ove nok skal styre os fri af nedrykningen til foråret.

For første gang meget længe, er jeg optimistisk omkring OBs fremtid. Det virker som om der rent faktisk er en plan.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Alt er bedre end "Eye og the tiger". Det eneste jeg kan tænke på, når jeg hører den, er at nogen havde hørt Brøndbys "Jump" og tænkt, "sådan én skal vi også ha'".
            Enig. Hellere Krumme Sangen end Eye of the Tiger
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

http://www.bold.dk/nyt/kent-n-spille...ke-saa-robuste
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Kent ude med riven

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lebrity-verden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja Kent er den gamle skole :) Men synes han har ret.

Comment

Han har helt klart en pointe. Kan sku allerede lide ham! I øvrigt, så synes jeg sku det er mærkeligt at gå i byen som fodboldspiller, det er da godt nok ikke sundt for ens præstationer. Kan da huske Marcus Pedersen var meget i byen i sin tid her, kunne måske være derfor han aldrig har slået i gennem andre steder end sin første klub.

Comment

Ja. Det er lidt trist at tænke på, hvor langt mange nok ville kunne nå med en strammere disciplin. Hvis alle selvtrænede bare halvt så meget som Ronaldo, og brugte mindre tid med Playstation'en og i byen på lørdage...

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Ja. Det er lidt trist at tænke på, hvor langt mange nok ville kunne nå med en strammere disciplin. Hvis alle selvtrænede bare halvt så meget som Ronaldo, og brugte mindre tid med Playstation'en og i byen på lørdage...
                        Enig... tror de færreste stjerner kun møder op og gør det træneren forlanger...

Mvh

MaxHH

Comment

Ja det er da bemærkelsesværdigt at dem jeg personligt mest har mødt i byen er Darko og cedric samt Marcus P da de var her. Massere uforløst potentiale i de 3

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Ja Kent er den gamle skole :) Men synes han har ret.
                            jeg synes det er hamrende interessant det Kent har fat i her. Han fremstår mere og mere som RMN, måske i en lidt mere nutidig version. Ydmyg, principfast, arbejdsom og en grundlæggende tro på at det er værd at lave er værd at lave godt, og under alle omstændigheder lidt bedre end de andre.
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg synes det er hamrende interessant det Kent har fat i her. Han fremstår mere og mere som RMN, måske i en lidt mere nutidig version. Ydmyg, principfast, arbejdsom og en grundlæggende tro på at det er værd at lave er værd at lave godt, og under alle omstændigheder lidt bedre end de andre.
                              Der er meget snak om moderne og gammeldags trænere. Men i bund og grund går det jo ikke, at vi ikke arbejder med hårdt arbejde, dødbolde, og struktur på den baggrund, at det er umoderne. Mit syn på fodbolden er, at den på nogle punkter udvikler sig stærkt - fx taktisk -se bare på Bayern München. Men for at kunne udvikle fodbolden, så skal du også have styr på de grundlæggende redskaber. Du går jo heller ikke fra børnebakken til pukkelpist på din første skiferie.

Kent Nielsen er ingen Troels Bech, så han er måske ikke lige så populær over for sponsorerne, men han kan altså sine grundlæggende værktøjer til hudløshed.

Jeg har selv talt med Kent Nielsen (i arbejdsøjemed), og han er ingen træmand, som nogle godt kunne tro. Han er ærlig, venlig og behandler folk med respekt - så ingen Ståle arrogance dér. Jeg har i øvrigt også talt med Troels Bech. Han sætter jo en dyd i at starte en diskussion, men han kommer jo med sine 10 berømte citater på givende tidspunkter, og det er nok det folk ofte falder på halen over.

Min pointe er blot at Kent Nielsen ikke er så gammeldags som folk tror. Han forventer bare en helhjertet indsats, ligesom folk forventer en helhjertet indsats fra ham.

Comment

Ved ikke om den her har været bragt, men viser at KN er seriøs:
                                http://tipsbladet.dk/blog/eye4talent...udviklingen-12

http://tipsbladet.dk/blog/eye4talent...udviklingen-22

Comment

Working...
                                X