Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror ikke vi skal forvente en hverken top-eller en sub-top placering næste år. Jeg tror at Kent en ansat stort set på samme præmisser som TB var, og det vil sige at der skal "gennemtvinges" flere spillere fra egen ungdomsafdeling og boldbesiddende offensiv spillestil. Der kan sagtens gå 1-2 år før vi er på "sikker grund" og kan ånde relativt frit og ikke have nerver over nedrykningsstregen der i perioder kan komme ubehageligt tæt på. Meget afhænger selvfølgelig af hvordan Ove får afleveret holdet til videre forarbejdning for vores kommende træner og om der skal startes på en frisk igen igen efter TB og Ove
Bare for mig personligt har jeg frygtet de sidste 2 sæsoner når vi går igang. Og har ikke rigtig glædet mig som tidligere.
Det gør jeg til næste sæson.
Det kan dog ændre sig hvis vi mod forventning ikke får styr på holdet og får hentet de forstærkninger vi er sat i udsigt efterhånden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægAl den snak om millioner vil jeg tage med forbehold. KN har gjort det godt i AAlborg med små midler og mon ikke at det er derfor at vi vil have ham. Det er tid til at få de unge kørt ordentlig ind på holdet. Det er jo det OB gerne vil og det ændre tilgangen af KN næppe på. Tværtimod.
Det kræver større hitrate end JH hidtil har vist , og her kan Kent også vise sig at være klasser over TB .Last edited by Magge; 23-12-2014, 20:11.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror ikke vi skal forvente en hverken top-eller en sub-top placering næste år. Jeg tror at Kent en ansat stort set på samme præmisser som TB var, og det vil sige at der skal "gennemtvinges" flere spillere fra egen ungdomsafdeling og boldbesiddende offensiv spillestil. Der kan sagtens gå 1-2 år før vi er på "sikker grund" og kan ånde relativt frit og ikke have nerver over nedrykningsstregen der i perioder kan komme ubehageligt tæt på. Meget afhænger selvfølgelig af hvordan Ove får afleveret holdet til videre forarbejdning for vores kommende træner og om der skal startes på en frisk igen igen efter TB og Ove"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTror også vi stadig skal satse på vores unge , men håber at der bliver åbnet for de indkøb af stærke profiler udefra som det hedder i vores strategi . Det vil sige ikke flere indkøb af spillere som Kryger , Mikkelsen og lignende .
Det kræver større hitrate end JH hidtil har vist , og her kan Kent også vise sig at være klasser over TB .Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er da i øvrigt helt naturligt, at Thorborg ikke ville smide flere gode penge efter dårlige, og at han har forlangt de afgrundsdybe huller lukket, før der kommer nye midler på bordet. Andet ville da være uansvarligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDen tror jeg godt vi kan putte i mølposen. Kent er ligesom Ove en træner der sætter sit hold efter de spillere han har til rådighed. Han er på ingen måde kendt som en boldbesiddelsesfetichist og tiki-taka-træner. Tværtimod er det først i AAB han for alvor har sat et offensivt hold i scene.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet gør alle trænere vel i bund og grund, jeg har ihvertfald ingen grund til at tro at TB ikke gjorde det, og visionen har jeg ikke set eller hørt nogen steder er blevet ændret.......udover Oves mere kontollerede offensiv, men han er jo så ansat som brandslukkerTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Endelig på nettet og sikken god nyhed, men der er en joker. Husker I hvor fremragende Allan Kuhn var som træner, da han blev cheftræner efter en fyring. Men han ville hellere være assistent.
Hvis vi skal være sikre skal vi nok også hente Kuhn. . Det kan være som assistent eller som erstatning for Uffe, som jeg mener skal tilhøre fortiden.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAlle ved da at TB lavede numre, og rokerede rundt så spillere kunne ende i situationer de dybest set ikke var egnet til... andre gange brugte han spillere det ikke var fit eller i god nok form...Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet gør alle trænere vel i bund og grund, jeg har ihvertfald ingen grund til at tro at TB ikke gjorde det, og visionen har jeg ikke set eller hørt nogen steder er blevet ændret.......udover Oves mere kontollerede offensiv, men han er jo så ansat som brandslukker"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjada, men det er vel gjort ud fra en holdning til at det det var den opstilling der var bedst på dagen til den givne opgave. Det fungerede åbenlyst ikke, resten er historie i fht. til TB.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægTroels begyndte først at spille mere simpelt, da lokummet virkelig brændte, og han var ikke særlig god til at sætte holdet op til det. Han havde afgjort en fast filosofi, hvor han gik efter høj boldbesiddelse og mange afleveringer. Der ser jeg både Ove og Kent som langt mere taktisk fleksible.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet kunne jeg nu godt have svært ved at tro på nogen gange, med det vanvid der kunne finde sted... Processen kunne lige så godt komme foran i køen, som den givne kamp kunne det... det sker ikke med Ove, hvor resultaterne tæller først...Believe OB
Comment
Comment