Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Okay, så træneren må gerne angribe unavngivne spillere i pressen, men spillerne skal bare tie stille ... tillad mig at betragte det som ikke skide smart kommunikation.
    Kan jeg ikke se noget forkert i. Der nævnes ingen navne. Savner sgu lidt af den hårde stil som jeg troede vi fik med Kent.
    Men han står jo mere for lejrbålsstemning end "ordnung muss sein"..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan jeg ikke se noget forkert i. Der nævnes ingen navne. Savner sgu lidt af den hårde stil som jeg troede vi fik med Kent.
      Måske er ordnung muss sein ikke længere det smarteste ... du ved, det er ikke kun fansene der har følelser.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Måske er ordnung muss sein ikke længere det smarteste ... du ved, det er ikke kun fansene der har følelser.
        Jeg sagde også kun lidt mere

Comment

Savner altså nogengange at høre noget lign fra Kent Nielsen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...og-tie-stille/

Alle skal steppe up. De kan ikke gemme sig længere, som nogle af dem gjorde i efteråret. Der er ikke flere undskyldninger. Jeg vil ikke høre noget fra deres agenter eller noget om, hvorfor de ikke får chancen. De skal præstere og tie stille, siger Zorniger til Brøndby Indefra.
          Jeg vil meget hellere høre på den slags end på Kents og JHs alternative facts.
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Jeg vil meget hellere høre på den slags end på Kents og JHs alternative facts.
            +1

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              +1
              +2

Comment

Jeg tror bestemt også Kent Nielsen er klart mere kontant og kræver mere af spillerne internt. Tror ikke man skal lade sig narre af hans ageren i pressen. Hans ry er i hvert fald som en no-bullshit type.

Han bruger bare ikke pressen på samme måde som f.eks. Zorniger. Jeg kan godt følge dig i, at det som fan kunne være rart at se den slags - især i en tid som denne. Men det er helt sikkert ikke Kent Nielsens stil.

Udadtil er han loyal overfor sine spillere og sin chef. Det tror jeg egentlig han altid vil være og det har jeg sgu personligt respekt for. På den måde er han helt sikkert oldschool. Det giver ham også noget troværdighed. Hvis han endelig skulle finde på at gå ud og kritisere en spiller eller JH, så kan man være ret sikker på, at han har god grund til det.

Sådan ser jeg det i hvert fald.

Zorniger er anderledes. Han er mere Mourinho-typen forstået på den måde, at han i langt højere grad bruger pressen som et værktøj og "altid" har en agenda når han udtaler sig. Også ift. til sin egen karriere. Det skal man også huske på når man tolker på hans udtalelser.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg tror bestemt også Kent Nielsen er klart mere kontant og kræver mere af spillerne internt. Tror ikke man skal lade sig narre af hans ageren i pressen. Hans ry er i hvert fald som en no-bullshit type.

Han bruger bare ikke pressen på samme måde som f.eks. Zorniger. Jeg kan godt følge dig i, at det som fan kunne være rart at se den slags - især i en tid som denne. Men det er helt sikkert ikke Kent Nielsens stil.

Udadtil er han loyal overfor sine spillere og sin chef. Det tror jeg egentlig han altid vil være og det har jeg sgu personligt respekt for. På den måde er han helt sikkert oldschool. Det giver ham også noget troværdighed. Hvis han endelig skulle finde på at gå ud og kritisere en spiller eller JH, så kan man være ret sikker på, at han har god grund til det.

Sådan ser jeg det i hvert fald.

Zorniger er anderledes. Han er mere Mourinho-typen forstået på den måde, at han i langt højere grad bruger pressen som et værktøj og "altid" har en agenda når han udtaler sig. Også ift. til sin egen karriere. Det skal man også huske på når man tolker på hans udtalelser.
                  Lige i vores tilfælde synes jeg ikke, at en total opbakning bag truppen, dens udformning og hvordan han selv har opfattet flere af vores kampe og præstationer, når man ligger næst-sidst med kun 4 sejre og 16 mål i 21 kampe (og et pokalnederlag til et 1. Divisionshold), giver ham særlig megen "troværdighed".

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

+2
                    + 3
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Lige i vores tilfælde synes jeg ikke, at en total opbakning bag truppen, dens udformning og hvordan han selv har opfattet flere af vores kampe og præstationer, når man ligger næst-sidst med kun 4 sejre og 16 mål i 21 kampe (og et pokalnederlag til et 1. Divisionshold), giver ham særlig megen "troværdighed".

MvH ChrisOB
                      Det er rigtigt. Kent Nielsen er loyal til en grad hvor hans udtalelser indimellem kan virke nærmest komiske når man føler han forsøger at undgå at kalde en skovl for en skovl. Jeg har bare ikke noget stort problem med det - primært fordi jeg personligt ikke er i tvivl om, at det bare er hans stil og at han internt har en meget mere ærlig og kontant stil (og selvfølgelig godt kan se de åbenlyse problemer vi ofte diskuterer herinde).

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Det er rigtigt. Kent Nielsen er loyal til en grad hvor hans udtalelser indimellem kan virke nærmest komiske når man føler han forsøger at undgå at kalde en skovl for en skovl. Jeg har bare ikke noget stort problem med det - primært fordi jeg personligt ikke er i tvivl om, at det bare er hans stil og at han internt har en meget mere ærlig og kontant stil (og selvfølgelig godt kan se de åbenlyse problemer vi ofte diskuterer herinde).
                        Ja, sådan må det være.
                        Husker ikke om han agerede anderledes i BIF og AAB. Men jeg er ikke i tvivl om at han også har fået at vide at klubben foretrækker, han taler, som han gør.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Ja, sådan må det være.
                          Husker ikke om han agerede anderledes i BIF og AAB. Men jeg er ikke i tvivl om at han også har fået at vide at klubben foretrækker, han taler, som han gør.
                          Udadtil er det det eneste rigtige for Kent. Det vil på de indre linjer at de tager den snak, men Kent kender vilkårene i dansk fodbold og han kan ikke gøre andet end han gør.
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Udadtil er det det eneste rigtige for Kent. Det vil på de indre linjer at de tager den snak, men Kent kender vilkårene i dansk fodbold og han kan ikke gøre andet end han gør.
                            Han råber jo også en del mere under kampene efter spillerne.

Mon ikke det også kun er ud af til han taler som han gør.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Han råber jo også en del mere under kampene efter spillerne.

Mon ikke det også kun er ud af til han taler som han gør.
                              Det jeg prøvede at sige, er at Kent på ingen måde kan stille sig op og sige at han hverken har tiltro til hans chef eller til holdet som helhed. Det bør være logik for enhver ..
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det jeg prøvede at sige, er at Kent på ingen måde kan stille sig op og sige at han hverken har tiltro til hans chef eller til holdet som helhed. Det bør være logik for enhver ..
                                Jammen enig. Men kunne han så ikke bare være lidt "forbandet" og ærgelig over at det ikke lykkedes os at hente mere.. Bare en anelse kritisk istedet for at puste et lyserødt røgslør ud som man alligevel kan se igennem. Og dem der ikke kan det nu kommer til det automatisk til foråret... For der kan man ikke løbe fra sandheden alligevel..

Comment

Working...
                                X