Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kent mener stadig at truppen er god nok. Så må det jo være træneren der er problemet.. For uheld og tilfældigheder kan det jo ikke blive ved med at være

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ne-er-gode-nok
    + 1
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kent mener stadig at truppen er god nok. Så må det jo være træneren der er problemet.. For uheld og tilfældigheder kan det jo ikke blive ved med at være

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ne-er-gode-nok

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        + 1
        + 2
        Kents stædighed kan koste os langt mere end nye spillere.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          + 2
          Kents stædighed kan koste os langt mere end nye spillere.
          Tja - hvad skal han sige - at vi reelt har 2 spillere som har niveau til top 6 i ligaen og 3-4 som kan gå. Resten er i bedste fald fornuftige reserver

Comment

Ja jo... men det tror jeg helt seriøst ikke, at han mener. Jeg er overbevist om, at de har vurderet, at truppen var stærkt nok til top 6. Kent har gentagne gange givet udtryk for, at han fik de spillere, han bad om.
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

hvad er det også for en gang vrøvl han kaster sig ud i?.....vi mangler kvalitet, spillerne er ikke gode nok - men det er de - de viser det bare ikke. Come on Kent for helvede

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hvad er det også for en gang vrøvl han kaster sig ud i?.....vi mangler kvalitet, spillerne er ikke gode nok - men det er de - de viser det bare ikke. Come on Kent for helvede
                Helt enig... har først læst det nu, og det reddede mig egentlig et lille smil at gå i seng på...

KN, I øvrigt blandt de laveste snit i en træner periode for OB i suppens 25 år... Det er sgu forbandet uheldigt er det...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Helt enig... har først læst det nu, og det reddede mig egentlig et lille smil at gå i seng på...

KN, I øvrigt blandt de laveste snit i en træner periode for OB i suppens 25 år... Det er sgu forbandet uheldigt er det...
                  Jeg troede det egentligt ikke da vi hentede KN men han har vist sig at være et nosseløst skvat .

Hvorfor kommer det ikke en erkendelse af at Jønsson er fejlcastet til kanten ?

Hvorfor krævede han ikke en angriber i transfervinduet , fremfor at stikke hovedet op i røven på sin chef og erklære sig tilfreds med truppen ?

Hvorfor bliver han ved med at bruge uheld som undslyldning ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Nu prøver jeg lige at være lidt saglig. Men er der ikke en mulighed for, at vi kan kyle John Bredal ud og hive Allan Kuhn ind som assistent? Måske det ville være godt for både Kent og Kuhn at blive forenet igen?
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Gad egentlig vide hvornår Kent Nielsen og OB's ledelse vågner op og indser de har fejlet. Inden det er for sent og vi er i første division 🤔

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Nu prøver jeg lige at være lidt saglig. Men er der ikke en mulighed for, at vi kan kyle John Bredal ud og hive Allan Kuhn ind som assistent? Måske det ville være godt for både Kent og Kuhn at blive forenet igen?
                        Tror kun han ville være interesseret i OB, såfremt vi kylede Kent ud. Tvivler på en svensk mestertræner vil gå ned og blive assistent for et bundhold i suppen, selvom han selvfølgelig en gang er gået fra chef til assistent

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Synes der er fin saglighed i det. Vi er der hvor der skal tages nogen beslutninger som går ud over nogen. Det er næppe dybt retfærdigt overfor Bredahl, men det er ikke et fravalg af ham, men et tilvalg af Kuhn.

Edit. Tror godt Kuhn kender sine begrænsninger.
                          Last edited by Polle; 02-12-2016, 12:22.

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Gad egentlig vide hvornår Kent Nielsen og OB's ledelse vågner op og indser de har fejlet. Inden det er for sent og vi er i første division 樂
                            Jesper Hansen har fået en bunden opgave af bestyrelsen. Skab sorte tal på bundlinien. Han er ikke ansat på baggrund af sine kvalifikationer, for at lede en professionel fodboldklub. Derfor har han desværre meget lang snor, fra bestyrelsens side.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Jesper Hansen har fået en bunden opgave af bestyrelsen. Skab sorte tal på bundlinien. Han er ikke ansat på baggrund af sine kvalifikationer, for at lede en professionel fodboldklub. Derfor har han desværre meget lang snor, fra bestyrelsens side.
                              Så må vi afvente regnskabet og se hvor dygtig han er
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Alle kan skabe sorte tal på bundlinjen.

Jeg er ret sikker på at jeg kunne klare det i en klub som OB, det havde dog ikke kostet på så mange parametre som det gør for JH.

Comment

Working...
                                X