Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Enig. Er vores fysiske træning blevet bedre? Den har været under niveau førhen, og er det måske stadigvæk.
    Vi bliver overmatchet også i hensigt til fysikken en efter anden gang.
    Er NOGET blevet bedre i OB?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Jeg kan bedre lide Carlsberg end Albani, men den forbedring er snart meget længe siden. Og ikke nok til at se uinspireret low lix bold i regn og blæst.
      Jeg bliver mere og mere klar over at JB som assistent er den letteste at skifte. Plus en type som HHA og Spellman eller, suk, Søren Berg. . Mindst.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Nu overvære jeg ikke træningerne, men jeg vil gerne undre mig alligevel. Hvordan ser en fodboldspillers kalender ud? Hos os træner de kun én gang om dagen, og det er vel i to timer? Så bruger de evt. lidt tid i styrkerummet m.v.

        Men forklar mig lige hvorfor, at når det går SÅ dårligt for holdet, og flere spillere udtaler at "der er 24 spillere der skal fyres før Kent". Så det er altså deres ansvar?

        Mit spørgsmål er så, hvorfor fanden fortsætter spillerne ikke bare med at træne med hinanden efter endt træningspas? Det ville da vise udadtil at de fandeme vil det her.. Vores ledere taler konstant om at de ikke er spillet nok sammen, jamen hvorfor fanden træner i ikke i jeres egen tid så? Hvilket signal ville det ikke sende til os fans? I det mindste ville de prøve...

        Fodboldspillere får så mange penge, og de har ås forbandet meget fritid, men jeg ser ingen yde en ekstraordinær indsats?

        Jeg ved godt at det et med forbehold. Nogen går i skole ved siden af, men det ville de nok overleve.

        Jeg synes simpelthen spillerne er dovne, forkælet og tager ikke nok ansvar.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Nu overvære jeg ikke træningerne, men jeg vil gerne undre mig alligevel. Hvordan ser en fodboldspillers kalender ud? Hos os træner de kun én gang om dagen, og det er vel i to timer? Så bruger de evt. lidt tid i styrkerummet m.v.

          Men forklar mig lige hvorfor, at når det går SÅ dårligt for holdet, og flere spillere udtaler at "der er 24 spillere der skal fyres før Kent". Så det er altså deres ansvar?

          Mit spørgsmål er så, hvorfor fanden fortsætter spillerne ikke bare med at træne med hinanden efter endt træningspas? Det ville da vise udadtil at de fandeme vil det her.. Vores ledere taler konstant om at de ikke er spillet nok sammen, jamen hvorfor fanden træner i ikke i jeres egen tid så? Hvilket signal ville det ikke sende til os fans? I det mindste ville de prøve...

          Fodboldspillere får så mange penge, og de har ås forbandet meget fritid, men jeg ser ingen yde en ekstraordinær indsats?

          Jeg ved godt at det et med forbehold. Nogen går i skole ved siden af, men det ville de nok overleve.

          Jeg synes simpelthen spillerne er dovne, forkælet og tager ikke nok ansvar.
          Jeg overværede en træning for et par uger siden. Jeg håber virkelig, at jeg kom en "forkert" dag. Fordi jeg har aldrig set noget så slapt før. Stemningen var overraskende god, hvilket jo er positivt. Men intensiteten i træningen var ikke eksisterende. I den times tid jeg var der, så var der ingen, der blev forpustet. Jeg stod bare og tænkte, hvornår går de i gang? Og hele vejen hjem i bilen var jeg chokeret over, at profesionelle fodboldspillere render rundt og hygger/pjatter som var det en gymnastiktime i folkeskolen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg overværede en træning for et par uger siden. Jeg håber virkelig, at jeg kom en "forkert" dag. Fordi jeg har aldrig set noget så slapt før. Stemningen var overraskende god, hvilket jo er positivt. Men intensiteten i træningen var ikke eksisterende. I den times tid jeg var der, så var der ingen, der blev forpustet. Jeg stod bare og tænkte, hvornår går de i gang? Og hele vejen hjem i bilen var jeg chokeret over, at profesionelle fodboldspillere render rundt og hygger/pjatter som var det en gymnastiktime i folkeskolen.
            Det lyder sgutte særlig opmuntrende. Har Kent mistet grebet? Når spillere rejser til udlandet hører man ofte, at nu træner de så meget mere og så hårdere og mere disciplineret. Der skulle vel ikke være nogen hindring for at spillerne i OB trænede lige så hårdt og disciplineret????
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg overværede en træning for et par uger siden. Jeg håber virkelig, at jeg kom en "forkert" dag. Fordi jeg har aldrig set noget så slapt før. Stemningen var overraskende god, hvilket jo er positivt. Men intensiteten i træningen var ikke eksisterende. I den times tid jeg var der, så var der ingen, der blev forpustet. Jeg stod bare og tænkte, hvornår går de i gang? Og hele vejen hjem i bilen var jeg chokeret over, at profesionelle fodboldspillere render rundt og hygger/pjatter som var det en gymnastiktime i folkeskolen.
              Puha det skræmmer mig altså! Men mit indtryk er som du nævner til sidst i dit indlæg. Humøret og truppens sammensætning rent personligt nok er meget godt ramt, men på træningsbanen ligner de folkeskolehold som hygger sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Puha det skræmmer mig altså! Men mit indtryk er som du nævner til sidst i dit indlæg. Humøret og truppens sammensætning rent personligt nok er meget godt ramt, men på træningsbanen ligner de folkeskolehold som hygger sig.
                Det må da for f*nden være trænerens ansvar at få sådan en flok til at opføre sig som det de er: professionelle fodboldspillere. Som Lyngbys træner siger: (frit citeret) spillerne skal ville dø på banen!!
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Det må da for f*nden være trænerens ansvar at få sådan en flok til at opføre sig som det de er: professionelle fodboldspillere. Som Lyngbys træner siger: (frit citeret) spillerne skal ville dø på banen!!
                  Jeg er enig, men når spillerne selv udkårer sig selv som skurkene der er til grund for vores nuværende situation.. hvorfor så ikke vise omverdnen at de vil det her, og de vil have vendt det.

                  Jeg forsøger at sammenligne med mit arbejde, og jeg skal love dig for at hvis jeg var fodboldspiller på så dårligt et kørebde fodboldhold, så var jeg blevey 2 timer længere hver dag..

                  De er forkælet! De skal ikke glæde sig til det virkelige liv efter fodbold.

                  Comment


                    Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke træner hårdere. Vi har både hørt spillere og trænere fra bøf, lyngby og ach søge at de aldrig har trænet hårdere end nu. Ach og Lyngby for at overleve og bøf, for at kunne klare spillestilen. Man ser jo hvordan de klarer sig. Lyngby og ach har med et spillermaterialet som på papiret er under under vores, klaret så de ligger henholdsvis 8 og 11 point foran os, og Bif klarer sig også noget bedre, selvom de spiller for spiller var bedre under Frank. Det er altså simpelt bare at skrue op for intensiteten, for spillerne vinder på det og det bør være motivationen nok

                    Comment


                      Mørke træningsaftener med lange løbeture rundt om skovsøen i smat, mudder og regntungt joggingtøj af bomuld er for længe siden slut. Opkastning af ren udmattelse er skiftet ud med smartphones, Cocio og to timers hyggetræning i hverdagene. Det er sikkert rart for spillerne, men til gengæld er kondition og styrke nærmest ikke-eksisterende i truppen.

                      Dethlefsen, Schjønberg, Hemmingsen, Nedergaard, Brian Steen og alle de andre ville dø af grin, hvis de så, hvordan nutidens fodboldspillere i OB træner.

                      De er fucking luksusdyr.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Hvor kunne det være fedt, at se noget initiativ. Ekstra træninger, ikke nødvendigvis hård fysisk træning, men dødbolde, afslutninger, indlæg.

                        Comment


                          Jeg kan ikke sige om de træner dårligt og forkælet, men det er bestemt mit indtryk. Jeg tænker også på Azer's senest interview fra Bukarest, hvor han giver udtryk for at træningen i Rumænien er LANGT hårdere end det var i OB.. mon ikke træningskulturene er forskellige i de to lande, men det han giver udtryk for, virker for mig som om at træningen er ikke eksisterende i OB.

                          "Vi træner utrolig, utrolig meget her i forhold til OB. Jeg har ikke haft en fridag i flere uger. Det skyldes blandt andet, at vi samles to dage før kampdag og bor isoleret – lige meget om det er på hjemmebane eller udebane. Når det er på hjemmebane bor vi bare på træningsanlægget. Så der er ikke tid til så meget andet end fodbold, og det skulle jeg selvfølgelig lige vænne mig til" - Azer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Mørke træningsaftener med lange løbeture rundt om skovsøen i smat, mudder og regntungt joggingtøj af bomuld er for længe siden slut. Opkastning af ren udmattelse er skiftet ud med smartphones, Cocio og to timers hyggetræning i hverdagene. Det er sikkert rart for spillerne, men til gengæld er kondition og styrke nærmest ikke-eksisterende i truppen.

                            Dethlefsen, Schjønberg, Hemmingsen, Nedergaard, Brian Steen og alle de andre ville dø af grin, hvis de så, hvordan nutidens fodboldspillere i OB træner.

                            De er fucking luksusdyr.
                            OB har altid været afhængig af, at finde de ekstra procenter, ved at arbejde lidt hårdere. Træningsanlægget er forældet, og været det i årevis, og de øvrige generelle rammer, er jo ringere end de fleste serieklubber. Så vi kan ikke lave en Hjulmand i OB, det er umuligt. Man må finde de ekstra procenter på anden vis. Ricardo stillede ekstremt store krav til spillerne, de våndede sig og pev, men da resultaterne kom, lukkede alle munden. Det samme med Kim Brink. Den der vildskab, ilden i øjnene, vreden, det indestængte behov for, at vise hele verden, at man fandme kan smadre dem alle, alle dem der griner af OB, det er dødt for længst.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg kan ikke sige om de træner dårligt og forkælet, men det er bestemt mit indtryk. Jeg tænker også på Azer's senest interview fra Bukarest, hvor han giver udtryk for at træningen i Rumænien er LANGT hårdere end det var i OB.. mon ikke træningskulturene er forskellige i de to lande, men det han giver udtryk for, virker for mig som om at træningen er ikke eksisterende i OB.

                              "Vi træner utrolig, utrolig meget her i forhold til OB. Jeg har ikke haft en fridag i flere uger. Det skyldes blandt andet, at vi samles to dage før kampdag og bor isoleret – lige meget om det er på hjemmebane eller udebane. Når det er på hjemmebane bor vi bare på træningsanlægget. Så der er ikke tid til så meget andet end fodbold, og det skulle jeg selvfølgelig lige vænne mig til" - Azer
                              At OB ikke længere er Danmarks fysiske hold nr.1 begræder jeg hver dag.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg er enig, men når spillerne selv udkårer sig selv som skurkene der er til grund for vores nuværende situation.. hvorfor så ikke vise omverdnen at de vil det her, og de vil have vendt det.

                                Jeg forsøger at sammenligne med mit arbejde, og jeg skal love dig for at hvis jeg var fodboldspiller på så dårligt et kørebde fodboldhold, så var jeg blevey 2 timer længere hver dag..

                                De er forkælet! De skal ikke glæde sig til det virkelige liv efter fodbold.
                                Da KN i sin tid kom til klubben troede jeg faktisk, at han var repræsentant for den indstilling, du beskriver. For hvis spillerne ikke af sig selv har det i sig at give dét ekstra, der skal til, er det i mine øjne træneren, der skal sætte barren højt og indføre en disciplin således at ingen!!! spiller på noget tidspunkt så meget som tænker på at hoppe over hvor gærdet er lavest. Måske har jeg fejlvurderet ham. Hvis spillerne dybest set er smådovne, ramler det hele jo, hvis det er dem, der skal sætte dagsordenen...
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X