Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlægSer det mere som lidt rotation end "B-holdet" Har svært ved at se andet end et par stykker, som kan kalde sig en del af et "A-hold". Jeg mener netop, at vi skal have ambitioner om at nå langt i pokalen - især når top 6 er væk.
Vil mene det er et selvmål at sylte pokalen .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTror kun at det er Thorborg der kan fyre ham ... og det sker nok ikke før målet ikke kan nås matematisk og måske ikke engang der ... der er trods alt også en sæson næste år ... og han har en 5årig kontrakt ..guldrandet ...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTror kun at det er Thorborg der kan fyre ham ... og det sker nok ikke før målet ikke kan nås matematisk og måske ikke engang der ... der er trods alt også en sæson næste år ... og han har en 5årig kontrakt ..guldrandet ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægUd med ham... Det er håbløst det han har præsenteret.
Og lad være med at blande JH ind i denne diskussion.
Farveller... tak for lort
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægUd med ham... Det er håbløst det han har præsenteret.
Og lad være med at blande JH ind i denne diskussion.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSå 5 mill i løn"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan fik kun 4 år. Så han har 2 1/2 år tilbage
JH skal så i givet fald ud og finde ny træner - det er jeg godt nok ikke tryg ved.
Vi må have endnu et blodbad som det vi så for 5 års tid siden - ud med træner og sportsdirektør og så må der startes forfra - igen. SUK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDrop det dér. Selvfølgelig skal JH blandes ind i det her. Han ansatte Kent. Lad os starte dér.
MvH ChrisOB
Det har været mig en gåde at folk har holdt hånden over Kent i lang tid. Nu må alle kunne se hvor skidt han har forvaltet dette hold.
At vi også skal fyre JH kan vi tage i en anden tråd...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog det er jo kun et af problemerne...det næste er at han har været med til at sammensætte truppen - ny træner = ny trup....igen (men den vej skal vi jo reelt alligevel da den vi har jo på ingen måde slår til)
JH skal så i givet fald ud og finde ny træner - det er jeg godt nok ikke tryg ved.
Vi må have endnu et blodbad som det vi så for 5 års tid siden - ud med træner og sportsdirektør og så må der startes forfra - igen. SUK
Comment
Comment