Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Det er desværre en mulighed, at Allan Kuhn spillede en større rolle i AaB's mesterskab, end vi troede. Det mener en del AaB-fans i hvert fald. Ser man isoleret på Kents resultater i Horsens og Brøndby, så det også usædvanligt skidt ud.

    Jeg fornemmer heller ikke nogen form for ide eller originalitet i hans taktik. Hvad vil han egentlig? Hvis bare man sad med en fornemmelse af, hvad han havde af ideer. Det er det samme som under Troels Bech. Jeg forstod aldrig, hvad han egentlig ville med holdet. Det var det, som jeg så godt kunne lide ved typer som Bruce Rioch og Ove Pedersen. De sagde helt åbent og ærligt, hvad de ville have holdet til - og spillerne forstod det åbenbart også.

    Med Kent og Troels er det mere noget med at lykkedes med nogle løb, og når det så ikke virker, så er det fordi, at timingen lige mangler i de afgørende situationer. Jeg forstår det ikke, og det gør spillerne heller ikke.

    Jeg er bange for, at en fire år lang kontrakt med Kent var alt, alt, alt for lang. Personligt så jeg gerne både ham og Jesper Hansen fyret. Jeg tror ikke på nogen af de herrers projekt længere.
    Jeg synes nu ikke taktikken er svær at se ... hurtigt spil/hurtige kombinationer ved jorden, med fløje der meget gerne må løbe ind i banen, desværre har vi ikke spillerne til at udføre det.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Det er desværre en mulighed, at Allan Kuhn spillede en større rolle i AaB's mesterskab, end vi troede. Det mener en del AaB-fans i hvert fald. Ser man isoleret på Kents resultater i Horsens og Brøndby, så det også usædvanligt skidt ud.

      Jeg fornemmer heller ikke nogen form for ide eller originalitet i hans taktik. Hvad vil han egentlig? Hvis bare man sad med en fornemmelse af, hvad han havde af ideer. Det er det samme som under Troels Bech. Jeg forstod aldrig, hvad han egentlig ville med holdet. Det var det, som jeg så godt kunne lide ved typer som Bruce Rioch og Ove Pedersen. De sagde helt åbent og ærligt, hvad de ville have holdet til - og spillerne forstod det åbenbart også.

      Med Kent og Troels er det mere noget med at lykkedes med nogle løb, og når det så ikke virker, så er det fordi, at timingen lige mangler i de afgørende situationer. Jeg forstår det ikke, og det gør spillerne heller ikke.

      Jeg er bange for, at en fire år lang kontrakt med Kent var alt, alt, alt for lang. Personligt så jeg gerne både ham og Jesper Hansen fyret. Jeg tror ikke på nogen af de herrers projekt længere.
      Det virker mere og mere sandsynligt at AaB fansene har ret ift KN .

      Men husk tålmodigheden , for både Jesper " jeg køber på må og få " Hansen og Kent " vi er godt med i kampene "Nielsen er meget tilfredse så Horsens sagaen kører lystigt videre ..
      Last edited by Magge; 18-10-2016, 17:04.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg synes nu ikke taktikken er svær at se ... hurtigt spil/hurtige kombinationer ved jorden, med fløje der meget gerne må løbe ind i banen, desværre har vi ikke spillerne til at udføre det.
        Jeg synes egentlig vi har kantspillere som kan tage nogle af de rigtige løb, men det er som om at vi alligevel spiller bolden ind i blindgyder hvis de overhovedet får bolden.

        Der er noget med udførelsen af systemet som ikke hænger sammen, også har vi bare slet ikke talenter af den størrelse som Aab havde, specielt på kanten.

        Gad vide hvor mange af Aab's mål som egentlig kan tilskrives den spillestil?
        Aab havde et hold af spillere som kunne score udenfor feltet, måske det har betydet en hel del for succesen. Modsat forsøger vi altid at få den helt ind i feltet og stopper op hvis muligheden ikke er der.

        Comment


          Jeg mente nu nærmere at det var farligt herinde at foreslå en anden Nielsen end Kent :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg synes nu ikke taktikken er svær at se ... hurtigt spil/hurtige kombinationer ved jorden, med fløje der meget gerne må løbe ind i banen, desværre har vi ikke spillerne til at udføre det.
            Er det noget du har set i vores kampe? Eller noget du har læst?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Er det noget du har set i vores kampe? Eller noget du har læst?
              Set det i samtlige samtlige kampe, fordi det er så tydeligt ... desværre bare med ringe spillere.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Set det i samtlige samtlige kampe, fordi det er så tydeligt ... desværre bare med ringe spillere.
                Ja det må jeg desværre indrømme jeg har svært ved at se. Synes sgu ikke vi spiller specielt hurtigt. Nærmere tværtimod.

                Comment


                  Spørgsmål: Ville Kent Nielsen stadig være træner i OB, hvis vi havde haft den gamle struktur med 12 hold og to direkte nedrykkere?

                  Spørgsmål 2: Er det kun træneren, som bør holdes oppe på målsætningen om top seks? Gælder det også sportsdirektøren? Bestyrelsen? Hvor langt skal vi op for at placere ansvaret?
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    1 Han ville ligge på vippen, meget tæt på en fyring, hvis man ikke allerede havde gjort det.

                    2 Implementeringen af OBs turnarround har været meget tæt på en katastrofe. Vi kender alt for lidt til den måde der bliver taget beslutninger på i til at vurdere hvor højt op ansvaret skal ligge og hvem giver det mening at udskifte? Ville en anden bestyrelsesformand have resulteret i andre ansættelser eller have taget andre afgørende beslutninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      1 Han ville ligge på vippen, meget tæt på en fyring, hvis man ikke allerede havde gjort det.

                      2 Implementeringen af OBs turnarround har været meget tæt på en katastrofe. Vi kender alt for lidt til den måde der bliver taget beslutninger på i til at vurdere hvor højt op ansvaret skal ligge og hvem giver det mening at udskifte? Ville en anden bestyrelsesformand have resulteret i andre ansættelser eller have taget andre afgørende beslutninger.
                      Jeg har svært ved at tro der findes andre klubber/bestyrelser som havde accepteret så mange fejlkøb som JH har foretaget , ligesom de udtalelser han har været i pressen med heller ikke kan være værdsat i bestyrelsen .
                      JH har vel på intet tidspunkt formået at appellere til fans og det fynske folk .
                      Last edited by Magge; 19-10-2016, 12:23.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Spørgsmål: Ville Kent Nielsen stadig være træner i OB, hvis vi havde haft den gamle struktur med 12 hold og to direkte nedrykkere?

                        Spørgsmål 2: Er det kun træneren, som bør holdes oppe på målsætningen om top seks? Gælder det også sportsdirektøren? Bestyrelsen? Hvor langt skal vi op for at placere ansvaret?
                        Det er bestyrelsen der sætter de overordnede mål for virksomheden og derefter søger for at have de mennesker ansat der kan opfylde målsætningen. Normalt ville bestyrelsen ansætte en adm. dir. der så vil ansætte en dir for hver division og denne vil så ansætte de chefer der skal styre de enkelte afdelinger.
                        oversat til OB vil det normalt være sådan at bestyrelsen med Thorborg ansætter Ole Bang Nielsen (adm dir) der så ansætter Bo Borring Jacobsen (økonomidir) og Jesper Hansen (sportsdirektør) der så ansætter Kent Nielsen (afd. 1. holdet) og Kim Engstrøm (afd. U19) osv osv ..
                        MEN ...i OB er det ikke den adm. dir der har ansat sportsdirektøren. Der er bestyrelsen .. det kan være fordi at Ole Bang Nielsen ikke ønsker at have noget ansvar for det sportslige eller fordi bestyrelsen gerne vil have den direkte kontakt til fodbolddelen (man brændte måske nallerne med Poul Hansen og vil holde opsyn) ..ligesom det er bestyrelsen der har hentet 1. holdstræneren ... i det hele taget så er bestyrelsen ret meget nede i den daglige drift ... og har i øvrigt underskrevet regnskabet hvor målsætningen for OB fremgår ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Mon han ryger, hvis vi ikke går videre i dag?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                            Mon han ryger, hvis vi ikke går videre i dag?

                            Nej det tror jeg ikke på. Så skal han gå selv, ledelsen vil om noget udstille deres egen manglende kompetence ved at fyre ham, de har trods alt selv ansat ham. men et centralt spørgsmål, for jeg tror at vi er ude af pokalen klokken 20:45.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                              Mon han ryger, hvis vi ikke går videre i dag?
                              Jeg tror ikke han ryger før til vinter, hvis de fyrer ham (hvad jeg ikke håber de gør). Vi stiller lidt med "B-holdet" i dag (Grytebust (anf) - Lund, Tverskov, Tingager, Pereira – Edmundsson, Izunna, Welbeck, Greve – Mikkelsen, Jacobsen), så jeg tror fokus ligger på Superligaen.

                              Lige nu tror jeg missionen er at få overstået pokalkampen uden skader (og forhåbenligt en sejr), få et begrænset nederlag mod FCK, og så skal vi vinde mod Silkeborg.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Ser det mere som lidt rotation end "B-holdet" Har svært ved at se andet end et par stykker, som kan kalde sig en del af et "A-hold". Jeg mener netop, at vi skal have ambitioner om at nå langt i pokalen - især når top 6 er væk.

                                Comment

                                Working...
                                X