Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Kent i Ekstrabladet:

- Lige nu tænker vi slet ikke i slutspilsbaner. Det er ikke relevant. Der er lige nu meget andet, vi skal koncentrere os om.

Endelig lidt realitetssans. Man kan ikke løse et problem, før man anderkender, at der er et. Lad os håbe, hans ærlighed smitter af på Jesper uld i mund.
    Det var fandme på tide. Men jeg håber ikke det bliver et set up til, at man nu har undskyldningen, undskyld, "den plausible forklaring" klar til top 6 ikke bliver en realitet.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Jeg har en stærk mistanke om, at JH udmærket godt har vidst, at det blev meget meget svært at nå top-6, men at der skulle sweet-talkes lidt til sponsorerne, og så måske håbe, at OB med en god sæsonstart, længe kunne lægge lunt i svinget. Nå er kalkulen så røget, pga. den elendige sæsonstart, og nu skal undskyldningerne til at rulle frem, så man kan overbevise sponsorerne om, at det blot er et bump på vejen, og det faktisk går rigtig fint fremad, og de kan roligt lægge de samme penge næste år igen......

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Jeg har en stærk mistanke om, at JH udmærket godt har vidst, at det blev meget meget svært at nå top-6, men at der skulle sweet-talkes lidt til sponsorerne, og så måske håbe, at OB med en god sæsonstart, længe kunne lægge lunt i svinget. Nå er kalkulen så røget, pga. den elendige sæsonstart, og nu skal undskyldningerne til at rulle frem, så man kan overbevise sponsorerne om, at det blot er et bump på vejen, og det faktisk går rigtig fint fremad, og de kan roligt lægge de samme penge næste år igen......
        I så fald er dette nok ikke den rette strategi. Sponsorerne finder nok ikke Hobro og Vendsyssel specielt sexet!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          I så fald er dette nok ikke den rette strategi. Sponsorerne finder nok ikke Hobro og Vendsyssel specielt sexet!
          jeg tror ikke, de overvejer nedrykning som en mulighed.

Comment

Nej det gjorde de nok ikke, men i mine øjne er vi klare favoritter i øjeblikket.

Comment

Det tror jeg heller ikke man gjorde sidst man rykkede ned
              Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Nej det gjorde de nok ikke, men i mine øjne er vi klare favoritter i øjeblikket.
                Ok så. Det er måske lige at sætte tingene på spidsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Ok så. Det er måske lige at sætte tingene på spidsen.
                  Måske - men lige nu og her, kan du da finde hold der performer markant dårligere end os? For jeg har da lidt svært ved det. EfB ser ud til at være komme lidt op i gear.... SIF skraber da også point til sig. Det er altså de hold vi bliver nødt til at sammenligne os med.
                  Favorit.til nedrykning vil jeg måske heller ikke sige endnu.....Men jeg er der at jeg tror mere på en tur i 1 division end på at vi ender i top 6

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Måske - men lige nu og her, kan du da finde hold der performer markant dårligere end os? For jeg har da lidt svært ved det. EfB ser ud til at være komme lidt op i gear.... SIF skraber da også point til sig. Det er altså de hold vi bliver nødt til at sammenligne os med.
                    Favorit.til nedrykning vil jeg måske heller ikke sige endnu.....Men jeg er der at jeg tror mere på en tur i 1 division end på at vi ender i top 6
                    Ja det er jeg helt enig med dig i. Men jeg tror omvendt heller ikke vi bliver ved med at være så ringe. Hvis vi ligger nr 14 til jul er jeg sikker på Kent Nielsen er fortid. Så dårlig er truppen heller ikke. Markant dårligere er Silkeborg og FCN.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ja det er jeg helt enig med dig i. Men jeg tror omvendt heller ikke vi bliver ved med at være så ringe. Hvis vi ligger nr 14 til jul er jeg sikker på Kent Nielsen er fortid. Så dårlig er truppen heller ikke. Markant dårligere er Silkeborg og FCN.
                      Meget kan selvfølgelig nå at ændre sig - men når man snakker om favoritter er det ofte på baggrund af et her-og-nu billede. Og her og nu ser det sgu sølle ud.
                      Og selv om vi på papiret har en bedre trup så skal det jo også bevises....

Comment

Der er noget, som har slået mig angående Kent Nielsen rent taktisk. Det er ofte blevet udlagt sådan, at Kent Nielsen er tilhænger af kanter som trækker ind i banen og offensive backer der skaber bredde. Men i OB har backerne været defensive, og han foretrækker dette, hvilket Per Nielsen også skriver i sin bog, så det med offensive backer er en skrøne.

Per Nielsen skriver videre i sin bog, at Kent Nielsen ikke rigtigt interesserede sig for den røde tråd i BIF, og ikke gik op i hvordan U-19 spillede, ligesom han heller ikke gav de unge spillere en udviklingsplan og perspektiv, hvilket frustrerede mange af de unge spillere. Dertil nævner PN, at KN valgte de helt forkerte assistenter i BIF, og slet ikke havde blikket for, hvad en assistent skal kunne ift. mandskabspleje og at sætte sig i respekt. Her kan jeg ikke lade være med at tænke på fravalget af Flemming Poulsen....I AaB var Kent Nielsen vel nødt til at acceptere Kuhn.

Det her er nyt for mig, men har netop kigget lidt i Per Nielsens bog, og det giver mig et ringere indtryk af KN.

Comment

Syntes spillerene indstilling er rimelig, syntes også vi har flere kvalitets spillere end vores modstandere. i bunden Der er selvfølgelig en risiko, nogle gange ser man jo små hold præsterer ekstra ordinært, så hvis Silkeborg Viborg for alvor kommer igang, ja så kan det gå galt. Vi må ikke håbe de laver en Hobro og overrasker uventet.

Tror nu så meget på holdet at det skal vi såmænd nok undgå.
                          Last edited by Ricardo; 19-09-2016, 19:35.

Comment

Tror ikke at vi rykker ned eller kommer tæt på.. Men en misset top 6 har jeg og en del andre meldt ud siden start/midt August..
                            Det har på intet tidspunkt været svært at se de mangler vi har og ikke fik besat. Mens andre konkurrende klubber har købt meget bedre ind og brugt flere penge..
                            De vil det bare mere end os...

For OB,Jesper Hansen og OSE er det vigtigere at man kommer ud med et overskud i 2016.. Sportslig succes er selvfølgelig vigtig for dem.. Da det genererer flere penge. Men man har ikke været villig til at "gøre det der skal til". Man er blevet mere et firma end en fodboldklub.
                            Det afspejler sig hurtigt i en meget tæt superliga og miraklerne er udeblevet.. Det er ikke lykkedes at spille over evne som man satsede på

Comment

Der er noget, som har slået mig angående Kent Nielsen rent taktisk. Det er ofte blevet udlagt sådan, at Kent Nielsen er tilhænger af kanter som trækker ind i banen og offensive backer der skaber bredde. Men i OB har backerne været defensive, og han foretrækker dette, hvilket Per Nielsen også skriver i sin bog, så det med offensive backer er en skrøne.

Per Nielsen skriver videre i sin bog, at Kent Nielsen ikke rigtigt interesserede sig for den røde tråd i BIF, og ikke gik op i hvordan U-19 spillede, ligesom han heller ikke gav de unge spillere en udviklingsplan og perspektiv, hvilket frustrerede mange af de unge spillere. Dertil nævner PN, at KN valgte de helt forkerte assistenter i BIF, og slet ikke havde blikket for, hvad en assistent skal kunne ift. mandskabspleje og at sætte sig i respekt. Her kan jeg ikke lade være med at tænke på fravalget af Flemming Poulsen....I AaB var Kent Nielsen vel nødt til at acceptere Kuhn.

Det her er nyt for mig, men har netop kigget lidt i Per Nielsens bog, og det giver mig et ringere indtryk af KN.
                              Det var vel ikke Kent Nielsen som fravalgte Flemming Poulsen, var han ikke væk inden Kent startede i klubben.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                Det var vel ikke Kent Nielsen som fravalgte Flemming Poulsen, var han ikke væk inden Kent startede i klubben.
                                Det var jo KN der overtog efter sommerpausen hvor FL røg ud, så mon ikke det var clearet med Kent?

Comment

Working...
                                X