Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kunne han sikkert godt gøre, men det tjener ikke noget formål i fht. truppen .. så det bliver imø et nej herfra. Den slags må og skal klares inden for hjemmets fire vægge.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMen risikerer det ikke at ende med at være åbenbart falsk/ lettere komisk?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSelvf. gør det det det, men der altså ingen der bliver bedre individuelt, eller som trup og hold af at få at vide at de "stinker" og faktisk er nogen skidte fodboldspillere. Sådan arbejder en moderne træner som KN bare ikke (end ikke OP ville gøre det) Det gælder for KN om at få det optimale ud af en "ramt" trup
Det synes jeg ikke.
Jeg er heller ikke helt sikker på, at Kent mener vi er en "ramt" trup. Måske mere "uheldig" og "fuld af muligheder"
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Så har vi den igen. Kan meget bedre lide Zornigers stil her end Kents
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...julsager-salg/
- Jeg er ikke bestemt ikke tilfreds med situationen, som den ser ud lige nu. Nu begynder puslespillet virkelig på midtbanen, siger Zorniger til Ekstra Bladet.
- Jeg mener ikke, at vi har hentet nogen egentlig erstatning for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHvis man offentligt siger "Truppen er ikke bred nok" og "der er ikke blevet hentet en erstatning for spiller Indsæt Navn" som Zorniger - som i øvrigt er en langt mere "moderne" træner end Kent - er det så det samme, som at sige at de "stinker" og er nogle skidte fodboldspillere?
Det synes jeg ikke.
Jeg er heller ikke helt sikker på, at Kent mener vi er en "ramt" trup. Måske mere "uheldig" og "fuld af muligheder"
MvH ChrisOBTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Overdrivelse fremmer forståelsen ved du .. mener du at Kent skal sige offentligt at når ElMak ikke her mere er vi sikre nedrykkere, eller skal han prøve at indgyde spillerne en tro på at projekt overlevelse slet ikke er umulig. Det må bl.a. dreje sig om at se muligheder fremfor begrænsningerLast edited by manner; 03-02-2017, 10:32.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNej overhovedet ikke... Det skal vist bare overdrives...
Jeg synes fodboldspillere har et stort problem, hvis ikke de har, undskyld udtrykket, nosser til at tage imod pres fra deres træner, offentligt eller ej. Der er ingen, der er blevet hængt ud til tørre. Ved navns nævnelse. Det ville jeg imidlertid godt kunne se et problem ved. Men ikke det Zorniger gør. DET savner jeg hos Kent.
Og selv hvis træneren offentligt siger "truppen er ikke god nok" så synes jeg da det mest produktive svar på sådan en "anklage" er at gå ud og modbevise træneren. Steppe up. Ikke putte den typisk danske "Uh hvor er det synd for mig" ned over sig selv.
Grow a pair.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOverdrivelse fremmer forståelsen ved du .. mener du at Kent skal sige offentligt at når ElMak ikke her mere er vi sikre nedrykkere, eller skal han prøve at indgyde spillerne en tro på at projekt overlevelse slet ikke er umulig. Det må dreje sig om at se muligheder fremfor begrænsninger
Kent kommer ikke til at sige de ting offentligt, fordi han, stadig, ikke er enig i, år truppen ikke er god nok.
Det ville klæde ham at anerkende, at når man ligger næst sidst, så skal man tale åbent og ærligt om mulighederne for at man kan rykke ned. Ikke den tynde omgang ordskvaller om "nye muligheder" og "Alle under top 6 er i krise".
Jeg vil gerne have Kent til at tale som Zorniger, men nærer ingen illusioner om, at han kommer til at gøre det, fordi den del kræver, at man kan se, der er et problem.
Det tror jeg ikke, at han helt gør.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægÅh de stakkels "moderne" fodboldspillere - deres træner synes ikke truppen er bred nok og en stor profil mangler. Hvordan skal de overhovedet overleve så underlødigt og beskidt et angreb? Hvis jeg nu skulle bruge min egen overdrivelse...?
Jeg synes fodboldspillere har et stort problem, hvis ikke de har, undskyld udtrykket, nosser til at tage imod pres fra deres træner, offentligt eller ej. Der er ingen, der er blevet hængt ud til tørre. Ved navns nævnelse. Det ville jeg imidlertid godt kunne se et problem ved. Men ikke det Zorniger gør. DET savner jeg hos Kent.
Og selv hvis træneren offentligt siger "truppen er ikke god nok" så synes jeg da det mest produktive svar på sådan en "anklage" er at gå ud og modbevise træneren. Steppe up. Ikke putte den typisk danske "Uh hvor er det synd for mig" ned over sig selv.
Grow a pair.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOverdrivelse fremmer forståelsen ved du .. mener du at Kent skal sige offentligt at når ElMak ikke her mere er vi sikre nedrykkere, eller skal han prøve at indgyde spillerne en tro på at projekt overlevelse slet ikke er umulig. Det må bl.a. dreje sig om at se muligheder fremfor begrænsninger
Nej, for vi er jo ikke sikre nedrykkere, så hvorfor skulle han det... Man kan sagtens indgyde tro på projektet ved ærligt at melde sådan og sådan ud.
Spillerne er selvfølgelig godt klar over at overlevelse slet ikke er umuligt, også uden de skal have pædagogisk hjælp til at se det...
Hvis truppen virkelig er så skrøbelig som det på nogen kan lyde til, så har vi i den grad problemer..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægÅh de stakkels "moderne" fodboldspillere - deres træner synes ikke truppen er bred nok og en stor profil mangler. Hvordan skal de overhovedet overleve så underlødigt og beskidt et angreb? Hvis jeg nu skulle bruge min egen overdrivelse...?
Grow a pair.
MvH ChrisOBTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå har vi den igen. Kan meget bedre lide Zornigers stil her end Kents
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...julsager-salg/
- Jeg er ikke bestemt ikke tilfreds med situationen, som den ser ud lige nu. Nu begynder puslespillet virkelig på midtbanen, siger Zorniger til Ekstra Bladet.
- Jeg mener ikke, at vi har hentet nogen egentlig erstatning for ham.
Comment
Comment