Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Mads Bach Lund@MadsBachLundSEG 21 min.21 minutter siden
    Ikke just et populært billede (blandt OB fans) der blev lagt ud igår. Ret venligst vreden mod mig og ikke Falk, det var mit påfund.
    Men Falk havde ikke bare en smule hjerne til at forstå, at det var en anelse respektløst? To skyldige parter i den sag.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Vil da også lige hurtigt komme med min mening nu hvor den første frustration har lagt sig.

      At han skifter til en konkurrent går mig meget på. Er virkelig skuffet.

      Men jeg kan ikke følge dem der slår lige over i had og sammenligner med Laursen og Lars J-sagerne. I mine øjne er de umiddelbart ikke sammenlignelige. Falk har, så vidt jeg husker, ikke lovet OB troskab på nogen måde. Man kunne så ønske sig, at han følte sig så meget OB'er så han fravalgte andre danske klubber og istedet tog til udlandet.

      Det gjorde han så ikke. Det skuffer mig. Meget. Men jeg hader ham ikke for det. Ej heller vil jeg svine ham til på station. Han havde omvendt en chance for at opnå legende-status i klubben på sigt. Det bliver han så aldrig nu. Og snart er han så bare endnu en modstander når han spiller i FCK - og skal (til den tid) behandles som sådan.

      Jeg er bestemt ikke vild med, at han skal spille for os i foråret efter han har skrevet kontrakt med FCK. Er da også enig i, at han bør bænkes/udfases på holdet så vidt muligt (så længe vi ikke er ude og skide).

      Jeg håber ikke han bliver hetzet på stadion. Så selvom jeg ikke skal bestemme hvordan andre skal opføre sig vil jeg da opfordre alle til at lade være. Hellere bare ignorere ham.

      Jeg er med på, at det kan være svært at styre alt hvad man gør i kampens hede, og det kan være virkelig fristende at få afløb for sine frustrationer og statuere et eksempel. Som jeg ser det kan det bare kun ende med at OB (og dermed os fans) ender som tabere.

      Det vil med stor sikkerhed skabe en masse negativ omtale om fans og klub, hvilket næppe fører godt med sig. Mere afgørende tror jeg det kan skabe en masse splid. Mellem fans og spillere, internt blandt fans og endda internt i truppen. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan andre af vores unge spillere vil opfatte det og reagere. Hvordan vil de have det med at deres holdkammerat, deres ven, bliver behandlet på den måde? Hvor meget skal der til for at spillere som Desler, Greve, JJT m.fl. tænker: "Puha, det her er ikke særlig fedt. Bliver det mig næste gang? Lad mig hellere komme væk hurtigst muligt!"?
      Det er også derfor, at han skal væk NU. Jeg kan i hvertfald godt forstå dem der vil buhe af ham på stadion. Jeg holder mig bare væk i stedet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Også selv om man vidste at hun var cremet godt til af en anden fyr? :)
        Ja, sgu da....ren creampie
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Det er også derfor, at han skal væk NU. Jeg kan i hvertfald godt forstå dem der vil buhe af ham på stadion. Jeg holder mig bare væk i stedet
          Jeg kan et langt stykke henad vejen også sagtens forstå trangen til at gøre det. Mit indlæg var mest af alt ment som en opfordring til at forsøge at slå koldt vand i blodet og tænke sig om en ekstra gang inden man buh'er eller råber noget grimt. Falk vil sikkert ikke have det rart med det, men klubben og os fans tror jeg taber langt mere ved det i det lange løb.
          Last edited by Agbre; 21-01-2016, 14:20.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Vil da også lige hurtigt komme med min mening nu hvor den første frustration har lagt sig.

            At han skifter til en konkurrent går mig meget på. Er virkelig skuffet.

            Men jeg kan ikke følge dem der slår lige over i had og sammenligner med Laursen og Lars J-sagerne. I mine øjne er de umiddelbart ikke sammenlignelige. Falk har, så vidt jeg husker, ikke lovet OB troskab på nogen måde. Man kunne så ønske sig, at han følte sig så meget OB'er så han fravalgte andre danske klubber og istedet tog til udlandet.

            Det gjorde han så ikke. Det skuffer mig. Meget. Men jeg hader ham ikke for det. Ej heller vil jeg svine ham til på station. Han havde omvendt en chance for at opnå legende-status i klubben på sigt. Det bliver han så aldrig nu. Og snart er han så bare endnu en modstander når han spiller i FCK - og skal (til den tid) behandles som sådan.

            Jeg er bestemt ikke vild med, at han skal spille for os i foråret efter han har skrevet kontrakt med FCK. Er da også enig i, at han bør bænkes/udfases på holdet så vidt muligt (så længe vi ikke er ude og skide).

            Jeg håber ikke han bliver hetzet på stadion. Så selvom jeg ikke skal bestemme hvordan andre skal opføre sig vil jeg da opfordre alle til at lade være. Hellere bare ignorere ham og bruge sin energi på at støtte holdet.

            Jeg er med på, at det kan være svært at styre alt hvad man gør i kampens hede, og det kan være virkelig fristende at få afløb for sine frustrationer og statuere et eksempel. Som jeg ser det kan det bare kun ende med, at OB (og dermed os fans) ender som tabere.

            Det vil med stor sikkerhed skabe en masse negativ omtale om fans og klub, hvilket næppe fører godt med sig. Mere afgørende tror jeg det kan skabe en masse splid. Mellem fans og spillere, internt blandt fans og endda internt i truppen. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan andre af vores unge spillere vil opfatte det og reagere. Hvordan vil de have det med at deres holdkammerat, deres ven, bliver behandlet på den måde? Hvor meget skal der til for at spillere som Desler, Greve, JJT m.fl. tænker: "Puha, det her er ikke særlig fedt. Bliver det mig næste gang? Lad mig hellere komme væk hurtigst muligt!"?
            Nok ikke overraskende er jeg 100% enig. Det sidste afsnit er også vigtigt: det har betydning, hvordan opbakningen bliver på stadion. Jeg vil opfordre til at støtte holdet og lade Falk være - en super gestus kunne jo være at juble ekstra over Desler, der lige har forlænget:-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
              Mads Bach Lund@MadsBachLundSEG 21 min.21 minutter siden
              Ikke just et populært billede (blandt OB fans) der blev lagt ud igår. Ret venligst vreden mod mig og ikke Falk, det var mit påfund.
              Jamen reelt er det fint at kommunikere Falsk som den forræder han er, så tror næppe nogen er sur på Mads Bach Lund, for at udstille sandheden/virkeligheden.

              Comment


                Jeg forstår ikke dem der vil holde sig væk fra stadion. Hvordan kan én person have større betydning end det, at komme ud og se fodbold, og i særdeleshed OB?
                Hvis man ikke har lyst til at pifte af ham, så lader man jo bare vær. Men hvis man stopper med at tage på stadion, så har FCK da endnu mere vundet i denne transfer-saga. Jeg tror dog, at han er skredet inden vinduet lukker i - det ville klæde OB at få smidt ham et andetsteds hen indtil sommer.

                Jeg har i øvrigt endnu mere lyst til at tage derud og støtte det rigtige OB.
                Så kan jeg samtidig få ventileret min vrede mod Cafélatte-drengen.

                "Vi skal se indad" Nej Cafélatte-dreng, du skal se ud, mod udgangen, til et sted helvedes langt herfra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Vil da også lige hurtigt komme med min mening nu hvor den første frustration har lagt sig.

                  At han skifter til en konkurrent går mig meget på. Er virkelig skuffet.

                  Men jeg kan ikke følge dem der slår lige over i had og sammenligner med Laursen og Lars J-sagerne. I mine øjne er de umiddelbart ikke sammenlignelige. Falk har, så vidt jeg husker, ikke lovet OB troskab på nogen måde. Man kunne så ønske sig, at han følte sig så meget OB'er så han fravalgte andre danske klubber og istedet tog til udlandet.

                  Det gjorde han så ikke. Det skuffer mig. Meget. Men jeg hader ham ikke for det. Ej heller vil jeg svine ham til på station. Han havde omvendt en chance for at opnå legende-status i klubben på sigt. Det bliver han så aldrig nu. Og snart er han så bare endnu en modstander når han spiller i FCK - og skal (til den tid) behandles som sådan.

                  Jeg er bestemt ikke vild med, at han skal spille for os i foråret efter han har skrevet kontrakt med FCK. Er da også enig i, at han bør bænkes/udfases på holdet så vidt muligt (så længe vi ikke er ude og skide).

                  Jeg håber ikke han bliver hetzet på stadion. Så selvom jeg ikke skal bestemme hvordan andre skal opføre sig vil jeg da opfordre alle til at lade være. Hellere bare ignorere ham og bruge sin energi på at støtte holdet.

                  Jeg er med på, at det kan være svært at styre alt hvad man gør i kampens hede, og det kan være virkelig fristende at få afløb for sine frustrationer og statuere et eksempel. Som jeg ser det kan det bare kun ende med at OB (og dermed os fans) ender som tabere.

                  Det vil med stor sikkerhed skabe en masse negativ omtale om fans og klub, hvilket næppe fører godt med sig. Mere afgørende tror jeg det kan skabe en masse splid. Mellem fans og spillere, internt blandt fans og endda internt i truppen. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan andre af vores unge spillere vil opfatte det og reagere. Hvordan vil de have det med at deres holdkammerat, deres ven, bliver behandlet på den måde? Hvor meget skal der til for at spillere som Desler, Greve, JJT m.fl. tænker: "Puha, det her er ikke særlig fedt. Bliver det mig næste gang? Lad mig hellere komme væk hurtigst muligt!"?
                  Eller måske vil de tænke "jeg må nok hellere skifte til udlandet så"... Det er ingenlunde nyt eller særligt unikt for OB at "lokale" spillere/stjerner bliver udsat for det dér, og hvis "rygterne" om OB fans behandling af spillere virkelig var så slemme så havde Desler og Greve vel næppe valgt OB i sin tid til at starte med. De er klar over, at der kan falde brænde ned, når man gør sådan noget i større klubber, i de fleste klubber faktisk. Bare spørg Kusk, Hradecky og andre fra andre adresser, hvordan fan passion og had ved kontroversielle klubskifter fungerer, altid har fungeret og vil fungere for evig tid.

                  Og jeg går også ud fra både Desler og Greve og Jens Jakob har ambitioner om udlandet? Så har de bare at vænne sig til at folk kan blive sure. Også når de ikke præsterer.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    På en måde er jeg faktisk lidt stolt af, hvordan vi som fans behandler de værste lejesvende i OB.

                    Det har gennem årene givet anledning til utroligt mange artikler og nedrige ord om os som fangruppe, men det er jeg kun glad for. Det giver os en identitet, som en fan af FCK eller FCM aldrig nogensinde vil kunne forstå.

                    Det er 100 % no mercy, og selvom vi aldrig vinder en skid, så giver det trods alt klubben lidt identitet.

                    Edit: Jeg går dog aldrig ind for at udøve rigtig chikane som grafitti og ubehagelige telefonopkald. Her går grænsen! Men de må gerne føle sig aldeles uvelkomne i klubben.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg er så pissehamrende ligeglad med, om vi ender 5'er eller 8'er, når den her sæson er slut. Det vil vi ikke kunne huske om 2-3 år alligevel. Det vi vil kunne huske er, at vi solgte ud af vores egen stolthed og værdighed ved at spille med en spiller, der allerede har vist, at han er rykket til FCK mentalt. Jeg er klar over, at der er forskellige holdninger til dette, men jeg vil være meget ked af, hvis man gør vold på den smule stolthed og integritet vi fans trods alt har tilbage.
                      Det er da godt vi er så forskellige så.

                      Ydermere ligner billedet i mine øjne ikke en spiller der er smuttet til FCK.
                      Det ligner lidt et billede hvor han prøver at smile fordi han har fået det at vide ikke fordi han nyder det.

                      Billedet i nedenstående link er sådan Falk ser ud når han smiler:
                      http://www.ob.dk/artikel/falk-goer-fremskridt.aspx

                      Efter min mening er der stor forskel.

                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Mads Bach Lund@MadsBachLundSEG 21 min.21 minutter siden
                      Ikke just et populært billede (blandt OB fans) der blev lagt ud igår. Ret venligst vreden mod mig og ikke Falk, det var mit påfund.
                      Nogen gange gør agenter og dets lige meget dumme ting.

                      Comment


                        Rasmus Falks kommentar til TV2 om at kigge indad gik på folk, der i skuffelse og vrede har skrevet, at de ønsker ham invalid. De mennesker mener jeg godt nok også har grund til at stramme gevaldigt op; der er rigeligt med affald på internettet.

                        At Tipsbladet så lægger den kommentar op som overskrift; det hygger de sig sikkert gevaldigt med. Så bliver der flere rasende kommentarer, de kan skrive om, der kan generere flere klik for dem. Dance puppets, dance...

                        Comment


                          Han virker mere som en "starfucker" ham agenten der... som holder sit ry i live med party billeder og selfies med fodboldstjernerne...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Sjovt at de ikke lige spørger Falk mht det billede der er lagt op. Om han syntes det var særligt genialt

                            Comment


                              Rasmus. Bebrejder dig ingenting.. moderne fodbold er baseret på karrierer og penge samt at leve på drømme. Hvem ville ikke disse ting?

                              Når det er sagt er det ærgeligt at fodbold er blevet sådan. Ingen klubfølelser, ingen koryfæer, intet passion. Tak for nogle fantastiske år i OB Rasmus! Du har sku altid været elsket og glad for en snak :-)

                              Du valgte desværre FCK og du valgte at publicere det på en måde der har ødelagt din og min fremtidige sammensmeltning i OB.. det kommer nok aldrig til at ske igen.
                              Du VAR en OB dreng og jeg begræder dit skifte, for hvad du kunne have Været for en klub som OB er dit eftermæle nu som en helt normal lejesvend - ligegyldig... plus alle de reaktioner fra fans der desværre ikke tænker sig om inden de svinger om sig med trusler og dårlig retorik, ja så valgte du selv vejen :-( øv øv Rasmus. Ville sådan havde ønsket at vi en dag igen kunne forenes i OB.

                              God Vind fremover.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Hvis han tror, at det er slut her, så bør han tro om igen. Jeg genovervejer min holdning om ikke at møde op på stadion, hvis han er på banen. Tanken om at råbe og pifte efter ham i 90 minutter begynder faktisk at tø mit iskolde og knuste hjerte op. Broen mellem Rasmus Falk og Odense skal brænde med en ild så glubsk, at broen for altid forsvinder. Må hans sidste tid i klubben blive så elendig, at han tæller timerne frem til sommer.
                                Det lyder for hårdt for mig. Det er ikke en krig her, og jeg vil ikke gå i krig. I sidste ende er det en ung mand som har dybt skuffet os, men det handler ikke om at ødelægge ham for det. Jeg håber, at han går - og hurtigt.
                                Og hvis vi ikke kan slippe af med skal man diskutere ham om han skal bænkes eller om det er bedre for OB at bruge ham.
                                Men hvis du vil begynde en krig mod en af vores spillere, så bliver det snart en krig mod hele holdet og mod klubben.
                                Og der ville vi stå helt sikker på forskellige sider.
                                Kan forstå skuffelsen, det føler jeg også. Men: hvem er Rasmus Falk at jeg ville går imod min klub på grund af ham?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X