Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægHar vi ikke alle større ambitioner på OB' vegne?
Det er sgu at håbe ;-) .. Det ses vel også tydeligt i vores frustrationer hvergang der bliver indkøbt spillere .
Men nu er det nok også lidt overfortolkning af det han siger , men mener han før har sagt at han er træt af at spille i bunden af ligaen .Last edited by Magge; 24-06-2015, 09:17.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Falk bør til udlandet men JH udelukker ikke at sælge til anden dansk klub
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lle-i-udlandetLast edited by fmprOB; 24-06-2015, 11:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFalk bør til udlandet men JH udelukker ikke at sælge til anden dansk klub
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lle-i-udlandet
Håber på udlandet. Ville virkeligt være hæsligt hvis han røg til en anden dansk klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægHvis han skal til en anden dansk klub, så skal de edderbrodereme hoste op med en gigantisk stor pose penge til os!
Håber på udlandet. Ville virkeligt være hæsligt hvis han røg til en anden dansk klub.
Men nøj jeg håber det ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVil nok være svært at sige nej hvis FCM smider 15 mill på bordet.
Men nøj jeg håber det ikke
- håber virkeligt han finder en udenlandsk klub, for ham selv...han skal videre end dk. Og ikke mindst for os.....se ham i fcMuh trøjen ville fandme gøre ondt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVil nok være svært at sige nej hvis FCM smider 15 mill på bordet.
Men nøj jeg håber det ikkeOprindeligt indsendt af sinus Se indlægSione til Ajax, og der efter Falk til FCM. Synes desværre ikke det lyder så urealistisk. Men jeg håber da at Falk fortsætter karrieren i udlandet.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er også det min frygt går på...og har fcm hentet i omegnen af 40-50 mill på sisto, så vil der jo stadig være plus på den handel hvis de skal give i omegnen af 15 for falken....
- håber virkeligt han finder en udenlandsk klub, for ham selv...han skal videre end dk. Og ikke mindst for os.....se ham i fcMuh trøjen ville fandme gøre ondtBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment