Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kogtbaby88
    replied
    .. Og nu scorede den mand, som Falk højst sandsynligt skal snuppe startpladsen fra. Glimrende.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    siden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)
    Ja, så voldtager jeg lige mine egne argumenter ... Alle de 'lækre' numre var optaget i FCK såsom 7, 9, 10, 11. Så vælger Falk nr. 33 fordi det var hans gamle OB-nr., før han fik nr. 9 og Wessels overtog nr. 33. Bare lige for at kaste ekstra syre i fjæset på OB-fans. Cunt.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    siden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)
    Søde drømme eller ej. Så er det bare fedt.. Vildt at Kadrii ikke engang er på bænken

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    siden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Mods eller ej, så kunne vi jo bare stoppe med at bruge denne tråd. Det er ikke så svært. Der er en tråd i OT vedr. tidligere OB-spillere og her passer Falk fint ind.

    MvT
    Så længe en kvinde ligger villig, til fri afbenyttelse og med spredte ben vil der altid være nogen klar til hoppe på
    Last edited by fmprOB; 16-07-2016, 17:52.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    UMULIGT!!!!

    Alle Mods er stoppet og Ragnarok er tilstanden herinde..
    Kidding..

    Men denne side kunne godt bruge en ny Mod eller 2 der faktisk er herinde jævnligt/dagligt..
    Det er vel kun MaxHH der kigger forbi engang imellem. Chuck har vel ikke postet i 1 år og Claus er også pænt usynlig. Ved ikke om han poster mere. Kan ikke huske det
    Mods eller ej, så kunne vi jo bare stoppe med at bruge denne tråd. Det er ikke så svært. Der er en tråd i OT vedr. tidligere OB-spillere og her passer Falk fint ind.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jensen - Fyn Se indlæg
    Kan vi ikke få denne tråd flyttet??

    Han må da være forhåndenværende OB spiller
    UMULIGT!!!!

    Alle Mods er stoppet og Ragnarok er tilstanden herinde..
    Kidding..

    Men denne side kunne godt bruge en ny Mod eller 2 der faktisk er herinde jævnligt/dagligt..
    Det er vel kun MaxHH der kigger forbi engang imellem. Chuck har vel ikke postet i 1 år og Claus er også pænt usynlig. Ved ikke om han poster mere. Kan ikke huske det
    Last edited by fmprOB; 16-07-2016, 16:11.

    Leave a comment:


  • Jensen - Fyn
    replied
    Kan vi ikke få denne tråd flyttet??

    Han må da være forhåndenværende OB spiller

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Den har da ikke stået stille på ham her de sidste dage...

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...g-vaek/6190528

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/bagsiden-af-fck-skiftet-ridser-i-bilen-og-ubehagelige-facebook-beskeder/6190533

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Det var ikke gået op for mig, at der var en henvisning til ekstrabladets artikel - har i alle læst de to artikler på EB? Han giver os faktisk også rigtig mange gode ord med på vejen, og gode tanker, og nævner han stadigvæk holder rigtig meget af klubben - det synes jeg er en fin gestus at turde gøre det til et FCK arrangement.

    Men når det er sagt, så er han i FCK nu - ikke mere snak om OB! Tak.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Falk + en mikrofon, det har for mig altid virket meget som da jeg første gang var til eksamen... Der er han bestemt ikke i sit Es...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Din goodwill ved mig har også aftjent sin værnepligt din klamme unge

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...rnepligt-i-ob/

    Ved godt at vi ikke længere "må bruge denne tråd" men syntes nu alligevel at denne udtalelse fortjerner et ord eller to med på vejen
    brug du bare løs

    forstår ikke helt hvad pointen i den artikel er.....der står jo INTET vi ikke har hørt igen og igen - og forøvrigt selv kunne regne ud.
    At han skulle videre vidste vi jo alle - men hvorfor han ikke tog springet til tyskland eller italien hvis han nu har haft bud derfra fatter jeg stadig ikke. At han sagde nej til kazakhstan og rusland kan jeg omvendt sagtens følge.
    Nå men held og lykk.....nåååå nej - det mener jeg jo faktisk ikke.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Du har helt ret. Men: Falk, hvem er det?
    Ha, DU har ret. Jeg kan heller ikke huske hvem han er, egentlig:-)
    Glæder mig til at give en pølse og en fadøl i Lyngby, Herr Andlox

    Leave a comment:

Working...
X