Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Hold kæft hvor er det tåbeligt at hylde tossen idag! At vores træner tilmed gør ham til anfører, er satme hovedrystende.

    Farvel og tak for lort! FC-luder!!
    Enig..

    Comment


      Jeg orker simpelthen ikke at bruge mere energi på dette emne

      Comment


        Rasmus F Jensen: Vender måske tilbage til OB én dag

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-ob-en-dag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Rasmus F Jensen: Vender måske tilbage til OB én dag

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-ob-en-dag
          Det må vi da ikke håbe!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg orker simpelthen ikke at bruge mere energi på dette emne
            Hehe nej, det emne må efterhånden være uddebateret.

            Den ene side synes det er judas-agtigt at skifte til FCK, og vise sig i deres trøje mens man fortsat er i OB.

            Den anden side, kan godt se fornuften i at skifte til en sportslig større klub, til en bedre løn. En løn som OB valgte at give ham et mindre kontrakttilbud end den han havde i forvejen. Lige meget hvilken side man er på, må man sige at den aktion, er utilgiveligt fra klubbens side. Så er det bedre at sige til ham, at vi kan ikke imødekomme dine krav. Man må minimum forvente at få det samme som tidligere.

            Personligt er jeg selv ærgelig over at han kommer til FCK. Mest af alt fordi jeg synes han skulle have taget et skridt længere og prøve sig af i udlandet. Han har trods alt 6-7 års superligaerfaring, og udover de europæsike kampe han får med FCK, så er der jo ikke den store forskel i weekenderne, da det er de samme modstandere han kommer til at møde.

            Comment


              Jeg undrede mig meget over den ekstraordinere hyldest af Falk, synes faktisk at det var pinligt...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Jeg undrede mig meget over den ekstraordinere hyldest af Falk, synes faktisk at det var pinligt...
                En kæmpe falliterklæring og bonderøvsagtig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Hehe nej, det emne må efterhånden være uddebateret.

                  Den ene side synes det er judas-agtigt at skifte til FCK, og vise sig i deres trøje mens man fortsat er i OB.

                  Den anden side, kan godt se fornuften i at skifte til en sportslig større klub, til en bedre løn. En løn som OB valgte at give ham et mindre kontrakttilbud end den han havde i forvejen. Lige meget hvilken side man er på, må man sige at den aktion, er utilgiveligt fra klubbens side. Så er det bedre at sige til ham, at vi kan ikke imødekomme dine krav. Man må minimum forvente at få det samme som tidligere.

                  Personligt er jeg selv ærgelig over at han kommer til FCK. Mest af alt fordi jeg synes han skulle have taget et skridt længere og prøve sig af i udlandet. Han har trods alt 6-7 års superligaerfaring, og udover de europæsike kampe han får med FCK, så er der jo ikke den store forskel i weekenderne, da det er de samme modstandere han kommer til at møde.
                  Hvis du mener der er uddebateret, hvorfor hulen bringer du så selve debattens talkingpoints frem?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg orker simpelthen ikke at bruge mere energi på dette emne
                    og alligevel en ny post kl 20:19 ;)
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Jeg ønsker Falk det bedste. Stuntet med FCK-trøjen var dumt, men det var nok ikke et gennemtænkt forsøg på at udvise manglende respekt overfor OB. Han er en god fyr, og jeg håber at se ham i trøjen igen en dag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        og alligevel en ny post kl 20:19 ;)
                        Uden at komme ind på emnet. Har tid til at poste men ZERO energi og lyst til at debatere mere om Rasmus F Jensen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Uden at komme ind på emnet. Har tid til at poste men ZERO energi og lyst til at debatere mere om Rasmus F Jensen
                          det er der vel heller ingen grund til længere....han er nu officielt fortid

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det er der vel heller ingen grund til længere....han er nu officielt fortid
                            f
                            i
                            n
                            a
                            l
                            l
                            y

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              f
                              i
                              n
                              a
                              l
                              l
                              y
                              yup

                              - nu vil vi vide hvem der skal afløse ham....først 1 juli vinduet åbner?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                yup

                                - nu vil vi vide hvem der skal afløse ham....først 1 juli vinduet åbner?
                                Mener det åbner ca 15 juni. Mon ikke vi ser den første handel snart. Jeg kalder Jönsson fra AaB

                                Comment

                                Working...
                                X